Sv: Dagens Ord: Bög Out Bag.

Beskrivning: Förkortas till B.O.B är i händelse av rysk invasion en väska/Tattar-Lidlpåse fylld med homoerotiskt material som bör räcka i minst 3 månader.

Thumbs up Thumbs down

Måste vara RIKTIGT bra kvalité på det homoerotiska materialet med tanke på den mycket lilla kvantiteten och att det ska räcka i minst 3 månader. Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

Jaah!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jo det kan låta rätt så sextremt med att resa så lätt. Men där i skogarna finns gott om gamla kådisar, bajskladdiga pappersnäsdukar m.m att smaska på. Och räcker inte det finns ju scatbanan kvar under bron och där finns vaniljon man kan förlusta sig med.

Tjillepitten

Joo, man får väl byta homoerotiskt material med likasinnade på plats antar jag. Annars blir det en väldigt svår upplevelse.

Skaparen av Mortiscism.

Borde anordnas bytesmarknader i alla bostadskvarter minst en gång per år där man byter runkmaterial med varandra. Lägger upp allt på ett stort bord och sitter sen där och softar, runkar, super hela dagen under ett parasoll medans andra perv glider förbi titt som tätt. Spermobilbakluckeloppis, typ. Aivan/smile

Under samtal med psykologen, post-invasion:

"Där låg jag i det nybyggda gloryhole-skjulet helt ensam! Trots att det bara hade gått en vecka så började materialet i min Bög Out Bag bli totalt utrunkat. Min buttplug sjöng på sista versen, så även min monsterdildo som riskerade att brytas av när som helst! All min tyska scatporr var totalt sönderbläddrad och nersprutad, det enda jag hade kvar var en underklädeskatalog från dressmann! Gissa om jag var tacksam när jag fick besök nästa dag i skjulet av ett dussin daddybears!"

Skaparen av Mortiscism.

Vilken pervoet du är! *flaffa flaffa flaffa*