Sv: Här postar vi allt möjligt
Funderar på att gå och toalett-träna genom att sjösätta några båtflyktingar och samtidigt bläddra i teknikkataloger.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 229 230 231 232 233 … 923 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Funderar på att gå och toalett-träna genom att sjösätta några båtflyktingar och samtidigt bläddra i teknikkataloger.
Biltemas katalog kan man brunka länge till. Så trist att inte Ellos slutat med sina, gillade alla kalsongmodeller man kunde vila sina 3 ögon på.
Ack ja!

Flaffa!!! En sån kissgul dräkt vill jag ha samt ett rejält afro runt könet!
Bomull? ...Finns den inte i masonit?
Jahapp... Vad tror ni om detta, snuskgubbar?
41 timmar av konstant supande och perviga aktiviteter. Sist jag åkte sån så var det till Tallis/Tallinn... Grava minnesluckor, på buffén åt jag ingen mat men åt glass och drack mig om möjligt ännu fullare, fick ledas ner i hytten där jag några timmar senare vaknade naken, nerspydd i duschen. Bakfull som ett as tog jag mig ett par återställare, tände en cigg och inom kort kom en vakt och bankade på dörren då något vaniljolarm aktiverats pga mitt rökande.
Ahaa. Du är också en sådant kryssningsproffs. Påminner om när jag gick och däckade i hytten runt klockan 21 och vaknade vad jag trodde var 1-2 timmar senare. Dags att fortsätta supa uppe i nattklubben. Glatt upp med hyttdörren som låg allra längst bak i aktern, så det var fönster utanför direkt, och möts då av strålande sol och börjar fräsa och nästan brinna likt en vampyr i dagsljus. Hade sovit "lite" längre än så. Resten av sällskapet var och åt frukost.
En annan gång störde jag mig på den lilla radion, som även har till uppgift att meddela andra saker än att pumpa finsk tangomusik, då detta var innan dom mobila högtalarnas tid så hade vi haft den på i brist på annat då vi satt och hyttkrökade innan "utgång". Bara det att sen när jag kom tillbaka dyngrak och ville ha tyst och sova så skränade radion för jävligt. Börjar fumla i mörkret i ett försök att stänga av den, men misslyckas. Blir då så frustrerad att jag sliter ur alla kablarna. Då blev den tyst.
Tog dock inte så lång stund innan det knackade på hyttdörren och en finsk ToF-vakt stod utanför och berättade att det hade larmat ifrån våran hytt p.g.a. att radion inte var ansluten. Han kom in och såg dom urslitna kablarna och undrade barskt om det var jag som hade gjort detta. Nekade och sa att det var någon annan. Vem vet jag inte. Fick då följa med till receptionen och betala 250kr. för detta, samt en förmaning av vakten som på finlandssvenska sa: "Och no sejjer do till tina kåmpisar att ge faan i å hålla på so her!"
Flaffa! Kan nästan känna fyllan genom dina skrivna ord! I samma resa som jag själv beskrev så kom själva hemresan i buss, fyllsjuk bortom all räddning han vi knappt åka i 10 minuter innan den orala BS:n skulle ut. I bussen fanns en så toa man får välja att backa in i eller gå full frontal. Jag gick full frontal och spydde som en gris. Trillade baklänges ut ur toan så föraren fick stanna och även här leddes jag bort till min sittplats. Vid Nypökings Bro hade föraren 40 minuters rast och alla skulle gå ut ur bussen. Jag satte mig på Pervo/7 Midgets Eleven och somnade. Vart väckt i sista minuten och fick ledas in i bussen igen för avfärden till Norrpöking...
Lät mysigt. Fast vakna nerspydd, nerkissad och nerbajsad är ju ändå en klassiker som alltid fungerar. 
Gärna hemma hos någon annan man kvällen innan blivit inbjuden på middag hos.
Tihi, hade ett sånt uppvaknande när jag var vaniljo. Slagits med andra pervon, vaknar upp i min säng med nerspydda lakan och ingen i 5 rummaren fanns att tillgå.
Flashbacks japp... Från taxitiden, söp som ett as på en personalfest, bröt näsbenet på en "kollega" då han olyckligtvis ramlande mot min knytnäve, söp vidare och levde sexgud. Slutade med att bli inkallad till Obersexfuhrern måndag morgon...
Ja det är sånt som händer...
Knytnäven var ju tänkt för njutning i anus men då hans ansikte såg likadant ut så vart fisten lite misslyckad.
Aha. Ok. Men blev du "straff"-fistad av Obersexfuhrern då?
Nejdå, men portad från tattarkrogen Wasa på pissgamla Torget i Norrpöking, vakterna var inte ToF alls men släppte inte in mig. Däremot kom ToF-polisen vid 1 tillfälle och jävlades med mig. Satt stupfull på Gamla Gaytorget en sommarkväll aprak och yes jag satt på Loise De Gay statyn när ToF polisen kom och ville se mitt leg/nakenbilder.
Uj uj uj. Lät upphetsande.
Åh, såna runvänliga berättelser! 
Påminner om den där natten då jag drack över en liter sprit och ledde kompisarna till bussen på morgonen. De gav mig rådet att gå hem och sova... Och visst gick jag för att sova, men rebellisk som man var så lade man sig ute i skogen istället! 
Vaknade på förmiddagen någon gång (fortfarande full) och kunde inte minnas hur jag hamnat i skogen, gick sedan hemåt. Blev dessutom aldrig bakis på den tiden, om det ändå var likadant idag!
Mortis har ju beskrivit just Wasa och hur det såg ut när den fanns kvar, svartbygget av balkongen som än idag finns kvar. Mortis har ju kännedom af staden och minns även källarkrogen vid nya torget troligtvis. Kallat "skeppet".
Jajamensan! Två riktiga fyllehak som gick i graven!
Skeppet var dessutom min första utgång när jag fyllde 18, en skoj kväll som man knappt minns.
Fnö! Har för få sunkhak här hemma! 
God vän finns ju kvar, Knullgatan/St Pers. Homohak.
Sidor Föregående 1 … 229 230 231 232 233 … 923 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt