Sv: Här postar vi allt möjligt
Mhm, och du skulle sett den fina svarta Vulvon ToF polisen "kom" i. De verkade vara upptagna med sina egna lemmar då de satt kvar i bilen och glodde på brandmännen.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 233 234 235 236 237 … 923 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mhm, och du skulle sett den fina svarta Vulvon ToF polisen "kom" i. De verkade vara upptagna med sina egna lemmar då de satt kvar i bilen och glodde på brandmännen.
Testa att starta en brand hemma så att dom stora starka brandmännen "kommer" och hjälper dig. Låter väl smart? 
Tihi! Bra idé, hoppas då att ToF polisen "tar" mig om inte brandmännen måste bära ner min nakna kropp...
Kanske får bli omhändertagen utav båda...
Och sedan inkvarterad på PIVA, i sån krama-sig-själv tröja, VB som bytts av en hårig grovhuggen neger eller Boris från Litauen. Sondmatad, kateterbyten m.m...
Precis så ja!
Du har inte funderat på att fuska dig till lemtjänst då?
Nej då lemtjänsten består av kvinnor, usch. Däremot är jag ju (sexuellt9aktiv i Lemvärnet och längtar till våren då det "kommer" att genomföras lite mer sexuella övningar.
Mysigt! Finns "Repbondage-månad" fortfarande?
Tyvärr inte, blev inte ens perv-placerad i slutet av 90-talet då något vaniljo inte gillade militär-gayverksamhet. 2015 tyckte jag det var dags att aktivera mig sexuellt i 20-tälten och återuppta snuskburkandet. man får lukta svett, bajsa kollektivt i en tunna, duscha med andra gays osv.
Jag går med omedelbart!!! Vill köra TS-206 (terrängspermobil).
Kör bögbevis för TGB 11-20. Man kan köra runt på väldigt många gays och med "Farlig porr" utbildning så får man köra lite annat smått och gott.
Härligt! Att jag inte tänkt på att gå med tidigare... Hmmm...
Du borde "gå" med... Kåtspruta 58, Penisskott, Automattarmin, Böggranater, Bögtält 20 med kåtkamin osv... Mysa i tältet med 19 andra gaysoch det doftar svettiga kön och tallbarr.
ÅÅåh, aahh, oooooh! Och det är bra kamratanda och stämning, eller?
Den är väldigt gay and jolly japp. Är en speciell känsla att få fälla ner lemmen på 20-bögbilen samtidigt som kamraterna med sina hängpungar gör avsittning. är mer trevligt när man om 40 man gör uppsittning i en bil byggd för 20...
*flämt* *flaffa flaffa flaffa* Tror du jag skulle se söt ut i kronans kläder då? 
Om du skulle! Kan nästan se dig framför mig i kaminens ljus i förd endast Olles brorsa lite förföriskt trädd över snoppen... Tihi!
Ti-hi! 
Åh, flås, flämt!
Om man ändå kunde få vaa mää! 
...Nu vet jag!
Jag skaffar en egen utrustning och dyker upp oannonserat lite här och var som homo-gerillafiende när det vankas övning!
En soldat så ensammen ska ut i skogen för att pinka mitt i natten och... FJUPP! Plötsligt är bögkompaniet en man mindre och jag har en ny fånge i min rövbögargrotta! 
Neeehepp... Fylleköra med spermobilen ner till puben får det nog bli...
56.744157220061645, 15.913683246832838
Men se, där har jag varit på Folkan Bio en gång. Var ju och tränade slagsmålssport i sporthallen med en massa andra twinks, sedan gick vi och tittade på Åsa-Nisse. 
...och åt på Amigo. Stället med extra krämig "kebabsås".
Måste varit 2011?
Njaa, någon Amigo åts det tyvärr inte vad jag minns. 
Detta var väl 2006, samma dag som Carola och hennes pattar vann mello, ett gäng homos stannade ju kvar i hallen för att titta på finalen på tv istället för att hänga med på bio! Få se... *Knatter, knatter.* Den 18:e mars 2006 för att vara exakt! 
Sidor Föregående 1 … 233 234 235 236 237 … 923 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt