Sv: Dagens Ord: Satsminister

Beskrivning: Minister man förväntar sig gladeligen tar emot ens sats. Ordet sats behöver inte tolkas som sperma utan även squirt är godkänt. En minister kan vara satsminister även utan fullbordad satsning.

Thumbs up Thumbs down

Gissar på att Försvarsministern knäcker extra som Satsminister.
Man kan tydligt se på det lilla leendet att han döljer något. Hans småkorpulenta hållning vittnar om stjärtmys såväl som ansiktssprut bakom ridåerna, antingen tillsammans med kostymherrar som han eller ute i fält med fanrunkare och pervjorer. Låt er inte luras av hans glasögon, synen är 20/20, de fungerar i hemlighet enbart som skyddsglasögon när det vankas sprut. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Men vad tråkigt det blir om Maggan tar över jobbet från Steffe. Ingen vill väl se en nersprutad kvinna eller? Dessutom tycker jag det är lite gulligt att Steffe inte ser saker "komma".

Tjillepitten

Exakt! Vad ska vi med det där trista sprutludret till egentligen? Aivan/neutral

Om nu majoriteten i riksdagen är så "HBTQ-vänliga" som de säger så borde de bevisa det genom att låta någon smaskig bajsbög få ta över jobbet. Att ge tjänsten till något vaniljo är ju homofobi vid det här laget! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:

Exakt! Vad ska vi med det där trista sprutludret till egentligen? Aivan/neutral

Blää! Fyll-Maggan. Default/at

Mortimer Mus skrev:

Om nu majoriteten i riksdagen är så "HBTQ-vänliga" som de säger så borde de bevisa det genom att låta någon smaskig bajsbög få ta över jobbet. Att ge tjänsten till något vaniljo är ju homofobi vid det här laget! Aivan/smile

APP APP APP!!! HBTQ-BLÖJ om jag får be!

Vill inte känna mig exkluderad, tack.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jo ett sant bajspervo bör ta över styret av Statsen. Blir extra upphetsande när någon ställer frågan: ”Vem är brun?!” Unisont ställer sig alla i Penisalen upp med kladdiga ansikten och vrålstånd...

Tjillepitten

Det kanske eg borde räknas som ett krav för att kunna bli Satsminister, att man inte ser saker komma?

Thumbs up Thumbs down