Sv: Dagens Ord: Exkremsport
Fan! *siktar in mig på Bussis istället och försöker mig på en "Örkelljunga Fecal Crab"! >
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Exkremsport
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fan! *siktar in mig på Bussis istället och försöker mig på en "Örkelljunga Fecal Crab"! >
*Tittar på. Dansar korvdans under tiden i väntan på att få se lite kune poo-tricks.*
*kör en jinglearounddowntownmegapooppowerhugh* *SPLOOOOOOOOOOOOOOOOOSCH!!!*
Heh. Ehh... Ööh...?
*Ranglar förvirrat iväg och ställer mig i ett hörn. Skiter på mig fullständigt (en liten bs-6).*
Counterbajs-attack! 360 grader roundhouse shit mot Bleppe samtidigt som urinen flödar! Samtidigt slår jag min jättedildo i golvet och vrålar: YOU SHALL NOT FIST! I bakgrunden står Sagrous bruna öga och glor på som det pervo han är.
*Tittar på från mitt hörn, drar en liten runk.*
*taggar in Perv Hogan*
Hahaha... *In kommer Underbrunker nekrofilen*
GAAH!!! Hmmm... Let's rock! *trär en mycket begagnad vuxenblöja över Underbrunkers huvud och vrider samtidigt ur spermobil-dynan i hans svarta hatt för att skapa blindhet. Moonwalkar sedan runt divigt i mina egna fekalier inne i rectagonen*
*Bygger ihop en finurlig dödsrunk-apparat och utför hela dödsrunken:*
Sitter fast i en stupstock med alla lemmar förutom högerhanden, den är fri för att man ska kunna dra i åderpålen. Åderpålen sitter däremot fast i en giljotin. Tio meter längre fram sitter en pytteliten sensor som man måste pricka rätt med kebabsåsen inom 2 minuter, om man gör det så stannar en timer och låsen i stupstocken/giljotinen öppnas automatiskt. Om man inte hinner komma inom 2 minuter eller missar sensorn så kapas kuken i giljotinen. Chansen är kanske 50/50 att sensorn ens är rätt ihopkopplad till låsmekanismen eftersom att just den delen av bygget är konstruerat av ett gäng mellanstadiegrabbar som aldrig tidigare hade provat på att löda! 
Hua så läskigt OCH spännande, Mortis!
Själv slänger jag mig handlöst emot både Underbrunker och Bussis med en vb-slunga a'la Pervheart i näven som jag ska drämma i deras små huvuden! WHOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
Åh satan nu är kåta råd dyra!! *Sliter loss pissoarens väl inkissade ränna, angriper besinningslöst med en stark ammoniakdoft och rostfritt*
Puuuh! Den pungformade dingdongen ljuder... Pausmusik https://www.youtube.com/watch?v=-yTfdFMU9fs
*Spermobildansar under pausen.*
*börjar känna sig utmattad i vb:n*
Nähä... Vad säger ni pöjka? Ska vi tacka för god fight och istället gå ut och äta och supa på Flenzos för att sedan besöka US Video och/eller gloryholet i Himpan? Piss out!
Ja vi stryker ett bajskladdigt streck över fighten och återställer kroppsvätskorna!
*phu* Glad att höra. Jag bjuder på första omgången pooquilas!!!! 
Trefligt! Jag tar nästa runda och då blir det varsin dunk av finaste hemkört!
Mmmmm... Bussis är good 'ol hardcore-style. Skönt att veta. Mhmm... *sveper dom 12 första 43cl's shottsen med glidslem i mungipan*
Ja va fanken, lika bra att dra fram det tunga artilleriet direkt. Hardcore yes, nitar, läder, piskor och Jularbo på högsta volym!
Oooh, aaah, iiiiiihiiih, gaaah... *spruuuuuuuuuuuut*
*Vaknar upp i oktagonen.*
...Ehm-öh? Vah? Vart tog alla vägen?
Nåja, nu har jag alla bajsrester helt för mig själv! 
(Men lämnar lite kvar. Gubbarna från "Bjöggas Sanering" måste ju ha något att göra.)
Det var en trefvlig afton, pöjka. Får vi göra om snart!
För lite fisting men viljan och ett slapp anus fanns i detta klipp: https://www.youtube.com/watch?v=EFDGWxEdf6Q
Såg ju riktigt prydligt ut jämfört med hur rectagonen såg ut efter våran sammandrabbning. Tror Mortis har några bilder på det.
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Exkremsport