Sv: Här postar vi allt möjligt
Mortis. Du har 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 201 202 203 204 205 … 915 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mortis. Du har 

Blir det någon julfilm med "The Three Pervs" i år, Mortis? 
Kolla i videotråden. 
Ja, svarade precis där. Pervopati! 
IDAG ÄR DET "BRANDVARNARENS DAG". HUR FIRAR NI DET?
HÄR HEMMA PIPER ALLA MINA 128 BRANDVARNARE FÖR FULLT SEDAN KLOCKAN 02:38, SÅ JAG FÅR SKRIKA LITE FÖR ATT HÖRAS!
FIRAR SJÄLV GENOM ATT AKTIVERA SAMTLIGA MED ATT GRILLA RUMPSTEK I ALLA RUM, SPERMOBILDANSA I TAKT TILL TONERNA MED EN ORANGE BLINKANDE VÄGARBETSLYKTA PÅ HUVUDET SAMTIDIGT JAG HALSAR SEGLIS.
Tjohomo! Det snöar! Blir till att åka vb-pulka nerför Svartbäcksmålabacken idag och dricka varm "choklad" spetsad med Pervermeister. MMM-MMMMH!
Håll utkik efter ”Stjärtlappar” i backen, dom gillar nog varm ”choklad”!!
Det ska jag.
Fan! Bucklade min germanska mörkblåa spermobil idag (fo'real) då det var en massa spermutt på vägen. Men som man brukar säga... "Ni skulle sett den andra bilen!" 
Ja. Dock till tysk bajsbögporr ska tilläggas till mitt försvar!
Den andra farkosten blev bara skrot, rähähää!
Lätt hänt när man ser bastanta tyska farbröder i lederhosen som skiter varandra i ansiktet. Helt klart en förmildrande oanständighet tycker de flesta gayförsäkringsbolag.
För-säk-ri-ng...? 
Okeej. Var något nytt för mig. Är det då man betalar kottar och kapsyler i utbyte mot något mysigt?
Ahh just det.. Byt lite stjärt mot silvertejp och buntband av någon ”mekaniker” så är Hitlerkälken din snart på vägen igen!
Okej okej. Det var bara en smärre buckla i plasten då jag fick sladd 180-grader och körde in den andra bilens dildodragkrok i min spermobil. Så min går att köra som vanligt. Den andra franska homobilen blev pulveriserad, haha!
Att köpa stora långa buntband, silvertejp, svarta sopsäckar t.ex är nog alltid en snackis i Kvantums fikarum.
Alltid kul att köpa samtidigt:
Långa stora buntband, silvertejp, svarta sopsäckar, ficklampa, kontantkort, mörkrött läppstift, grön mascara, Tena Lady, spade, engångskamera, vinylhandskar, gurkor, stjärngossestrut, strumpbyxor, vaselin, jordgubbar, spraygrädde, "Min Häst", flugsmälla, Pampers våtservetter, långa stearinljus, lingonsylt m.m. m.m.
Och så ska man konstant stirra med död blick, uppspärrade ögon och ett snett leende rätt in i kassörskans ögon samtidigt man sakteligen lastar på pryl efter pryl efter pryl på varubandet.
Man bör också gärna med lågmäld och lätt släpig, men glad röst, samtidigt hinta om vad man ska ta sig för...
Och nu tar jag mig en sådan hääär! Hahaaa! Tanterna tar jag sen... *darr dock*

Mmmm... Liten glad stjärtis på etiketten...
Homot i baguette-bilen kanske fick bli bögserad? Det är väl en win-win kan jag tycka. Mhm... en liten tomte som håller sig om sin ömmande stjärt!
Jisses! 
Har du inte dubstep-däck, Bleppis?
Nä. Hade ju inte det... då...
BÖGSPÖKEN O'HOJ! (gömmer mig under det kisstjocka värmetäcket)
Sidor Föregående 1 … 201 202 203 204 205 … 915 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt