Sv: Fittkramps köp & säljmarknad
Oooh, aaah, mmm.... *gnyyyyyyyyyl*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad
Sidor Föregående 1 … 22 23 24 25 26 … 32 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Oooh, aaah, mmm.... *gnyyyyyyyyyl*
Det lever en liten snuskbyggare i oss alla tror jag. Brukar onanera till Ernst, han verkar vara mycket händig och smyghomo.
Mmm... Oh jaaa!
Megahomo 3000 Deluxe.
Då var det dags att sälja min trotjänare då jag nyligen uppgraderat till en helt ny 5500 Luxury 2022.
Nyinköpt utav mig på auktoriserade 'Homofila Analdaller AB' i Säffle 2009 med utökad garanti t.o.m. 2022-02-12.
Köpte 'Deluxe'-versionen som har en massa extrautrustning påhängd. Pedantiskt skött och med fullsprutad servicebok.PRIS:
Bud.
Hmm. Är lite sugen sedan jag bytte bort min Sperminator 3000 med tillhörande Moby Huge för ett par år sedan...
Fast... Äsch! Bussis har redan lagt ett saftigt bud, och själv har jag bara en handfull kapsyler, en halvtrasig buttplug och ett par erotiska polaroidfoton på mig själv iförd endast gosstrosor att erbjuda. 
Missbrösta inte Mortis, vi kan dela på denna fina maskin! Sharing is gay-caring!
Hmmm... Nu blev det intressant... 
Jaaah...
*spruuuuuut*
Sååå... Vad är budet nu?
Slänger in en kissgul Jofa(n) hjälm full med "glasyr". Mina mintgröna kissdoftande moonboots och en samling nakenbilder på Hagge Gaygert.
Äsch då, det enda extra jag kan erbjuda nu är natura, annars ser det tomt ut. 
kan man få dig Mortis utan att erbjuda en sån fin maskin som Bleppe vill kränga?
*pust* *flås* *stöööön* *flaffaaaaa* D... du... du.. du vann budet! AAAAURRRRAAAARGH! *KASPLOTT*
kan man få dig Mortis utan att erbjuda en sån fin maskin som Bleppe vill kränga?
Kanske det. 
*pust* *flås* *stöööön* *flaffaaaaa* D... du... du.. du vann budet! AAAAURRRRAAAARGH! *KASPLOTT*
V-vu-vah? Vann jag?! 
Eeeehe? Ja, jag tror det. Det är snurrigt här som vanligt. 
Jaha då "kom" jag i tvåan då... Nåväl som den gentlegay jag är så grattis Mortis!
*fattar nada* *snurrar* *bajsar på mig* *dansar spermobilkorvdans*
MMH-MMMH! *Ronk, ronk!* 
Säljes: En fm-box.
Pris: Bud. (Spencer)
...H-herreje-je-jesushitler, det här är ju bättre än Balle Puling-påsen!
Bjuder femtiotretton kapsyler, 16 tallkottar och min röv för en halv eftermiddag.
Jag är mållös och nu ännu kåtare! Ska du verkligen sälja den där Bleppe?!
Såld till Mortis!
Bussis: Jag har ju så många. 
Aha! Typ som Gymgrossisten fast du är Sexgrossisten.
Hurra! Fredagen är räddad! 
...Hoppas bara att leveransen kommer inom fyra timmar då müset börjar. 
Sidor Föregående 1 … 22 23 24 25 26 … 32 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad