Sv: Här postar vi allt möjligt
Sen såg jag att Bussis hamnat på ÖIA's hemsida helt plötsligt. Kolla mailen, ditt homo! 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 198 199 200 201 202 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Sen såg jag att Bussis hamnat på ÖIA's hemsida helt plötsligt. Kolla mailen, ditt homo! 
Åh, jag skulle gärna kunna leka toaträning med denna herre. Han får vara bajsare, så är jag toa! 
Heh... Råkade få i mig en fjolldricka idag ja mä. 
...D-d-du t-tror väl inte a-att ta-ta-tanterna k-k-kommer e-efter o-o-oss? 
Tjohooo! Känner mig sååå yr, Mortis. *fnisseli-fnisseli fniss*
Haha! Nä'rå. Dom är hemma har jag sett på osociala medier. Se bara denna skärmdump jag nyss tog från deras livestream där man ser att dom sitter hemma framför kameran och gör... typ inget... rör sig knappast heller... Hmmm? Nåja... Vi kan vara lugna. 

Tack gulliga Bleppis! Puss på VB:n! Ska förperva mig senare i detta när de sista patie... Resenärerna ger fan i att åka. Bajskladdig kram tills dess tihihi!
Ååh! *ti-hi* Tack!
Äsch då, kolla din gaymail så har du de 3 magiska bilderna från Himpa. Fritt att användas till allas glädje!
MMH-MMMH!!! LANGA HIT BILDERNA, BLEPPIS! 
*lang*
Åååh! Mycket runkvänligt av dig! ...Och vilka runkvänliga bilder! 
Men nu är jag 99% säker på att skjulet är borta, om det nu ligger så pass nära själva rallybanan som det ser ut att göra på bilden. 
Såna konnässörer ni är... 
Jag har tyvärr inte ännu haft möjligheten att undersöka gloryholets status ännu. Men är det borta så har ni tillgång till pervohistoria. Skjulet låg/ligger på den delen av rallybanan som är närmast bögskogen. Måtte det gamla gloryholet i själva bögskogen stå kvar..
Har du ingen Spermdar™ a'la Gaybusters du kan scanna gloryholet med då?
”Lennart Swahn is in your bed” måste installera en gayadar min Scanian!
Ååååhååå! Lennart... Nu tappade jag koncepterna.... *blepplepplepplepplepplepp*
Kladdig roadtrip anyone? Tror jag funnit vårat Mekka faktiskt! I kuk-storleksordning av Norrpöking sett till urin-vånare och jag skulle bli mäkta förvånad om dom inte har ett antal fistivaler m.m? Gissningsvis har man en liberal syn på rävgi.. Fotoge... Menar findricka av högsta kvalitut! Pervouralsk! https://sv.wikipedia.org/wiki/Pervouralsk
Låter bra! Priset på seglardricka-alternativ ligger på typ 45-50 spänn/litern! 
PÅ! Jag kör och så kan vi bo i min husvagn som Långben, Kalle och Musse på julafton, fast liteee... "annorlunda"...
Gött! Blir det din husvagn som vanligt? 

Föreställer mig Musses "kontrollpanel", ombyggd med mycket bättre finesser. Tryck på knapp 1 och vips så sprutas vaselin ut från taket, tryck på knapp 2 och en halvmeterlång penisattrapp flyger ut från väggen, o.s.v, o.s.v. 
Jajamensan! Min vagn här ovan blir'e. Scatty 300 Deluxe, 1974. Kan du och Bussis vara i den och busa och kanske kivas om Kram-Lisa lite så där stjärtvänligt medans jag kör. 
Jag har hört att det djupt inne i Walt Pissney's bögkvarter ska finnas en undangömd och välbevakad celluloid-rulle som är den helt oklippta versionen där exakt det du just beskrev faktisk har filmatiserats.
Tydligen ska den vara För upphetsande att visa. Sägs också att Walt inte ville dela med sig.
Oj, den borde jag ha letat efter när jag var på Pissneyland i Lös Angelöss för några år sedan! 
https://www.youtube.com/watch?v=gnrZg_bTmHQ återigen en tjej... Men föreställ er ultrapervot Bengt Alsterlind som sitter där och berättar om sina "Hajk-bögfantasier"?
Testing testing... https://youtu.be/IBt9UOA4-rM
Testing testing... https://youtu.be/IBt9UOA4-rM
Men så runkvänligt! Norra Pervonaden i Norrpöking och bussen lastad med psykiskt instabila pervohjon i riktning mot Vrinnevisjukhuset!
Mmmhm! Precis! (nickar glatt)
Och jag har just spått i min anala gagball-kula att följande kommer att ske för dig i morgon då du anländer hållplats Kättsätter.
(Klicka för större)
Sidor Föregående 1 … 198 199 200 201 202 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt