Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Och säkert Leif Mannerkuks hjärta också med dina goa maträtter!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 253 254 255 256 257 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Och säkert Leif Mannerkuks hjärta också med dina goa maträtter!
...och stjärta. Ti-hi! 
Men alla ni snuskgubbar här skulle man ju allt vilja bjuda in på finmiddag här hemma.
Äsch! Det där är ingenting i jämförelse med vad kocken gjorde när jag gick i högstadiet!
...Vaniljo-eleverna gick hem för att de mådde illa p.g.a. lukten som kom från köket när de skulle servera fisksoppa.
En tredjedel av eleverna var borta precis innan vi skulle dra hem! Då har man lyckats som kock! 
Flaffalicious!
Det blev många NGD ute inatt, stjärtisen känns minsann lite öm. Luddigt minne. 
...men fickorna fulla med slantar kanske? 
Hmm.
*Leta, leta.*
Nää.
Men en tvåsiffrig promillehalt hade jag förmodligen! 
Perfa! 
Var du på rallybögbanan och vid gloryholet i Himpan?
Nej, är fortfarande som sagt inte helt 100 på att denna "myskoja" ens existerar längre.
(Måste åka dit och leta igen!)
Drack NGD och rom utklädd till homopirat med några andra likasinnade ute på en tocken däringa "bar", vilket inte gjorts på ungefär ett år eftersom ena piraten tidigare har varit nojig över fladdermussoppe-sjukan. 
Ena pirathomot hade en penningpung med slantar hängandes från bältet, han gick därför runt till folk och frågade "AARRRH! VILL DU KÄNNA PÅ MIN PUNG?!" 
Ahaaa! Men bara säg att pirater är immuna mot denna hitte-på-sjuka så blir'e nog bra! Men guu' vad trefvlig det lät! Ungefär samma här. Inte besudlat Lilla Baren, Krögers, O'Learys', Pipes Of Scotland eller Harrys' på minst ett år.
Jo men visst! Tråkigt bara att Norrpöking bara har en handfull barer/nattklubbar nu för tiden, till skillnad från det sprutvänliga 80-talet när det fanns typ 20-30 olika ställen i stadskärnan som man kunde välja och vraka mellan. 
Skojigast igår var när homopirat-kompisen gick fram till ett gammalt par som kom gåendes och frågade om de ville känna på pungen!
Mmmmm, lyxo. I lilla Kalmar och Nybbet finns ju knappt hälften, men det försöker dom ju kompensera med mera pervighet iofs. Skål!
Pung: Haha! Skitbra, jue...
Imorgon (fredag):
Obligatorisk runkstund framför TV:n klockan 07:00!

MMMM-MMMMH! Måste ses!!! Tack för tipset min pervige vän! 
Detta går att läsa i tablån vad filmen handlar om:
"Den småländske homohjälten uppfinner en spermakanon och ett automatiskt hönsknulleri samt stiftar bekantskap med scatpoopstjärnan Ronnie. Denna Ronnie har återvänt till Böghult i triumf efter en framgångsrik fistingturné i Sydamerika och förälskar sig i Greve von Boegroeff's lätt retarderade son Melchior."
Självklart måste den ses! Det är ju obligatoriskt! 
Ja, annars blir'e straffknull med slak öl-snopp! *ti-hi* Och det vill man ju veeerkligen inte vara med om. 
Lite uppvärmning inför vad som "komma" skall. Sneakperv-peak liksom och är relaterat till Fanbrunkare. https://www.youtube.com/watch?v=YEs-Idno4Os
Tänk att få ligga i samma tält som dom en riktig pervavinternatt och värma sig tillsammans. Mmmm...
20 minusgrader och en iskall kamin... Då återstår endast kroppsvärme och smisk med granris...
Ååhåhååå! Nu fick jag stånd större än ett gammalt men litet rådjur! *squirtle*
Ååhåhååå! Nu fick jag stånd större än ett gammalt men litet rådjur! *squirtle*
Mhm... https://www.youtube.com/watch?v=jQ6dZF3IeFA
Oj! Är de det Raskens handlar om?
Trodde jag inte. Nu måste jag genast hyra den på grynig VHS nere hos turkarna!
*Pust, pes, flämt!*
Då har man tittat på både "Homot" och "Åsa Nisse" på morgonen samt dragit i snabeln oavbrutet, så nu har den antagit en hälsosam blålila färg.
Just nu dricker jag däremot seglardricka och bärfis samtidigt som jag äter spermaflarn. SCHKÅL!
Åh. Ni vet den där känslan när man suttit hemma och druckit seglis, blir alldeles till sig i byxan och plötsligt vill hitta på äventyr, men inser att klockan är över treslaget och man kan i själva verket inte hitta på ett skit med någon... Lite så. 
Typ så ja! Hua! Jag fick ett Bleppeleptiskt anfall i lördags klockan 13:23 då jag fick se att glasbanken var STÄNGD!!! Har sedan dess legat i fosterställning ute i soprummet och krampat med snorren vilt sprutandes kebabsås i vb:n och uttalat tungotal i form av: "DANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIELDANIEL.."
Sidor Föregående 1 … 253 254 255 256 257 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?