Sv: Här postar vi allt möjligt
Knytis hos mig på nyår?
Tänkte att vi sammanställer en lista.
Seglis.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 203 204 205 206 207 … 923 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Knytis hos mig på nyår?
Tänkte att vi sammanställer en lista.
Seglis.
Seglis.
Klöver-vaselin.
Laxermedel, kanske Laxoberal och eller Toilax?
Alla upphittade påsar med mystiska piller och pulver man hittat och samlat på sig från diverse tågstationer och gränder under året? 
Alla upphittade påsar med mystiska piller och pulver man hittat och samlat på sig från diverse tågstationer och gränder under året?
Braaa! Vi behöver proteinkapslar och vaniljsocker.
Bussis: Har du några återkommande passagerare som kan tänka sig vara pervs/runkbögar m.m. som du vill delge oss? 
Nej inte direkt men från min barndom på 80-talet minns jag en man som kallades Piss-Nisse. Vinter som sommar gick han runt i en regnrock och namnet hade han fått genom sin mycket trevliga ammoniak-kissdoft. Han kunde man ha turen att få åka med ibland och han var ett perv som tyvärr bara tittade på tjejer och kommenterade gärna deras fysik för sig själv.
Åhåååå! Tack för infon.
Här finns det lite jag kan bidra med: https://www.fittkramp.se/forum/viewtopi … 602#p84602
Vassego! Kom att tänka på ett annat perv som vid pensionsutbetalningen ALLTID kom till en nattöppen Circle Gay mack i Norrpöking. Klockan 00:05 senast hade han parkerat sin cykel utanför och gick bort till porrtidningarna. Han tog ett antal men lade alltid någon oporrig tidning överst, sen begav han sig till kassan och blev mycket mer pervig om där jobbade tjejer. På denna tid körde jag taxi på nätterna och fick möta både kreti och pleti. Nakna män företrädelsevis, har många goa historier om just såna.
Vassego! Kom att tänka på ett annat perv som vid pensionsutbetalningen ALLTID kom till en nattöppen Circle Gay mack i Norrpöking. Klockan 00:05 senast hade han parkerat sin cykel utanför och gick bort till porrtidningarna. Han tog ett antal men lade alltid någon oporrig tidning överst, sen begav han sig till kassan och blev mycket mer pervig om där jobbade tjejer. På denna tid körde jag taxi på nätterna och fick möta både kreti och pleti. Nakna män företrädelsevis, har många goa historier om just såna.
Moaaahahaa! Fan så bra! Jobbade tidigare på ett jobb som låg nästan vägg-i-vägg med en Shell 24/7-station (Nu mera fjolliga "Välkommen in") Där blev man ju pervopolare med personalen som berättade att det ofta kom in folk vid 23:58 som shoppade loss rejält i form av pitt-i-panna, Billys m.m. för ohemula summor då tiden för soc, pension, a-kassa m.m. kom in. Denna herre var så snäll och avrådde dessa från att storhandla på en mack och rekommenderade dom att bara köpa typ två Billy's och sedan vänta tills klockan 06:00 då stormarknaderna ICA Maxi och Coop tvärs över vägen öppnade. (Kalmar)
Ja det stämmer, när soc-bidraget betalades ut började kunder åka taxi. 2 paket Level, 6-pack Norrlands Gul, fylla på kontantkortet och micromat.
Haha!
Bra spel, jaaaaah! https://youtu.be/SBtERsLvuEM?t=6
Åh så upphetsande att se! Flaffa!
Det som larmade "Barnjournalen" på public service att ta upp fenomenet.. ahum!
*Fniss* Japp i samma veva ungefär som den mycket snygge Sivert Öholm pratade om "VASP"...
"Vii äree sejtaans piååpel.."
Ajj fack like a beast, som ett vilddjur! Mjovars vem skulle inte vilja blivit pådunkad hårt av en hårig, svettluktande Öholm?
Om man söker på "Siewert Öholm homosexualitet" så kan man hitta material som i princip bevisar att han var homofob, men homofober brukar oftast visa sig vara übergay efter att ha fått sina psykiska murar raserade.
Jag vill därför bestämt påstå att gamle Siewert var garderobsbög! 
...Synd att han blev kvar därinne livet ut. 
Åååhåååh! Tack för att du tipsar andra, Kopris! 
Själv vill jag åka till Folsom Street i San Francisco. http://yellowandblack.org/folsom/
Åh det fina landet i väst! Dom vet minsann hur man par"tajar"! Är ju inte riktigt fredag ännu men vad sugen jag blev på sprit! Skulle gärna gå på denna vodka-provning... https://www.youtube.com/watch?v=EC8W67e7TXQ
Sidor Föregående 1 … 203 204 205 206 207 … 923 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt