Sv: Dagens Ord: Gaytrader
Beskrivning: En gaytrader handlar i huvudsak med homofilrelaterade varor på den världsomspännande bögbörsen där det gäller att köpa billigt och sälja dyrt.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Gaytrader
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En gaytrader handlar i huvudsak med homofilrelaterade varor på den världsomspännande bögbörsen där det gäller att köpa billigt och sälja dyrt.
Är du en duktig gaytrader, Bleppis? Sälj mig den här buttpluggen! 
Njaaaee... Försökte arbeta med det en dag, men jag blev överexalterad utav alla färger och siffror som rörde sig på skärmen, så det sket sig. Men jag kan ju försöka ändå.
"Buttplug! En uppfinning, tusen användningsområden!" eller: "Buttplug! När du får oväntat besök!". Öööuuhm...?

Mortis som utbildare för kommande buttplugförsäljare på 'Homofila Analdaller AB ©' i framtiden.
"Buttplug! En uppfinning, tusen användningsområden!" eller: "Buttplug! När du får oväntat besök!". Öööuuhm...?
Hmm, njaa... 
Poängen är att du ska övertyga kunden att denne behöver en buttplug, typ såhär:
Säljare: "Min herre, är det inte förjävligt att vara bajsnödig vid fel tid och på fel plats?"
Kund: "Jaa, jo..."
Säljare: "Vore det inte fantastiskt att själv kunna välja själv när bajset ska ut?"
Kund: "Men det går väl inte?"
Säljare: "Jo, det går! ...Håll skiten på plats med en buttplug! Bara att dra ut den och tömma tarmen när du själv tycker att det passar! Eller varför inte låta den sitta inne i veckor bara för att kunna lägga en enda jättebajs för skojs skull?"
Kund: "Jaa! Självklart! Måste ha en nu!
"
...Och med denna kunskap kan du tjäna ihop till oändliga mängder bajsbad och flaskor med seglardricka. 
Helt rätt, herr Mus. Det jag skrev var ju mera reklamslogans. Dumt av mig... Får ta och öva lite. Dricker faktiskt seglis just nu *sssccccch* så jag återkommer om typ två timmar med ett bättre försök. 
Ska bara öva lite först ≥≥
Säg mig Bleppe? Du råkar inte "sitta" på några bra "insider"tips för ett perv som vill utöka sin por(r)tfölj? Typ Pissmenta el dylikt.
Spermenta är heta och kladdiga. Även Atlas Kopro, Incestor och Perverts & Mauritz är säkra kort att investera i.
Har du mycket bajs i portföljen?
Värdet på bajsutlösningar har fortsatt skjuta i höjden under denna fattiga månad och förutspås att öka i värde ända fram till nästa löning. Efter löning så kommer värdet att sjunka igen, så om man har mycket bajs så kan man göra stora vinster genom att sälja! 
Jag har mycket bajs i den ja sedan det sena glada 90-talet. Jag förutspår enligt egen snurr-research att 2022 kommer bli året då AP (Artificiell Pervolligens) slår igenom på allvar och då kommer mina ASS-EA-aktier att stiga med en massa monopolpengar-enheter! 
Innan raset kanske man borde omsätta lite till Pittcoin?
Det är bra tänkt. Men Analum spår jag blir nästa pervovaluta att booma!
Tror du det är dumt att sexpulera i produkter som latex eller gagballs?
Njaaaae.... Tror att dessa kommer att skjuta i höjden 2022 och öka.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Gaytrader