Sv: Här postar vi allt möjligt
Tjohomo, han kan den där Clittan!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 216 217 218 219 220 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tjohomo, han kan den där Clittan!
Redig karlakaaaar...
Jovars, han vet hur en njursten skall dras!
Mmmmm... I rääääva!
Ambitionen om att göra rejäla gayfilmer som uppenbart "Nesse" ville delta i så stod det sig slätt. Här nerröstad av Klabbarparn och han fick nöja sig med att vara bisittare i Cockold filmer. Eulalia fick ta emot stock av alla medans "Nesse" homo som han var fick låtsas vara straight och slörunka till de brutala cockgagging-scenerna och ass-destruction i rena "Rip her up" filmer. https://www.youtube.com/watch?v=pxpgFceily8
D-d-d-ddu-du kan din Gay Åsa-Krister du!
Genom sig själv känner man på andras organ liksom.
"Man kommer sig själv närmast" också...
Själv är bäste bajspackare så klart. Egen brunk är brunt guld värt.
Du vinner, herr Busschaufför! Nu måste jag bajsrunka i min IFÖ och dansa korvdans. Tillbaks imorrn efter 15:00.
Sov gott, ska bädda ner mig i min Gustafsberg här! I morgon väntar träckbyte på Vulvon.
Här hände det minsann grejer medan jag upptaget spermobildansade till min nya vinyl!
Vaknar till, går in på detta underbara forum, snabbrunkar, somnar om.
Jo då.
Åh så dansvänlig den tycks vara.
Mycket!
Den är betydligt dansvänligare och runkvänligare på bajsbrun vinyl än i digitalt format på tuben, precis som med det mesta.
Uj uj uj.. *snurr* Pipparkakor och glugg är en farlig kombination. Ont i stjärten får man också...
Olika maträtter och annat testas av Matkoma, tror dessa gossar har otroligt mycket värdefulla tips om den bästa BU:n. Tar ett axplock: https://www.youtube.com/watch?v=sPgYVr1OlCY
Mums! Ska fråga dom svartmuskiga herrarna på pizzerian om dom har någon sås jag kan få köpa och blanda i seglisen.
Mhm... Något med 9 miljoner Spermville kanske?
Precis. 9 miljoner utav något är det nog hur som.
Mums fistibaba! Är alltid intressant med hemliga "ingredienser"! Arbetade som bögtender på ett sunkhak till pisseria där man "återanvände" det gästerna lämnat kvar på tallriken. Stället finns märkligt nog inte kvar men minnena består.
En secondhand-restaurang. Så fiffigt! Slattarna med öl/saliv också kanske återanvändes i fatölen?
Japp, när man bytte ut ett tomt fat till förmånen mot ett nytt så fick man köra ett par gånger med ölpumpen. Det blasket som då "kom" ut hällde man i glas som ställdes bakom disken. Ju senare timmen blev och de flesta gästerna föredrog flytande kost så såldes dessa något avslagna "öl". Klimatsmart!
Ja verkligen smart. Ungefär som varmkorven som kallas "stafettpinnen" av personalen på mackar som ska ligga kvar på rullarna mellan två skift och lämnas över till nattpersonalen som serverar denna till det drygaste fyllot som kommer in 03:17 natten mellan lördag/söndag för att käka.
Känns som att vi har kunskap nog att starta en egen Circle Gay mack! Gärna ett sånt med Truckstop så vi kan kolla in lite snygga truckers!
Sidor Föregående 1 … 216 217 218 219 220 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt