Sv: Dagens Ord: Scatboard

Beskrivning: Scatboard (även känt som "scatbräda" eller "bajsbräda" i Sverige) är en exkremsport som utvecklades kort efter att den betydligt mer kända skateboarden blev populär. En scatboard är till utseendet väldigt lik en vanlig skateboard med undantaget att det finns ett hål rakt genom brädan som man kan bajsa genom (ett s.k. "scathål"). Det finns många stilar och åksätt inom scatboarding, en populär tävling är att bajsa genom scatboardens scathål och framkalla ett så långt brunt hjulspår som möjligt på marken. För bästa resultat bör man då åka sittandes i hög hastighet samtidigt som man har en våldsam diarré. På senare år har man även utvecklat motordrivna scatboards som drivs av bajs.

Thumbs up Thumbs down

Även om jag aldrig scattat på denna nivå så satt jag ofta hemma nerskiten och spelade "Scat or die" på sent 80-tal. I regel på NES (Nintengay Entertainment Scatsystem). Sen kom något heeelt nytt nämligen "Tony Brunx, Pro scatter" m.fl underbara spel. Nu i dagarna får man nöja sig med att lägga på en rejäl brakskit när man åker över Norrpökings hemliga Scatpark.

Tjillepitten

Bravo! Excellente! Homooo!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Och så lyssnar man på https://youtu.be/Hy8kmNEo1i8 samtidigt.

5 Senaste redigerad av Bussföraren (2021-11-03 12:03:25)

Defistitivt! Hade varit en ära att olla Scatmans flint samtidigt som man kör en scattrick på sin bruna bräda! Mmm eller en "ollie"... *STÅND*

Tjillepitten

*slickar*

Vet nu i efterhand att jag bl.a. hade en värdefull Powell Peralta longboard back in da' 80's som jag köpte via "Gula Kisstidningen" för en billig peng som ungt pervo, och som jag då inte fattade vad den betingade för värde. Jag ville ju bara skejta liksom. Blev avlurad den mot en skitsumma utav något äldre och mera erfaret perv vill jag minnas...

Tjohomo! Jo en sån bräda var väl varje pervos dröm då? Powell Perverta med cp-hjul och special-kuklager...

Tjillepitten

Har du sån här fin förgasare med avridningsfunktion i din spermobil Bleppe? https://www.youtube.com/watch?v=V3WZV64BPWY
"Det gick! Det gick!" samt annat pervomaterial, ej lämpat för vaniljon"

Tjillepitten

Nä. Jag har "direktinsprutning" om du förstår. https://xam.nu/f/ohyeah.gif

Klart det gick för Nesse. *flaffa*

Bleppe skrev:

Vet nu i efterhand att jag bl.a. hade en värdefull Powell Peralta longboard back in da' 80's som jag köpte via "Gula Kisstidningen" för en billig peng som ungt pervo, och som jag då inte fattade vad den betingade för värde. Jag ville ju bara skejta liksom. Blev avlurad den mot en skitsumma utav något äldre och mera erfaret perv vill jag minnas...

Har spanat in vad den är värd nu... Tänk hur mycket seglis man hade kunnat köpa! Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.