Sv: Här postar vi allt möjligt
Tjohomo! Hur mycket är pottan uppe i nu?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 214 215 216 217 218 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tjohomo! Hur mycket är pottan uppe i nu?
739.000.000 m³ slemsperma.
HOPPLA! Det får man mycket Seglis för! Och säkert kommer fler homon att flockas kring dig!
Mmmh!
*myser*
Synd att det var en sån kärring... Men Bosse är ju snygg! Sexig Bögötska! Förresten kan man väl knarka på badsalt? https://www.youtube.com/watch?v=IUtIuf2bhPI
Mmm, åååh! Bosse! *flaffaaaa* Ja badsalt blir man fin utav.
Undra vad det var för trevliga vinster i övrigt? Porrtidningsprenumeration på 10 år måste ju ha varit bögvinsten? En ny Chervosperm? Resa till Himpas bögskog 1 vecka?
Ja det var det garanterat. Och stora fyrfärgsfotografier på Bosse som ToF:are.
Flaffa! Tänk att få ha Leif Loket eller Bosse som fondvägg?
Mmmm! Finns ju sådana program som man kan skriva ut minst 4st. A4 till hur många som helst, och som genereras utav en bild. Sedan kan man klistra upp dom över en hel vägg och få en gigantisk svart/vit bild i rutnätsstil.
Åhomo! Bäst vore det nog att få den som våtrumstapet tippar jag på?
Bra tänkt! En affärsidé kanske? 
JAAAAAH!!! En hel kedja som jobbar med homoinredning, bastu(ut)lösningar och lite annat. Då kan Gayhaus packa ihop.
Gayhaus kan gå och duscha! Nu är vi in business! 
JAAHHH! I såna tyska "duschar" som var poppis på det glada 40-talet!
Ångduschar ja.
Det här fina barnprogrammet brukar jag kolla på varje dag: https://youtu.be/ILuqDkiZNVc
Nästan som en dokumentär och samtidigt känner jag mig bestulen på min bajdom. Såna där fina barnprogram visades aldrig på SVT... Suck!
Nä. Samma här! Tjeckisk dockteater har man själv blivit skadad utav.
Joel-Bitar var väl det enda ljuset i hetrohelvetet man tvingades befinna sig i då. John Blund med sina date-rape droger han gav barn på kvällen osv. Men annars var det tjeckiskt som gällde... Dubbade vaniljoprogram fy fan!
Men så blev man ju det härliga perv man blev! 
Jo du har väl rätt, dumt att grunka över spilld säd. Staffan Westerberg var ju rätt sexig tyckte jag då och Vilse i Bukkakan var ju bildande, Storpungtäten m.fl.
Riktig "chad" han! Mmmm...
Blott 87 år gammal idag är gossen enligt Gaygle... Kroppshydda som Pervologen GeWe...
Sidor Föregående 1 … 214 215 216 217 218 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt