Sv: Här postar vi allt möjligt
Trefvligt.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 205 206 207 208 209 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Trefvligt.
Snart dags att gå ut i soprummet och förkröka innan puben...
Trefligt! Glöm inte nu att min rock har en tendens att glida upp lite i bland. I övrigt lär du bli kvällens pervopunkt!
Ok. Tack för tipset. Tänker sjunga "Sweet home Örkelljunga" på perveoken endast iförd min vb, tutu, änglavingar, moonboots och grovarbetarhandskar.
låter uber-sexigt jöö! Tänker gå till min pisseria i morgon för att visa upp min fina VB som jag lånat. Men det hade varit trefligt att bo närmare dig så hade vi kunnat sjungit bögduetter ihop. Pervodise City af Guns`n Gagballs är min favorit när jag nått en promillehalt på 2,1.
Åhh DEN är bra!
Ointressant fakta: Först löd texten "Where the grass is cheap". Detta fick i sädvanlig oordning sedan ändras till "Where the grass is green".
"And gays are pretty", vet inte varför man ändrade till den mer vaniljo-version vi numera tvingas höra på?
A'psis lixom ba'...
"Please take me homo!, nahnaaa" Undrar försynt om Sexl Rövse och Slush-Puppy kommer till Svedala och våra fistivaler? "So fart away!"
Jak vill slicka Bleppisens pung ja!!! Kalas-plakat om en säjjer dåh!
Quote off dä däy: Fitta och piroger.
MMM-MMMMH!!! KNULLA GORBYS!!!
Sprit är bra!
Sprit och Gorbys är verkligen fine dining!
Ja. Jag tror jag knullade en sådan i köket runt kl.06 idag när jag kom hem. 
Trefligt! Jo jag brukar också sätta eller mer lägga lite "prägel" på mina piroger.
Ost från Flen och "kebabsås"?
Tihihi japp och så en liten klutt bajs.
Nämen guu' så smarrigt! 
Mhm, ska helst vara en alkoholdoftande klutt som man tar ur bakisbajsen så här på söndagen.
Du äro en sann finsmakare du.
Äsch då... Tihi... *Sneglar bort mot kylen*
Har du sån lyx också?
Ja men visst, fast iom att jag prioriterat bort elräkningen till förmån för sprit så håller biran rumstempertur. Spelar ju mindre roll då man dricker för effekten. Det där med att dricka för att det är gött är så hetero.
Aha. Bra tänkt! Räkningar är också hetero.
Ja men praktiska att ha att elda med. På senare tid har det kommit någon bister gubbe och lämnat dom personligen. Stod nåt med Krono... Ehh ja nåt sånt?
Sidor Föregående 1 … 205 206 207 208 209 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt