Sv: Här postar vi allt möjligt
ÅHOMO! Ja som ett Knullared i storlek! Vad man ska få bögah på ett sånt ställe!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 218 219 220 221 222 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
ÅHOMO! Ja som ett Knullared i storlek! Vad man ska få bögah på ett sånt ställe!

Nu var det en tid sen men Östbögah-porten i Ödesbög är ju en rätt så pervig plats.
Jaaa, där har man ju varit. Extra flottig rövbiff med pommes shittes och spermanaise är ju en klassiker där!
Kan tro det, saknar däremot de gamla Checkers-runkorangerna.
*nostalgirunk*
Den bästa platsen för att bygga gaykl... öh, macken, vore ju att bygga den mitt ute i ingenstans. Kanske längs med någon gammal grusväg där det inte finns fjantiga vaniljo-nymodigheter såsom mobiltäckning eller waj-faj? 
Mhm, I homofeel you Mortis. Ett ställe där ingen kan höra ljuden från våran BDSM-dungeon?
Mhm! Fuskbygge är det också, så man hittar inte ens platsen på någon karta. Sedan är macken skymd ovanifrån av en massa träd, så det syns inte heller på satellitbild. 
I en gruva kanske?
Pervialt! Lite som ett "Hej, hej-läger"! Men ska vi inte då använda oss af såna snuskbyggare?
Det ska vi. Gärna rejält berusade också.
Ryska fulla gruvbögar från Sibirien kanske kan tänkas vara intresserade i detta projekt?
Dom är Alltid intresserade utav att bygga sånt här, så dom kommer automatiskt. Det är medfött i den ryska gruvbögens gener.
Jo dom är ju vana vid att slita hårt och där macken skall byggas i vildmarken kan det vara spermafrost just nu. *Drar i gång HB-apparaten*
Mmm... P'sis! Rallare är bra också. https://youtu.be/Mwx7KS5jE9o
JAAAAAAH!!! Några (skinn)rullare behövs!
Ja verkligen. Nu ska jag sätta mig och skissa med fekaliserat pekfinger på ritningen, samt brunka fram lunch tills imorgon.
Jo det är dags att tänka på refrunken, kanske bajsa lite innan man lägger sig på söta bondagekorset.
Äsch, kan inte sova.
*Flipper, knatter.*
Hmm, Åsa Nisse?
https://youtu.be/1ew_87RH0YY
...MMH-MMMH! HÄÄBWLABWLABWLABWLA! *FAP, FAP, FAP!* 
Jo det är dags att tänka på refrunken, kanske bajsa lite innan man lägger sig på söta bondagekorset.
Så mysigt det lät.
Äsch, kan inte sova.
*Flipper, knatter.*
Hmm, Åsa Nisse?
https://youtu.be/1ew_87RH0YY
...MMH-MMMH! HÄÄBWLABWLABWLABWLA! *FAP, FAP, FAP!*
Vilket drag! Men får verkligen hoppas att det var en transvestit.
Och att paret som satt och trippade våningen under bjöds in på ett svettigt gangbang med fist!
...och kafferkask!
Jag har nu bett för bot och bättring för er förtappade själar som huserar på detta okristliga forum.
Vill trots all önska er alla en god jul i nykterhetens och kontemplationens tecken. Hallelujah!

(Blanda nu inte ihop Bibeln med Chokladasken, tack)
Har hittat 724 bevis på att Jesus var bajsbög.
Tillbad honom genom att köra upp ett krucifix i ändtarmen, men se Jesus ville skoja till det för mig, så nu har den rackaren fastnat! 

Sidor Föregående 1 … 218 219 220 221 222 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt