Sv: Dagens bs-resultat
Nu... Nu... N-n-nuu blev jag extra upphetsad bara för det...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Dagens bs-resultat
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 … 63 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nu... Nu... N-n-nuu blev jag extra upphetsad bara för det...
Torkservice
?
*Pust, pes.*
Gigantiska bs-ettor som sprattlade iväg.
Ja tack. 
*Mortis får allt*
2978ml. bs-5.
13052ml. bs-7 idag efter lunchen på favoritpizzerian här i byn. 
Jajamensan! Och tubasolo.
Har inmundigat 40 stycken McDullas chickenpussynuggets med sötsur urinsås idag, vilket kommer ge ett bra bs-resultat om en timme eller två. *kniiiiiip*
Spännande!
Själv tänkte jag åka å köpa diverse starka grejor att käka som frukost när affärerna öppnar.
Hoppas på knallskott denna eftermiddag! 
Spännande!
Själv tänkte jag åka å köpa diverse starka grejor att käka som frukost när affärerna öppnar.
Hoppas på knallskott denna eftermiddag!
Trinidad Scorpion korv samt het chili-siracha sås från Willys, sen går du in på Glasbanken som ligger behändigt nog brevid och köper något smarrigt att skölja ner elän.. Maten med.
Den körven har jag testat en gång. Blir man bra extra törstig utav kan jag lova!
Japp och därför bör man bunkra upp med mycket dricka från Glasbanken! Öl och den körven ger underbara sittningar från första syndafloden till sista klutten i VB:n.
62023ml. bs-4.
Lade några stora solida bs-1 under kvällen, men eftersom jag skiter i att sova inatt så blev det att snaska energidricka och dessa doningar:

Jesushitler vad det gav effekt! Två rejäla omgångar bs-6/bs-7 hittills. Tyvärr så uteblev knallfisarna (vilket bör räknas som falsk marknadsföring från Ridderheims, hoppades på explosioner från röven) så polisen har inte gjort någon utryckning gällande misstänkt skottlossning. Än.
Lade några stora solida bs-1 under kvällen, men eftersom jag skiter i att sova inatt så blev det att snaska energidricka och dessa doningar:
![]()
Jesushitler vad det gav effekt! Två rejäla omgångar bs-6/bs-7 hittills. Tyvärr så uteblev knallfisarna (vilket bör räknas som falsk marknadsföring från Ridderheims, hoppades på explosioner från röven) så polisen har inte gjort någon utryckning gällande misstänkt skottlossning. Än.
Intygar att dessa ölkorvar ger mycket god effekt!
Är dom sköna i stjärten då?
Vet bara att när dom skulle ut ur stjärten så sved det lite mysigt.
Ok. Kan ju alltid stoppa tillbaka dom när dom gått igenom systemet. 
Åh, *pust, pes, flämt*, det blev en omgång till.
Hoppades att det skulle bli som när jag åt en stark pizza, d.v.s. en enda jättestor bajsutlösning. Men icke!
Hade den varit från Flenzo's skulle det nog låtit annorlunda, Mortis.
Aftonens lyxmiddag kommer säkerligen att generera ett bra resultat:
Gött! ...Men joddlarkorv, cabanossi och toscana är inte riktigt samma kaliber som explosion. 
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 … 63 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Dagens bs-resultat