Sv: Dagens Ord: Spermolotto

Beskrivning: Modernt alternativ till bingolotto, där slumpvisa siffror dras och spelarna måste olla dessa på spelbrickor i ett rutmönster. Den spelare som har en spelbricka med ett visst mönster måste hinna att runka fram en sats över spelbrickan innan dragningen är slut och ropa "Spermo!" för att signalera sin vinst.

Thumbs up Thumbs down

Någon som tänker spela på lördag?

Skaparen av Mortiscism.

Ja.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Får bli ”Fusk-PK-tv:s” original ikväll för min del.

Snoppen sitter på kroppen och mår toppen!

Thumbs up Thumbs down

Trefvligt. Vad kan man vinna nu för tiden? Var ett tag sen jag spelade.

Lite för vaniljo men finns det någon snygg man likt Loket att onanera till?

Tjillepitten

Bleppe skrev:

Trefvligt. Vad kan man vinna nu för tiden? Var ett tag sen jag spelade.

Det mesta med undantag för skräpvinster som kattmat och årsförbrukning av kaffefilter.

Thumbs up Thumbs down

Man kan ju vinna en bajsutlösning eller en helkväll med Bingo-Berra vad jag kan minnas. Aivan/smile

https://youtu.be/QDwp8-rxzrQ

Skaparen av Mortiscism.

Svårt val då Bingo-Berras lilafärgade ludna stjärt är rätt så upphetsande. Men visst är Bögvinsten en sådan härlig BU så... Hmm måste runka på saken nu.

Tjillepitten

Frågan är ju dessutom vilka andra vinster man kan kamma hem i pyramiden.
Ett presentkort på USvideo? En heldag på rallybanan i Himpa med en erfaren homo-guide? Ett Åsa-Nisse VIP-paket?

Skaparen av Mortiscism.

11 Senaste redigerad av Bussföraren (2022-02-06 18:25:54)

Åhhhh... Ingen "går" lottlös ur denna otroligt upphetsande familjeunderhållning! Vill minnas att 2006 var jag nära att kamma hem 6 timmars gratis besök på Röda rosen i Norrpöking. "Snopp till you drop" värde 120 kottar och fri tillgång till handkräm, toapapper och all gayporr man mäktade med. Tyvärr fyllnade jag till och missade att ringa Porjus gay...

Tjillepitten

Åh, det lät ju som ett riktigt pangpris! Och vilket namn sedan, "Snopp till you drop"! Vad synd att du inte kunde ta emot vinsten. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Bussföraren skrev:

Åhhhh... Ingen "går" lottlös ur denna otroligt upphetsande familjeunderhållning! Vill minnas att 2006 var jag nära att kamma hem 6 timmars gratis besök på Röda rosen i Norrpöking. "Snopp till you drop" värde 120 kottar och fri tillgång till handkräm, toapapper och all gayporr man mäktade med. Tyvärr fyllnade jag till och missade att ringa Porjus gay...

Hur står kursen kottar mot svenska kronan? Ps vann en hundring idag på treans bingo idag.

Thumbs up Thumbs down

Enligt fittkramp-logik så finns det ingen kurs mellan kottar-kronor eftersom man anser att kronan är en så meningslös valuta i jämförelse mot den ack så starka kotten. Aivan/smile

Detsamma gäller även kapsyler och leksakssedlar från monopol-set.

Skaparen av Mortiscism.

Man tror att du jobbar som en äcklonom eller nåt på Swettbank eller någon annan spermabank?! Finfin anal-ys av valutan Mortis!

Tjillepitten

Mortis kan få förvalta mina monopolpängar som bara är en massa tråkiga ettor och nollor (i dubbel bemärkelse) på skärmen när jag loggar in på min spermabank.

Dä grejar ja! *Investerar allt i Spermobilia AB.* Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Låter bra det. Telexar en fullmakt.

Då ska vi se... Hoppsan! Aivan/rolleyes

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Oj vilket diafragma heller vad det heter!

Tjillepitten

Fnöööhööh!?!?

22 Senaste redigerad av Alea-Iacta-Est (2025-07-03 20:22:37)

Undrar om man skulle skicka er Spermolotto-video till Bingo Lotto-tönten Alexander Williamsson A.K.A Huddingemannen/Sluta rök-mannen. Då skulle han bli jätteglad!

Thumbs up Thumbs down

Alea-Iacta-Est skrev:

Undrar om man skulle skicka er Spermolotto-video till Bingo Lotto-tönten Alexander Williamsson A.K.A Huddingemannen/Skuta rök-mannen. Då skulle han bli jätteglad!

Jaah!
Läste denna artikel nyss: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VR … bingolotto

Uppdraget blir nu att övertyga Alexander om att Bingolotto egentligen är en sämre efterträdare till Spermolotto!
Sedan skall han få veta allt om Spermolottos historia in i minsta detalj. Exempelvis så kunde vinstresan i "Femfemman" (företrädaren till "Färgfemman") bestå av en långhelg bland gayklubbarna i Amsterdam. En annan säsong så kunde vinstresan bestå av en tågresa till Långvikens Bastu i Kalmar. Om budgeten var riktigt tajt så blev det bara en dagsutflykt till en mystisk lägenhet i Grytgöl där man kunde få smisk av en korpulent och berusad herre! Sedan får Alexander läsa en hundratals sidor lång olöst utredning där man har försökt luska ut identiteten på mannen från Grytgöl, vilka olika fordon som vinnaren kunde färdas dit i, o.s.v, o.s.v...!

Skaparen av Mortiscism.

Den lägenheten du pratar om Mortis "ligger" troligtvis här: https://www.google.com/maps/place/612+7 … FQAw%3D%3D

Tjillepitten