Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
...å PervAdvisor...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 69 70 71 72 73 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
...å PervAdvisor...
Bajskladdig tumme upp på den Bleppe! Apropå pervade lastbilsförare så står dom att fista i Wilhelmsberg om nätterna... Dagtid befolkas platzen mest av griniga trafikpoliser. Alltså inte den typ av snutar som visas i exempelvis Tom of Finland.
Ja dom där lastbilschaffisarna är allt perviga dom... 
Mhm... Gillade mina turer förr om åren till Arlanda... Givetvis pitt-stopp på Nypökings bro eller Sillekrog. Mycket goa gubbar från forna Öststater att vila ögonen på samtidigt som man drog en runk i fordonet. *Får stånd av tanken.
Åååh... aaaah...
Vad gott du pratar, Bussis-gubben min!
Hmm. Guiden över Ingelsta och området runt Söder Tull blir inga problem i alla fall att ge en pervig beskrivning. Hageby är väl ganska solklart också. Men det finns gott om andra stadsdelar där det exempelvis inte finns något intressant alls. 
Folkpervoparken har ju haft sina glansdagar iom att fängelset bommade igen. Klockspelaretorpet med sina gruppbostäder. Biafra/Marielund och Bögslagsgatan (låga nummer) inhyser ett miljonprogram av mindre karaktär, ett antal pisserior av tveksam karaktär. Det gäller att se pervopotentialen bara.
Aaah! Folkpervoparkerna ja! *nostalgirunk*
Åh, i Folkpervoparken har man supit ett antal gånger!
Om man ville samlas ett större kompisgäng där alla inte kände varandra så föll valet på parken, där hade man dessutom bra uppsikt om snutadrulen skulle få för sig att rulla in. Föreställ er 30-40 packade dårar som springer åt ett varsitt håll. Även om 2 eller 3 patruller hade varit i farten så hade de bara lyckats fånga in en liten bråkdel av oss, sedan hade supandet bara fortsatt vid något gömställe i närheten. 
Där fanns bland annat ett buskage som diverse folk brukade ligga och punda eller pöka i, det var nästan som en stor undangömd koja sommartid. Nu är dessa buskar borta och ersatta med några betydligt mindre nyplanterade skitsaker. 
Ack ja. 
Fittkrampare! Vad saknar ni mest som inte finns/tillverkas längre?
På rak arm så kan jag komma på tre saker:
Tiden för cirka hundra år sedan då man kunde köpa allehanda läkemedel över disk såsom heroin, kokain, tjack, och mycket annat. Några slantar var det enda som krävdes.
Quaaludes. Dessa snurrepiller resulterade i en angenäm era på ÖIA som alla vill åka tillbaks till.
Lay's WOW chips. Tanken från Frito-Lay var att utveckla bantningschips, vilket resulterade i Lay's WOW chips. Om man åt dessa chips så kunde man utan förvarning drabbas av våldsam bajsutlösning. Det behövs mer sånt i dagens samhälle. En påse chips, följt av femton kilo bs-7. Jag köper!
Vad härligt det lät, Mortis.
Kuka-Cola med kokain i är det jag först kom att tänka på. Tänk det blandat med Tallis. 
Trodde först att Quaaludes-klippet skulle vara något utav dessa: 1, 2.
Men ack så fel jag hade. Här var det ju en mysig gubbe på riktigt! 
Äsch, mängden kokain i Kuka-Cola var ju så liten att man var tvungen att dricka några tusen liter för att få i sig ett gram. 
...Men ja, tänk å blanda det med Tallis om det hade varit 10 gram/litern! Tjoho(mo)! 
Nej nej, den rullen är alldeles för vaniljo för min smak. Här ska det vara mysfarbror! 
Skojigaste kommentaren:
"Non-addictive!"
Literally turning purple just talking about it.
Hur blir man busschaufför?
Man dras till att åka kollektivt och känna folks kroppsödorer.
Man dras till att åka kollektivt och känna folks kroppsödorer.
Det låter som något som attarherar mig!
Oh ja, det kan vara allt ifrån nerpissade gubbs, solbrända personer som i regel bor i Hageby osv. Ibland har man turen att träffa på dessa som kollegor också.
Vilket lyxjobb! Jag söker genast! *flaffa*
Du är så välkommen så! Tror du snabbt skulle fastna för detta mycket spännande yrke. Särskilt att köra helgnätter i hopp om att någon överförfriskad herre ska somna på sista turen... Det som sker i garaget stannar i garaget...

Bussis: Hur ofta händer det att någon somnar på sista turen?
Bleppis: Har du lagt märke till att någon har postat ord under festliga namn såsom FisBleppe, Bajs-Bleppe, Lortimer Lus, Snortimer Snus, Fortimer Fis och Skinkfralla? Ser ut som att någon skickat in en drös med ord som någon slags "protest". 
Jodå. Har sett det.
Tyvärr inte så ofta som man hoppas på men desto mysigare blir det när tillfället ges! Jag "glömmer" bara bort det sista fyllot och rullar vidare i natten...
Jag somnar ofta sött efter fyra-fem flarror seglis...
Någon som kan rekommendera några bra scat-barer, secondhand-restauranger och spermobilblöjdiscon i Porjus pulserande nöjeskvarter? Ska nämligen dit hela vecka 44 på konferens angående vaniljoutbredningens intåg i det perversa rummet och vill gärna slappna av lite extra i ringmuskeln efter dagens plikter.
Sidor Föregående 1 … 69 70 71 72 73 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt