Sv: Här postar vi allt möjligt
Flaff-aaa-licioooooous...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 211 212 213 214 215 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Flaff-aaa-licioooooous...
"Invisible fingers stickin up your ass..." *VRÅLRONKA JAAAAAAAAH!!!*
Jag är inte rädd för någon bög!
Allra minst bögspöket Swahn... Kan nästan känna hans fingrar i röven nu trots att bögtimmen inte infallit.
Lyllo dig, min pervige vän!
Höh! Nu gjorde jag klassikern och körde till kylen och hämtade en ny NGD fast föregående bara var uppdrucken till hälften. 
Sharing is gay-caring... Skickar en spökhand via rymden in i din VB som snabbt letar sig in i prutten...
OIIIIIIIIIIH!
Mhm... Känner du Lennarts fingrar nu? Uppenbara han sig där med sitt perversa leende och sidbena i en röd men något nerbajsad kavaj?
Mmmmmm... *blundar* *ler *brett* Jjjjaaaaah! Hallelujaaaaaaaaaah! ABLAUBRPH UUHAPP EEEPH ULULULLULLGAAAH... (börjar tala i tungor)
Spermalicious! Då funkade min perviala förmåga att skicka homobudskap genom att gnida min pung sittandes i mitt bruna pentagram jag ritat upp!
Ja!
*i din kontroll*
Då vill jag att du lyssnar på min kåta röst... "Kom" närmare, "kom" närmare... *Nafsar i din blöjsnibb* Och säger:.... BRYNOLF WENDT!!!
*MEGASQUIRTLE* (hela Kalmar/Nybro nerkladdat. Tänk https://nuclearsecrecy.com/nukemap fast med sperma)
Hoppla där kom en bajsklutt till! Påminner om ett spel till Analtari 500, nuclear war hette det. Tricky Dick, Ronnie Gaygun osv.. Turbaserat men man skulle tillverka sexleksaker, sprida porrig propaganda till sin hetero motståndare så dom blev gay och flydde.
https://www.youtube.com/watch?v=SXkG_nTA_7A
Höh! Coolt men väldigt våldsamt med dessa pixliga figurer! Jag gillar det hur som... Vilken fantastiskt spelidé!
Går säkert att göra spelet mer bögvänligt ja. Flygande dildos, vaselinfabriker, kåta stön osv.
Själv lirade jag "Bögkings Bajsquest" på våran IBM 5150 med monokrom skärm och gigantiska floppydisketter på mitten utav det glada 80-talet. Aaaah, det var tajder det!
Jisses! Här händer dä krejjer!
Jaaah! Vi sitter här å myser. Joina oss nu, pervokamrat Mus. 
Mycket porrigt spel, men hade det på Anustari 500 endast. Man skulle troligen fista en liten dvärg som kom springandes med stånd ibland. Han tog ens sexleksaker så som en gagball man hittat under ett träd. Kom ibland en tjej/häxa från ingenstans och skulle göra en hetro. Annars så var nog ett annat mål att få knulla den gamla kungen som dött. Minns ej alla sexredskap man kunde finna men en spegel för att se sig själv i anus fanns. Någon gimp/get bakom ett staket man lockade med en kladdig orange dildo. Under en bro bodde en superhetero tjock gubbe men den tog den nu spermafyllda geten hand om.
Precis så ja, Bussis! Det var "bland" dom första bögspelen jag spelade på dåtidens konsol eller dator, men vill minnas att jag bra mycket tidigare lirade "Pung" som gick ut på att parera en pung med en kuk-baserad figur från att komma i kontakt med skärmens ytterväggar så att säga... Vilken konsol kan detta ha varit? Hmmm...
Agayri 2600 fistar jag på. Hade inte PUNG men Air/seamen Cukbat. Man var antingen en båt fylld med bögar som sköt satser mot sin motbögare. Motbögaren var ett flygplan från troligen det tyska Lustwaffe. Lustwaffe släppte bajsbomber mot fartyget.
*nostalgirunk i vb:n* Så var'e ja! Spermando Libya var ändå bäst! https://youtu.be/xUvYJtxj-qs
"Knulldhafi Sempre Liberoblöja!"
Sidor Föregående 1 … 211 212 213 214 215 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt