51 Senaste redigerad av Bussföraren (2021-10-26 19:02:40)

Sv: Dagens Ord: Fanbrunkare

Oh yes... Påminde mycket om den mask man annars vill ha i magen. Såna som kittlade lite mysigt i fisringen på väg ut. Jag vidareutvecklade Fälthoran genom att fylla mitt anus med ljumna makaroner alternativt gröt. Skapligt mycket man fick ligga sen där på luckan. "Liv i luckan" byttes snart ut till bögstön på luckan.

Tjillepitten

Mums! Du måste ju varit befälsmaterial, din lille fresterska där! *YNF* Vilket märke var det på makaronerna förresten?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jag vill minnas att det var Kungsbögens makaroner men kan ha fel. Idag köper jag mest snabbnudlar från Willys i samband med att jag besöker Glasbanken i Ingelsta. Men visst hade man pervisioner om att bli Röveral en dag. Att få visitera unga gossar i sina bästa år... Att gnida av morgonståndet på de fina lakanen som antingen var blåvit randiga eller bruna och oranga! Bruna eller oranga sänglampor anno 1961 kanske? Ibland lite bajsränder på lakanen som tvättades av mongo-lajerna i bögförrådet. Kåta grabbar de där må jag säga. Alla hade någon diagnos. Mest upphetsande var nog första fältbög-veckan då vi i en cirkel fick ställa upp med en kåsa vatten och lära oss att tvaga könet. Mycket uppkåtande trots att det var i Januari månad.

Tjillepitten

Du äro en sann poet, Bussis. *snyft och snörvel i vuxenblöjan* Själv har jag bögat ner mig och testat kedjans egna sort, typ "Ikka Smegmaroner" liksom...

Äsch då gullis-Bleppe. Blir bara så nostalgisk av att tänka på allt mys man hade med grabbarna back in the gays. Tyvärr så kom det in lite såna tjejer sen och det var ju rätt oerotiskt. Men Smegmaroner låter riktigt smarrigt? Har du något recept kanske? Något som skulle passa in i Sveriges Mästerbög? Blir kåt av tanken på att servera Leif Mannerbög en rejält smaskig och ostig rätt...

Tjillepitten

Fråga här min kåt-kulinariske vän? Kan man göra Smegmaroner på dessa månne? https://www.partykungen.se/penispasta-51134.html

Tjillepitten

MMH-MMMH! Så upphetsande idéer ni kommer med!  https://xam.nu/f/gapskratt.gif

Att spela in "Rövmånad" i Norrpöking låter som en ypperlig idé! Vi kan använda oss av F13-området och LFC Höken (Pöken) där jag har smugit runt i en övergiven bunker. Det såg mer ut som en BDSM-håla än en bunker, ljudisolerat och bruna madrasser på britsar som hänger i kedjor. Ni kan räkna med att man hade vrålstånd på plats. Aivan/smile

https://xam.nu/f/hoekenbdsmflaffa.png

Skaparen av Mortiscism.

Ja det där är de facto taget i 1 av Bögens BDSM-dungeons. Totalt finns det 4st. Du noterade nog materielet för att hålla latrinen igång?

Tjillepitten

Där tycker jag vi har vår julfest i år, gossar.

Brunka! Ja en sån mysig julfist det skulle bli, julmusta, lyssna på Jularbo. På medtagen VHS anordning kolla in julklipp med Arne Bajse från 1980-talet. Baka bruna ekologiska pepparkuks-gubbar, klä ut sig till stjärtgosse i KKK-dräkt osv osv...

Tjillepitten

Mmmmm... Så härligt det låter!

Förra året var det ju på ÖIA.

https://xam.nu/f/julfest2020.png

Bussföraren skrev:

Ja det där är de facto taget i 1 av Bögens BDSM-dungeons. Totalt finns det 4st. Du noterade nog materielet för att hålla latrinen igång?

Jajamensan!
Jag spanade även in luckan som (s)CatCarlzzon tog sig in i: https://youtu.be/rklvYOHu908?t=122 men då satt det ett hänglås på. Är inte helt 100 på var de andra två hålorna finns.

Sedan har man även smugit runt vid Drömgruvan och Ågelsjön, men där fanns inga mysiga hålor man kunde krypa ner i.
I bästa fall får man väl bygga sig ett runkbås uppe i någon av Ågelsjöns radarmaster? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Tänk om dörren plötsligt slog igen bakom dig när man är där inne och sen upptäcker att den är låst och det är totalt mörker. Att då plötsligt tända tändaren och få se en gimp stirra på dig 10cm från ditt ansikte, och utav vilken du sedan blir grovt utnyttjad utav på dom mest perversa sätten i 12,4 år framåt. Det vore ju hemskt... https://xam.nu/f/oskyldig.gif

Det vore en hemskt upphetsande dröm som gick i uppfyllelse. Eller varför inte vara gimpen som lurar där nere i brunkern?.. De övriga två brunkrarna är lite knepigare. Den ena är placerad till höger om Pökens huvudingång ett par dildolängder och insprängd i bergets sida. Den andra är uppe på själva berget. Däremot har jag hört rykten om att FortGay varit där och gjort vissa förändringar. Säkert för att behåll alla gimps och bögslavar för sig själva.

Tjillepitten

Du skulle ju kunna doktorera i ämnet bög-BDSM-bunkrar du Bussis. Det hör jag det!

Tihihi, äsch då. Har bara intresse för grottor (av olika slag), bondage och gagballs gärna i kombination. *fniss

Tjillepitten

Det är bra när man ser sitt jobb som en hobby man får betalt för. Kan se dig sitta i diverse tv-program som inhyrd expertis och grymta och stöna i ämnet, samtidigt du ständigt byter plats på både din gagball och spermaglasögon. *flaffa*

Åhh jaaa! Lite som GW fast i egenskap
av Pervolog typ.

Tjillepitten

Preciiiiiis... Aivan/wink

(Och runka kuken samtidigt)

Tänk om man skrapade ihop en hel gimp-pluton och tog över själva bergrummet? DET vore något! Aivan/smile
(D.v.s. "huvudingången" som inte är plomberad.)

Om myndigheterna försöker få ut oss därifrån med våld så blir det ju bara ett sjuhelvetes rabalder i nyheterna med anklagelser angående homofobi, en vaniljheteros skräck att bli anklagad för, så vi kommer säkert att få stanna! Default/bp

Skaparen av Mortiscism.

Du äro ett sant pervstermind, Mr. Mus.

Låter som en bra utlösning Mortis! Hänga upp en regnbögsflagga ihop med Träckoloren och sen får vi se om Staten törs gå emot oss? Men yes till höger om den ingång som har en pervig sexkamera framför sig.

Tjillepitten

Vad tror ni jag skulle passa som inom försvaret? https://xam.nu/f/spermotank.gif *sprut* *sprut* *sprut*

Jag tror du skulle passa inom ”Sär-skilda Snopperations Gruppsexarna”. En extremt hemlig och kåt grupp och endast de mest rövkåta antages. Grundkraven är 1: GMU, Grundläggande Mongo Utlösning. 2: GUF, Grundläggande Utbildning Fist.

När detta är genomfört efter 6 veckor återstår fältfistprovet på 69 timmar. Först då kan man få bli del av denna grupp och tilldelas en brun bögig basker och på den en trekukad dildo i guld omgiven av pubesringar. Gruppen är mycket fruktad av vaniljosoldateri Ryssland. Lösa i magarna och med sina stenhårda kukar så är dom i klass med U.S Nayv Seamens.

Lycka till Bleppe!

Dessa kåtbockar hoppar ofta med nakna underkroppar från helikoptrar bakom fiendens linjer. Kännetecknande är deras bögonetter (1 meters grön/brunmålad dildo) samt deras teknik att anfalla bakifrån och kväva sina motståndare med kissindränkta VB:s innan nekrofilin påbörjas. I övrigt kända för att simma in i latrintankar på Ryska ubåtar och fista ihjäl besättningen. Man målar sig taktisk i ansiktet med någon mystisk brun färg.

Tjillepitten

Ooooh, aaaaaaah! Nu blev jag inte mindre taggad att söka! https://xam.nu/f/gapskratt.gif

Tack Bussis. *kladdkram*