Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Aaaaah!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 263 264 265 266 267 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Aaaaah!
Det trista "kommer" snart till f.d Cööp då det skola bli vaniljo som på Kromgatans Glasbank. ICA Maxi(blöjor) ska inhysas bredvid Blypungsgatan vilket innebär att vi får "samsas" med vaniljosvennar i sina elbilar, kärringar bakom ratten med sina fula barn osv. Hageby kan "komma" att bli ett alternativ på riktigt, då får man "knolla" och erbjudas tabletter/röka osv.
Vilken bra service det verkar vara där!
Jaaah och om man vill bli nerbrottad av ToF-vakter så plankar man på Spånkan/Spermvagnen och försöker fara till Statsibiblioteket vid Södra Pervonaden. Där finns i regel fler mörkermän som vill "knolla" och/eller erbjuda dig dro... Mediciner på din vandring ner till Hantbrunkaregatans Glasbank. Efter detta beger man sig lämpligast till Horsalsparken och skålar med de nedpissade fyllona. I det som i gagballs-mun kallas Domusbacken/(bondage)Repslagaregatan finns pissoarer man kan övernatta i. Mortis kan säkert fylla i mer om denna otroliga plats för utomsocknes perv. Förr om åren patrullerades pissoaren av ToF-vakter och låstes kring midnatt så pervsen kunde känna sig trygga: https://www.google.se/maps/@58.5884415, … 312!8i6656
Oj oj oj vad müsigt det låter och även Ser ut!
Sant, Blypungsgatan riskerar plötsligt att bli något sämre. 
...MEN jag tror att det fortfarande kommer vara bättre än de andra tre alternativen. 
Det sämsta systemet jag varit på var förresten i Fjollträsk. Liten skitbutik där man fick titta på inglasade flaskor och sedan säga till kassapersonalen vad man skulle ha, varpå de hämtade det från lagret fram till disken, precis som förr i tiden. Så att perva runt, titta, tänka, lukta, smaka, runka o.s.v. var bara att glömma. Sämsta utbudet jag någonsin sett dessutom. Fnö. 
Jaaaah men det var bättre förr. Då fanns ju det anusrika Wasa och Tegelvulvan runt hörnet! *Nostalgibrunk*
Så är det i Lessebo... nästan... Där har dom all starksprit bakom disken. Själv är man ju så gammal och gaggig att man hann få uppleva DDR-systemet med "helböj" och "halvböj". 
Sant, Blypungsgatan riskerar plötsligt att bli något sämre.
...MEN jag tror att det fortfarande kommer vara bättre än de andra tre alternativen.Det sämsta systemet jag varit på var förresten i Fjollträsk. Liten skitbutik där man fick titta på inglasade flaskor och sedan säga till kassapersonalen vad man skulle ha, varpå de hämtade det från lagret fram till disken, precis som förr i tiden. Så att perva runt, titta, tänka, lukta, smaka, runka o.s.v. var bara att glömma. Sämsta utbudet jag någonsin sett dessutom. Fnö.
Mhm, vet inte vilken Glasbank du besökte i Fjollträsk men jag var för kanske 6-7 år sedan vid Kuk-Stureplans Glasbank. Förutom Fittsters och Öferklassvaniljon så var där en ToF-vakt som anmärkte på hur illa jag parkerat utanför deras vaniljobolag. Jag köpte 2 kassar Kung och lastade dessa i min Fake-taxi. Bäst Glasbank i dessa trakter är nog Rotebro, nära motorvägen när man känner att man blir lite för nykter och törstig. I Rotebro finns/fanns horder av skäggiga Hejhejare också.
...och där bodde Christer Pettersson också. "Roterbroare" = 50/50 Explorer/Baileys.
Mhm, ett kulturarv utan dess like! https://www.youtube.com/watch?v=feFNod_wBaY
Skulle jag velat haft som inneboende hos mig.
Ser trefvligt ut!
Det andra apoteket är för vaniljon. Bara man inte råkar gå fel.
Jaaah vem hade inte velat det? Att få sig en stadig frukost af Baileys/Dworek på/i sängen vore väl var pervs dröm. Följt av lägenhetsbråk samma morgon runt 15:00,16:00-ish. Och tänk att få heta Christer Pettersson när man skriver sina initialer! Tumavtruck medelst fekalier där det står att läsa: CP!
Mmmm, jaaaah! Så vackert! Jag trodde Ingelstas Glasbanker låg nära varandra men här som syns i bild finns Glasbank och vaniljoapotek då man gärna vill fira helgen med Dworek och ett par askar Dimor för en mega-BU på söndagen! Fattas gör dock Tattar-Lidl med sin Inferno-pissor och Goldfield-cigg.
Mmm, p'sis! Dock är risken i Rotebro att man trasslar in sig i en massa petunior, rhododendros, tulpaner och dahlior när man kommer körandes i spemobilen emellan dessa två självmedicinerande inrättningar, var på man kanske kraschar in i en tiggare.
Däraf skapades denna platz i Nypöking, inga jävla blomster men däremot hejhejare som ses. Strategiskt beläget nära ett apotek!: https://www.google.se/maps/@58.7704179, … 312!8i6656
Det var fiffigt!
Jag "kom" på att jag besökte Hallsberg för en tid sedan. Naturligtvis i jakt på alk... ehhh dricka. Landade utanför deras Glasbank och därinne måste det varit någon från Samhall som arbetade. En skelögd och närsynt haltande man i kassan som afkräfde mig leg inför mitt inköp.
Vilken dröm! Bara moggisar som personal skulle dom ha!
Och här hemma är det också rätt fiffigt konstruerat!
Åhhhhomo! Så förspänt (gagball) du har det! Tattar-Lidl alla dagar i veckan då man med lätthet kan ersätta Dimor med något tyskt jaaaah! Saknas gör dock Hejhejare? Eller kan det vara du Bleppe som "bögnar" runt i spermobilen, bruna doughnuts och laktritsremmar på asfalten och i VB:n på parkeringen, lirar på ditt tattar-klaviatur och Hejhejar in diverse folk?!
Brukade sitta en Hejhejare utanför, men denne tycks ha flyttat snett över gatan till ICA Kuktum istället. Och ja, visst stämmer det så bra det du be"skrev" precis. Fast jag har ett positiv att veva på istället och en dvärgmoggis iklädd röd sammetsväst (endast) som står kedjad och dansar till dom muntra melodierna jag vevar fram. Tjänar faktiskt en del kottar på det!
Misstänkte nästan det då jag verkar i samma anda. I regel veckan/veckorna innan socialbidraget betalas ut så frågar alternativt tar jag folks pantburkar. Men innan dom hamnar i automaten drar jag i mig slattarna då jag är emot slöseri. Dessa burkar omsätter jag till kopparmynt och ibland någon guldfärgad peng som vaniljona mer än hjärna tar emot i utbyte mot en fistljummen Arboga 10,2.
Oj vad man lär sig mycket när man är med dig!
Så di därninga mynten kan man alltså ha användning utav säger du? Hmmmm...
Jaaah! Idiotvaniljon tycks gilla dessa mynt av någon orsak. Har man tur får man ihop till en papperslapp det står något om 20kr på och vill man kan man dra en nekrofilrunk till Astrid Fistgrens bild även om jag föredrar bilden av gubben på Monopolpengarna.
Sidor Föregående 1 … 263 264 265 266 267 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?