Sv: Dagens Ord: Falsk arbetar-runk

Beskrivning: Den så kallade "arbetar-runken" är en runk som man drar inne på toaletten, helst så ska denna toalett befinna sig på ens arbetsplats. Många hävdar dock att det även räknas som ett arbetar-runk så länge man utför runken på slumpmässig toalett under en arbetsvecka. En falsk arbetar-runk är däremot när man drar en runk på toaletten samtidigt som man har semester.

Thumbs up Thumbs down

Det är knepigt det där...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Brukar du arbetar-runka på din dagverksamhet Bleppe?

Tjillepitten

Alltid!

Då är de viktiga frågorna:

1. Räknas det som en arbetar-runk när man går på t.ex. Sär-särvux och drar en tarzan på skoltoaletten? Det kan ju hända att man har fått andra sysslor utöver skolarbetet där som ett slags "extrajobb" a.k.a. "sysselsättning".

2. Om man har en praktikplats, volontärarbetar eller t.o.m. prao-plats i mellanstadiet/bögstadiet och drar en tarzan på praktikplatsens mugg, räknas det då som en arbetar-runk? Jag menar, det räknas ju som ens "arbetsplats", men brukar inte på långa vägar vara ett lika viktigt ställe att gå till som när man är anställd och får betalt.

Knepigt det där, som sagt. Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

Många bra frågor Mortis! Särskolan jaaah! Hade praktik på ett bögeri i 2 veckor och där fick man inte ens fickrunka.

Tjillepitten

Inte ens fickrunka? Det var trist. Aivan/sad

Min vän Lord Lupusanus är utbildad till bögare, och varje gång han har svarvat ihop någonting så frågar jag honom om han har använt sin goda, hemmagjorda, salta, vita sås till. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Ja det var väldiga såna krav om hygien eller vad det nu kallades. Men mössan var ju rätt porrig! Mmm, salt vit sås jaaah, Bussis fick ansvara för att smälta "choklad" i en stor kastrull och sedan doppa ku... bakverk i den...

Tjillepitten

En praktikplats där man får doppa i någons bak? Flaffa! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Jaaah det var tider det! Bara trista arbeitstider mellan 04-09 och det hade aldrig "gått" idag då jag sällan är nykter då.

Tjillepitten

Fick just en pervig idé nu när jag läste ovanstående! Vi tre skulle göra en remake på 'Tårtan' tycker jag!

*flaffa flaffa flaffa*

"Vit kristyr på vääääääg!"

"Ekologisk kladdkaka var'e här!"

"Apelsinsorbet med mysterie-bär på gång!"

Så kan jag tänka mig att det kommer att låta i vårat bögeri. Aivan/smile

https://www.orkelljungaidiotanstalt.se/bilder/kockis_anime.gif

Dä där låter jöh sketbra! Jag kan spåna ihop något recept på mystisk sås senare efter några liter seglardricka. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Det ser jag fram emot, Mortis. Själv dricker jag Polsk Homovodka med Fanta Gubbkiss just nu.