Sv: Dagens Ord: Fanbrunkare
Mycket upphetsande! https://www.youtube.com/watch?v=6Tj4_L-9edQ
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Fanbrunkare
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mycket upphetsande! https://www.youtube.com/watch?v=6Tj4_L-9edQ
Oerhört upphetsande, Bussis.
Nu måste jag nog kolla på "Top Gay" bara för det: https://youtu.be/-DZXPdoGHL4?t=115 "Gay fighting fucking force..."
Yesss!!! 
Efter grundutbildningen funderar jag på att bli homopilot inom flygböget. Kan väl inte vara så svårt? 
Jösses vilken erektion jag fick av att se detta! Minns inte hur många gånger jag runkat till scenerna när grabbarna svettiga och i bara överkroppar spelar volleyboll! "Playin with the boys"... RONKA!
"...ju mer vi är tillsammans..."
Mmm... Nakna i ett skyttevärn som är rejält inbajsat... Eller varför inte ha sin eldställning i bajsrännan man skickrat ihop? 2 man i ett knäppetält och endast kroppsvärme och vapenfett...
Oooh, aaah, iiiiiiiih!!! Så gott du pratar, Bussis! Och smörja ringmuskeln med försvarets chokladkakor anno 1969 är ju inte heller att förringa.
Tjohomo! Och pansarkex medelst guldburkar i rektum!
Nu vill jag åka på privat repbondagemånad med dig bara för det! *flaffa*
*Får utlösning* Tar du med din Terränggående Spermobil så tar jag med bondagekorset som måste finnas i ett 20-tält!
Jajamänsan! En SpermoHägglunds 206 seglisdelivery-vehicle och extra Shibari-rep.
Wunderbar! Då kan vi riktigt sladda runt i träcket och böga loss! Pax för att vara kabeltattare! Och ja du vet vilka kablar jag vill dra i?.. Tihihi!
Nä?
Vid närmare eftertanke så borde det nog heta "snabeltattare"? En infisterist som på ryggen bär en en slags trumma och på den sitter cirka 500 meter geishakulor på ett snöre. Uppgiften består i att tillfredställa förbandets "behov" genom att fista in kulor i röven medelst ruska i mannarnas "kablar". Då uppstår bögstön och på så vis håller man sexuella förbindelser med resten av bögkompaniet.
JahAAAA! Men DÅÅÅ förstår jag! 
Tänker på CP-repmånad nu och drömmer om Loffe Carlssons mustasch kittlandes mot pungen...
MMM, ooh, j-j-jaaa-a-aah... *flaffa*
Görs en remake av filmen så förslår jag att man skriver: "Spermobil" på lastbilen och under glada tillrop gör helikoptern när man åker över bron. Bron får gärna vara den i Norrpöking där den hemliga Scatparken finns.
Mmmm vilket proffs du är! Blir smått avis i vb:n.
Eller scenen när kocken blir tillfångatagen... I min remake blir han istället tagen av hela tältet... Känner hur denna rulle kan ge mig ett par PervOscars!
Mmmm, precis! Eller när Lasse Haldenberg kör sitt ikoniska skämt >>
Mhm... Men tänk då att alla är nakna med erektion i denna scen! Lasse Åbergs orakade kön zommas in på när slutklämmen på vitsen når sin kulmen! Tänker mig en ny filmtitel även "Rumpmånad".
...........................
Sitter och pervar mig bort... Fälthora samt snuskburk...
Mmmm... Gillade hur man fick ofrivilliga husdjur i snuskburken i form av en massa små söta maskar och som man även kunde sätta på! Sen var ju fälthoran alltid villig för lite mys! Mmmm...
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Fanbrunkare