5,401

Sv: Här postar vi allt möjligt

Tänk dig dom båda i en svettig, brunkladdig, flåsande böghög!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Och man fick ligga mellan deras håriga slappa gubbrövar och rimjobba lite!

Tjillepitten

5,403

Mmmmm! Fick just nu en liknande, men gifvetvis större bajsutlösning p.g.a. det du skrev: https://www.heavy-r.com/video/391107/Old_Shit_Gay/

Flaffa! Så transpirerande att en analsäck just brast!

Tjillepitten

5,405

Flaffalicious, min pervige chaufförsvän!

Sitter och eldar på parketten i hopp om att en sån bajs-soldat på stegbil "kommer" och räddar mig... Han får gärna vara lite ToF och han en kraftig bajsstråle!

Tjillepitten

5,407

Då kan det nog "komma" att se ut så här, typ: https://youtu.be/7-ElHjsSSVM 1:50

JAAAAAHHHH!!! Tyskt vrålrunk på den! Hilfe, hilfe, jag får inte ut stolen ur rumpsingen min! Det var bättre förr alla gånger för idag skulle man nog aldrig kunna släppa genom ett sånt program.

Tjillepitten

5,409

Det var bättre förr. Ju förr desto bättre... *gubbrunkmummel*

Hade faktiskt förmånen att se dessa två trefliga herrar på det glada 90-talet men då var dom Ronny och Runke. Maffigt stånd man fick när dom driftade runt på Folkets parks parkering i det håmovänliga Nypöking. Mer upphetsad blev man när de kom in på scenen med Gällivarehänget och man fick se lite stjärt.

Tjillepitten

5,411

Oooh, aah, iiiihiih! Trefvligt!

https://youtu.be/2aEdLWHz-TI

Mhm... Jag tillverkar min egna ekologiska Nekro-fil. Roadkills främst men titt som tätt tassar jag bort till kyrkogården och gräver upp något "nytt". Just nu är det för kallt men i vår när Sperma-frosten släppt kanske det blir lite långkuk, pruttrande gryta som luktar "indiskt".

Tjillepitten

5,413

Du äro en sann pervonetör du, Bussis. Är spaden du använder en Fistars?

Kör med min tilldelade KLAS (Kåt Lätt Anal Spade) från Spermplikten men har funderat på Fistars doningar.

Tjillepitten

5,415

Mmmmh! Mycket upphetsande! Själv vill jag skjuta KSP 58 (Kuksprutande Supersaggig Peniskarbin, årsmodell 1958) igen någon dag! *drömsk suck*

5,416 Senaste redigerad av Bussföraren (2021-12-17 19:52:08)

Mhm, en Kukspruta är verkligen upphetsande, så även GRG M48 Cnull Carl Gustav! Är bara utbildad på AK-5A (Analkliare 5-Anus), AK4-B (Analkliare 4-Bög samt Pisstol 88. (88 fniss, sieg flaffa!).

Tjillepitten

5,417

Heil Pisstol 88! Faan va najs! Aivan/biggrin Själv var man spermobilordonnans på Götland och ville leka Rambo. Men vi fick ju bara pun(g)ktskjuta med våra Anna-Karin's. Så jag och två andra lokala idiotpervs man låg inne med kom på den briljanta idén att bara skjuta upp typ 1/3 av tilldelad ammunition och spara resten i fi(tt)ckorna. Bara säga att man sköt i samma hål gång på gång om någon undrar... Sedan när skjutövningen var afslutad så stannade vi tre spermobilordonnanser mitt i skogen där vi fyllde upp våra magasin och växlade till autoläge och gick bananas i 30 sekunder. Mycket extrajobb att rengöra, men det var det värt. Och någon tanke på att det "kunde" ha funnits thailändska konkelbärsplockare i skogen hade vi ju inte. Men det "gick" bra.

Som Underlivsgardist ingick Pisstol 88 i standardbefruktningen. Främst för inre tjänst på runkementet, men även gummidildon, ToF vaktkoppel och en Cum-radio att prata snusk i. Först mot slutet kom vaniljo-teleskop dildon men vi behöll våra bajskladdiga gummikukar. Mer drag i dom så att säga. I böguppdraget ingick ibland att väcka malajerna på TPC, eller TCP (Transport Cp Pervonal) som vi benämnde dessa gossar. Då funkade det utmärkt att tassa in och dra sin gummidildo i den bruna våningssängen tihihihi! Automatbajs JAAAAAH!!! Sist för några år sedan övade vi skytte från fordon (TGB20 Trunk Grunk Bil 20) och då "råkade" man i kåthetens hetta med sina kladdiga fingrar ställa om till fullbajso *fniss*.

Tjillepitten

5,419

https://xam.nu/f/shocked.gif Jag är både skärrad och kåt...

Jo man blir ju lite mer runknostalgiker närman tänker på alla stjärtar man fick se i duschrummen och allt samlag i 20-tälten. Medhavd skogsporr osv.

Tjillepitten

5,421

Menar ju att du äro en universal pervosoldier-deluxe med dessa cumskaper! *darr*

Är Lemvärnare sedan 2015 ja, lite hängigare pung har man ju fått sedan Brunken på slutet av 90-talet men lika kåt för det!

Tjillepitten

5,423

Mmmm, ok. Vi bådá tycks ju gilla kladdiga skjutvapen, så varför inte ha en liten piss-skyttetävling säg?

Vore trefligt! Synd bara att jag inte har utbögats på PSG 90. Piss Skytte Gevär 90. Men vi jag väl köra med våra organ? Säger som Clitt Eastwood. Kissa napalm! https://www.youtube.com/watch?v=Y2a6IixBumU

Tjillepitten

5,425

Siitpra film! "Ayatollah of Rock 'n' Rolla"

Detta är ju också helt ok: https://youtu.be/7_uvEuNwUj4