Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Rastplats Porjus:
En riktig klassiker. Skäggiga långtradarchaffisar, gloryhole, kladdiga äventyr... You name it.

Björn Thunborg Viltaffär:
Nå, låt dig inte luras av vaniljo-inredningen, då detta är en undercover till vad butiken egentligen har att erbjuda. Yttra det hemliga lösenordet "Ormar överallt, kukar överallt" till butiksinnehavaren så kommer denne att stänga butiken tillfälligt. Därefter får du följa med in i det bakre rummet för en rejäl omgång som kommer att ge din röv en hälsosam blå färg efteråt. Ditt skäggiga lilla stycke.

Ennás Mat och Dryck:
Här vet man aldrig vad som kan hända. Spermobil-meet på parkeringen, turbofisting, ambulerande scatbar där man serverar hembränt, myspys i urinoaren, spermobil-DJ's. Allt vad din fantasi kan önska.

Arctic Night Lodge:
Slutdestinationen efter en lång dag av perviga upptåg. Här kan du fullständigt kladda ner dig i en bädd av innehållet från din vuxenblöja. Eller varför inte dela denna glädje med någon annan? Här slaggar du hur som helst bättre än i det mest välsorterade soprummet i hela Norrland.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

1,777

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

TACK Mortis-gubben min! *kladdkram* Ååh så glad jag blev nu. Alla ska gifvetvis testas. Känner på mig att det kommer bli satan, flaskan och jag!

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Undrar om Bussis känner till några ställen i Norrpökingsområdet där det serveras stark mat?
Skulle nämligen vara kul att få en extraordinär bajsutlösning så att det dundrar i väggarna.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Är väl egentligen valfri Pisseria så som Piccolo Mongo i Haga?

Tjillepitten

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Hmm... *Knatter, knatter.*
Ja, di har ju en "Hått pissa" eller vad de står. Får väl bli en sådan eftersom maten hos Bajsy Hot inte tycks vara så hått.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

1,781

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

*helt lost* *ayahuasca* RUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKARUNKA...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Äre party älleh? Aivan/biggrin

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

1,783

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

*snurr* Ja.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

1,784

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Bussis-pussis: Vad händer med dom som försöker planka på din buss?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Är det något homo så kan man alltid "förhandla" sig till en plats i åkdonet. Är det någon som förefaller att vara hetero så får man kontakta ToF polisen för "omskolning" av vaniljot. Majoriteten av plankare är dock väldigt kåta då de brukar vilja "KNOLLA (insert random person)". Plankartyp nummer 2 är pensionärer och dom kan man alltid lura av en stomipåse eller mediciner som "ersättning".

Tjillepitten

1,786

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Tackar. Du tycks ju ha många förmåner på ditt jobb.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

1,787

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Tänkte köpa julklappar i morgon (köpa för en gångs skull ja), men det kräfver visst sådana därninga monopolpängah och inte kottar och kapsyler tydligen. *suck* Så jag ansökte om ett sånt där BDSM-lån eller vad det heter via telefon hos 'Dragan's Taxi, kött, video & torpedverksamhet AB' på 100.000 kronor.

Detta blev genast beviljat efter att jag signerat med mitt sånt där Bank-ID eller va dä heter och pängarna gick att hämta på deras fina serviceställe i ett mörkt hörn i ett parkeringsgarage utav en svartmuskig man i en nyare vit E63 AMG S, klädd i svart mellanlång skinnjacka, rakat huvud, 203cm. lång och c:a 130 kilo muskler, ärrigt tatuerat ansikte med en massa "tårar" tror jag det var tatuerat under ögonen. Hur som... Detta tyckte var ett smidigt tillvägagångssätt.

Men nu undrar jag bara om en engångs-serviceavgift på 29.553 kronor, samt 63% ränta första två månaderna utav totalt 180 månader är skäligt? Sedan höjs räntan med 1,17% varje resterande månad. Är inte så bra på det med att räkna...
Är detta skäligt? Om inte: Ska jag då åka tillbaks och hävda min ångerrätt som konsument? För det kan man väl?

/Kladdkram, Bleppe.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Tror Dragan är en förstående man så du kan nog anknullera lånet eller vad det kallas. SpermBank eller Bögea har kanske bättre ränta? Porjus spermabank?

Tjillepitten

1,789

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Ok. Så du säger att det inte är någon bra deal alltså? Aivan/hmm

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Telefonera Dragan och förhandla lite vet ja! Make him an sexoffer he cant refuse!

Tjillepitten

1,791

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Ööhuum... Åkäääj! Aivan/smile *grabbar tag i den benvita bakelit-telefonen med snurrskiva* *snurrrr* *snurr* *snurrrrrrrrr* 'snurrrrr*.............. *beeeeeep* "HAÅÅ?!?!?"

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

1,792

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Har hittat en dejt via Bajsdoo som lustigt nog bor i Norrpöking där 99% av er snuskgubbar här på forat bor/håller till. Så därför tänkte jag fråga dom lokala proffsen om något/några romantiska ställen att ta med sin dejt till.

Tanken var att man först möts ute på något mysigt, fridfullt och naturskönt ställe, för att där efter promenera (köra för mig i spermobil då) i 15-20 minuter till någon restaurang med en intim och genuin känsla där man känner historiens vingslag och personalen verkligen brinner för sitt jobb. Kök och pris är av sekundärt intresse.

Efter middagen så vankas det cocktails på något lounge-aktigt ställe i närheten som gärna har en live-pianist som klinkar softa toner i dunkel belysning framåt småtimmarna. Samma sak här: Priset är sekundärt. Kosta vad det kosta vill.

Så har ni några bra tips, tack?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Usch vad vanilo det låter?! Normalt sett hade jag rekommenderat akutpsyk eller bara Vrinnevi sjukhus men men… Strömbackarna och caféet Färgaregården är ju rätt straight en solig eftermiddag. Därifrån kan man ”gå” längst Motala ström ner till Homokungsgatan där det finns lite olika restauranger. Side bar nere vid vattengränden kunde man för smita in på och ta ett par fjolliga drinkar. Vet inte hur det är där idag dock. Pappa Grappa på Gamla Rådstugatan är ju okej och lugnt. Bishop Tarms/Grand Homohotell kanske? I övrigt kan jag inte ”komma” på nåt vettigt ställe. Puls nattklubb bör undvikas om man inte vill bli ”knollad” av spänniga brushor och deras inavlade kusiner. Kanske pervot Mortis kanske kan ”komma” med någon homobar som har piano?

Tjillepitten

1,794

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Åhåå... Tack  tack. Tänkte att Bleppisen skulle fått mysiga tips om att ses i Navestad runt klockan 20:30 på en lördag och sedan gått till Flenzos 2.0 o.s.v. Aivan/smile

Var nog lite underförstådd. Men tack snälla Bussis-pussis.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Om du ska till Navestad så ta med en kladdig t-shirt med danskjävel Pilludan på och en sån grön helig bok med krumelurer i, utegrill, tändvätska samt en massa bacon! Knollare älskar att grilla. Stenar finns på plats!

Tjillepitten

1,796

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

*antecknar*

Tackar. Jag var alldeles för vaniljo i mitt första inlägg i denna diskussion. Gillar verkligen att du tog dig tiden att tipsa mig hur som. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Ti-hi, äsch då! Annars är ju Himpa alltid ett givet kort. Det kan aldrig ”gå” fel där!

Tjillepitten

1,798

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Mmmm... Mycket motorintresserade dääääär.... Uuuuhuu! *flaffa*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Jaaah! Och nu till helgen är det Tatueringsmässa i Klockaretorpet ifall du vill skaffa dig en fin svanktatuering till sommaren?

Tjillepitten

1,800

Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Åhååhhååååå!!! Bra idé! Tyvärr så täcker ju min vb den delen konstant. Aivan/hmm Hmm...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>