Tråd: Ur p1 idag
"Jag, egentligen känner de flesta till inom politiska kretsar att Merkel aldrig ville ha GAUK..... Efter många turer fram och tillbaka så visade sig att hon fick GAUK ändå till sist"
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Ur p1 idag
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
"Jag, egentligen känner de flesta till inom politiska kretsar att Merkel aldrig ville ha GAUK..... Efter många turer fram och tillbaka så visade sig att hon fick GAUK ändå till sist"
Undrar hur Merkel luktar i fittan?
Mina säkra källor från tyska läderböginstitutet i Düsseldorf har funnit att Fru Angela luktar Guakamole i fittan.
Tack så mycket för den infon. *krafs krafs* Nu ska jag toalettonanera till detta.
det gjorde jag i morse redan. Det var därför avloppssystemet i Örkelljunga havererade.
Ja din sperma är ju lite speciell den... Krämig och lite tjockare, men med en mycket delikat eftersmak. 

Jag vet, lagomt fyllig och till glädje för mången flygväridinna.
Har herrn möjligen något foto på någon nöjd och spermamätt flygvärdinna du belägrat?

Oj vad mycket B12 vitamin hon fått. 
Jagt tor det. inte helt säker. Syster Märta berättade att man måste fylla upp henne varje dag under nio månader med min varma sperma varje dag, Antar det är det som hände att allt samlades där..
Undra vad som händer om man slår henne hårt på magen?
Vet inte men jag gissar att det kommer floder av accumulerad sperma ur öronen? Ska fråga Syster Märta, hon vet allt.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Ur p1 idag