Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Vad ska ni ha för fredagsmys då? 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 255 256 257 258 259 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vad ska ni ha för fredagsmys då? 
Fredagsmyset blir runt 22:30 då jag anländer min inrökta lägenhet. Blir väl att se på Violatedmen.com och dricka sprit.
Tänkte leka lite med snoppen, titta på barnprogram och dricka seglardricka.
Bussis:
Varför börja så sent för? Annars lät det majsigt. Bra sidtips också.
Själv är jag dock svag för sidan trannypoogrannyswithgermanshepherdsandretardedtwinks.com
Mortis:
Utmärkt val.
Dagverksamheten på hjul pågår till 22:00 och sedan är det 30 minuter innan man når boendet. Men sen åker analtöjaren fram!
Aha. Frigång alltså. Men det lät ju bra. 
Lite nyfiken på hur det ser ut hemma hos dig?
Så här ser det ut hemma hos mig iaf. >>
Oj så fint och ORGAN-iserat du har det! Gillar din liberala syn på rökning inomhus även om det syns att du bara feströker ibland?
Ti-hi! Tjaaa... Jo, det där med rökandet är det ju lite si å så med...
Röker bara pipa inomhus under kuksfläkten nu för tiden...
Mmmhm...
"Snart är det fredagsmyyyyyys..." [sjunger]
Vart ett spontanbesök hos madame Britt-Leif sist. Får se vad man hittar på i morgon.

Upphetsande! Är sugen på smisk jaaah määä! Blir nog en sväng till Böghaus för att köpa lite virke m.m... Naturligtvis efter Glasbanken! Patroner behövs inte då jag föredrar äkta knallfisar, käck melodi till klippet! Troligvis ett Hiv-positiv eller vad det nu heter? https://www.youtube.com/watch?v=dMeooWAeh7E
Åh! 
Spenderar förmodligen denna eftermiddag med att jobba vidare på "The Three Pervs #11" och att supa! 
Bra fredagsmüs, boys!
Nu är det igång! *flaffa*
Inleder med spermobildans till min nya vinylskiva. Bäst att skruva upp så att grannarna också får lyssna.
Åhhåhåå... Är det månne något med Jånald Sädermark?
Edit: Nu såg jag gårdagens inlägg. 
Jaha fredagsmyset höll på att brinna inne pga pung-tering men rask i benen som är så sket jag i att byta däck och gick till Glasbanken istället.
Bra tänkt och prioriterat! Det går bra att köra på bara fälgen.
Apselut! Vägrade byta däck så där 150 meter hemifrån. Folk stirrade lite konstigt på mig men dom var nog bara kåta?
Precis. Hoppas du gjorde en tjusig talibanparkering mitt i gatan också.
Gatan? Nej då, fuck the ToF police så jag genade över någon cykelbana. Orkade inte köra runt kvarteret.
Ok. Parkerar kanske din brunkladdiga V70 som jag brukar parkera här på innergården; d.v.s. i barnens sandlåda?
Yes man! Och ibland under gungställningen beroende på promillehalten.
Det är rätta homotakter det!
Sidor Föregående 1 … 255 256 257 258 259 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?