Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Låter som min stolgång lite grann, vi hade dock inte missfoster på burk men sta... Lånade lite annat ur kemisalen. Bussis skrev under bögstadiet ordet BÖG på svarta negertavlan vilket föranledde att läraren i fysik "kom" fram diskret och viskade till mig att om jag ville veta mer om homolivet kunde vi ta ett snack efter lektionen. Ett par år senare burades analfysikläraren in av ToF polis då han "kommit" in i ett omklädningsrum och fotat gossar som tvagade sina fjuniga kön och finniga stjärtar.

Tjillepitten

Mortimer Mus skrev:

Men det hände inget mera än så. Förutom att läraren visade hur onani gick till genom att dra fram sin egna Lill-Gösta och köra igång inför hela klassen.

Mmmhm! Default/ay

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bussföraren skrev:

Låter som min stolgång lite grann, vi hade dock inte missfoster på burk men sta... Lånade lite annat ur kemisalen. Bussis skrev under bögstadiet ordet BÖG på svarta negertavlan vilket föranledde att läraren i fysik "kom" fram diskret och viskade till mig att om jag ville veta mer om homolivet kunde vi ta ett snack efter lektionen. Ett par år senare burades analfysikläraren in av ToF polis då han "kommit" in i ett omklädningsrum och fotat gossar som tvagade sina fjuniga kön och finniga stjärtar.

Nämeen... Det lät ju lite Väl hårt!

Hård var han säkert men han fick ju sin vilja fram på kåken genom att kanske få duscha med andra pervs. Vilken lyckoflensost.

Tjillepitten

Tappa Bliw-tvålen bara så där, liksom... *drömmer*

Efter man smort in kotten och dajmkrysset med samma efter-Bliw tvål... Pervon som buras in får ju i regel sitta med andra pervs och man kan ju bara sexfantisera om hur mysigt de har det.

Tjillepitten

Mmmmhm! Alla rullar runt i en enorm massa av gula, bruna och vita kroppsvätskor!

Flaffa! Jaaah! Och man hjälps åt att tvåla in varandra samtidigt som ToF plitarna med sina batonger går runt i korridorerna...

Tjillepitten

Mmm...

Men nu föreslår jag lite vaniljit att alla liknande diskussioner sker i tråden "Här postar vi allt möjligt". Gäller även andra trådar som blir/blivit lite lätt sönderknullade av o.t.-inlägg och flyter ihop med nästan vilken annan tråd som helst. /Hälsningar Bleppe, pervers moderator.

https://xam.nu/f/megahomo3000.png

SÄLJES:

Megahomo 3000 Deluxe.

Då var det dags att sälja min trotjänare då jag nyligen uppgraderat till en helt ny 5500 Luxury 2022.
Nyinköpt utav mig på auktoriserade 'Homofila Analdaller AB' i Säffle 2009 med utökad garanti t.o.m. 2022-02-12.
Köpte 'Deluxe'-versionen som har en massa extrautrustning påhängd. Pedantiskt skött och med fullsprutad servicebok.

Specad enligt följande:

• Rosa ekologisk analdildo, modell "Bengt, 63" XXXL tillverkad av återvunna seglisflaskor.

• Hållare för NGD och seglis som är gyroupphängda för att minimera alkoholmissbruk i form av spill vid höjning/sänkning.

• Guldpläterad HÖMK-askkopp på arm som är justerbar i både höjd och sidled 180°.

• Kraftfull stereo med ett par Bög & Olufsen 2-vägsbögtalare 8" med satellit 1,25" + B&O bajslåda med grym 12" subba som pumpar på likt en ToF-polis i stjärten din via den aktiva förstärkaren. Styrs via en kladdsäker touchpanel/app och inbyggd kåtdisk med enbart Pervles, Thore och Onkel.

• Ett extraljus med blåaktigt glas och olaglig H7 rallylampa för att kunna se ordentligt i det bruna mörkret.

• 15" tjockskärm från IBM i läcker gräddblekvit färg och med inbyggd kåtdisk på 10.000TB. fylld med enbart Åsa-Krister och Moserfilm.

• Kromade backspeglar med kladdfritt glas.

• Dubbla starkhorn för att kunna tuta på andra homos och twinks.

• Kan drivas med 220v/bensin/solpanel/runkdynamo/uran/inbyggda tjockoljeverket/seglis/gengas/fjärtvindkraft.

PRIS:
Bud.

Jag bjuder förutom min stjärt, 155 kottar i olika storlek, 45 kapsyler samt 3 par herrtrosor XXL (otvättade).

Tjillepitten

Mums! Låter frestande. Men vill först se vad Mortis bjuder innan jag accepterar.

Gifethvis! Klart du ska ha en böggivning först!

Tjillepitten

Ja, man är ju pissnissman!

Rena Wallstreet-homot och snygg på det tihihi!

Tjillepitten

Prässisss! Typ så här: https://youtu.be/MCo6TtUkCWc

Mhm... Undra vad det var för gayfilmer han skulle lämna igen?.. Höjer mitt bud med ett gratis bögbusskort på Östbögatrafiken. Gäller endast linje 12 som passerar Glasbankerna samt linje 141 så du kan besöka rallybanan och bögskogen.

Tjillepitten

Hmmm... "Elefantbajs 2000" är ju given. Men sen blir det lite svårare. Hmmm... Kanske "Trannygaygrannies With German Poo Sheperds 2", "Call The Pooplice", "The Haunted VB"?

Härliga titlar! Men jag har missat "The Haunted VB" tyvärr. Något du kan rekommendera? Låter som en lite läskig bögfilm med bajs?

Tjillepitten

Den kan jag Verkligen rekommendera! Riktigt läskig vuxenblöjebajsbögskräck utav den nya bruna skolan. Skulle dock inte våga se den ensam!

Låter som vi får se den ihop. Du får "komma" över någon stormig natt och ligga sked med mig så kollar vi genom den. Har VHS-spelaren och min Panasonic 26" från 1992 redo.

Tjillepitten

Oh oh ooooh! Treeeefvligt! Aivan/smile Och redig hajtekk-utrustning har du också ja. Tar med en fittlampa också så jag kan lysa upp mitt vackra anlete underifrån under täcket och skrämma dig till bu! *fniss*

Tihihihi! Mhm och sitta nakna under mitt köksbord som blivit till en BDSM-dungeon, prata om äckliga saker som tjejer för dom är otäcka!

Tjillepitten

Jaaaah!!! Har du bondagekors? https://xam.nu/f/gapskratt.gif

Nej men får svänga förbi Böghaus och köpa virke ifall du "kommer". Du kan få se på när jag i svettig och bar överkropp snickrar ihop det. Natrligtvis i ett par tighta Fristads somvisar lite hårig stjärtskåra *fniss*

Tjillepitten