Sv: Här postar vi allt möjligt
Japp ihop med tiarorna och vuxenblöjorna!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 231 232 233 234 235 … 923 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Japp ihop med tiarorna och vuxenblöjorna!
Tror minsann jag måste rita upp en översiktskarta hur jag vill att Lidl ska placera sina varor, samt Vilka varor dom ständigt ska ha i sortimentet. Åter"kommer"...
Maila din idé till Lidl sedan! Med lite tur så kan du bli sån P(or)R agent åt det tyska företaget!
Tänk att få vara ToF-chaffis. *Suck.* 
Jag orkade inte vänta på att det ska bli fredag så jag tog mig en sväng till Glasbanken, skål på er!
Så ja! Vad tycker ni?
Input?
Vad kan göras bättre o.s.v.?
Tror du har täckt upp det mesta faktiskt! Ut"går" från att gloryholes finns vid kassorna?
Gifvetvis! 
Då mailar jag detta då!
Det skall du apselut göra! Tänk på att det är en pervig tysk (jaaaah) kedja och dom kommer konkurera ut vaniljo-ICA m.fl. Du bör även nämna att personalen skall börja bära mer läder och latex på sitt arbeit!
*antecknar frenetiskt i fekalieskrift på väggen med mitt högra pekfinger...*
Ojsan! Nu gjorde jag klassikern och hämtade en ny NGD i kylen innan föregående bara var uppdrucken till hälften. 
Ja vad tokigt det kan bli ibland. Man tar 1 öl men nästa förmiddag vaknar man upp och sänkt 11-12st.
...och har sänkt grannen och snutadrulen...
Gärna vaknar man i hallen halvnaken utav att brevbäraren slänger ett par inkassobrev på en.
Mmhm. Och några anonyma hatlappar från grannarna.
Precis! "Ge fan i att ta våra underkläder från tvättstugan!!" bland annat.
JA PRECIS!!! "Sånt" trams. *pfffh* Fick en lapp en gång där dom bad mig att sluta stå lutad över balkongräcket och skiljeväggen in till dom och onanera.
Jaaaaah! Folk är så himla känsliga? Min snopp mitt val liksom! Har själv suttit med mobilen på ballen och vrålonanerat vilket brukar göra att polisen "kommer" och återigen är det såna med hästsvans och tuttar.
Hmm... 
Men har du haft många pervoresenärer med dig i din fina homobuss idag då?
Nej idag har jag varit ledig och mest onanerat tills det att jag tröttnade och åkte till Glasbanken.
Gött!
Ja det är gött att supa på vardagar för alltid retar det någon. Har kollat runt butikerna och sett att "Hej hej"-folket inte verkar vara kvar i landet. Var sugen på lite Rumänsk gubbstjärt.
Ja det gör jag varje dag... nästan... Är typ "hej-hej" med personalen på glasis.
- Och ja, det är samma här med dom som hade romsås.
Sidor Föregående 1 … 231 232 233 234 235 … 923 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt