Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jo det stämmer. Tror faktiskt dom sponsrade i smyg, men källa på det saknas.

Annars kan man läsa mer om gruvor här: http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa … .1711.html

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Fittkramp har altid svaret..

nu åker jag buss och min buttplug gav med sig. Sitter långst bak men förstår inte varför alla andra väljer att sitta långst fram. Ja Syster märta är ju med och hon har batongern redo så klart..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Varför åker du buss för? Trodde du lurat till dig färdtjänst som jag gjort? Aivan/smile Ja ja. Tur att Märta är med och kan hålla styr på dig... någorlunda iaf... Tena har annars bra vuxenblöjor som gör jobbet då BP'n brister.

Vet inte varför men bussen ska In för totalsanering. Nu år fredagsmyset i full gång. BPn har akt ur och frälsningen är nära. Halelujah!

Thumbs up Thumbs down

Aivan/biggrin Flaffa

Vaknade upp efter ett jättefint fredagsmys. Vi satt alllihopa i soffan i mysrummet på folkets Hus i Örkelljunga och drack bubbelvatten och höll varandra i händern och sjöng Alice Babs gamla slagdängor. Ordföranden i Svenska Arkeologiföreningen för gammal intorkad fäbodssperma, SAFGIF. Höll sen ett bejublat föredrag om Erik av Pommerns Spermaseanser i Nyköping under upplysningstiden. Han visade på flera fina exempel på gammal intorkad sperma på diverse klädesplagg och virkade bordsdukar i Nyklassisistisk stil.  Den fina negersperman som Erik XIV importerade från Kongo var otroligt spännande att bevittna. Han hade även en burk fittsås soom troligen härörde från Drottning Kristina men den fick vi bara lukta lite på men jag tog en klunk ändå.  Efter Den fina föreläsningen tog vi ett gemensamt avslutande  bajsbad i Herrtoaletten på folkets hus där vi höll till. Det blev en fin kväll

Thumbs up Thumbs down

Vad fint ni tycks ha det i Örkelljunga. Hur var fittsåsen då? Sträv bouquet? Fruktig?

den var fruktig med en pikant touch av PMS-svett.

Thumbs up Thumbs down

Så delikat! Ska testa och mosa en bajskorv med stavmixern och sedan hälla ner den i en flaska morgonkiss och köra i Soda Streamern. Kan nog också bli gott.

Du gör alltid så kulinariska resor i gomen. Jag håller mig till det strama och enkla.

Thumbs up Thumbs down

*gurgel gurgel svälj* Helt okej. Men tycker det saknades ett stänk av sjölejonsmegma för att få till den där pikanta och exklusiva smaken.

din lille pervogourmé

Thumbs up Thumbs down

Smaka?

Syster märta tillåter mig endast smaka på hennes årgångskiss numera..

Thumbs up Thumbs down

Hmm... Tror du att du kan smussla undan lite av det och sälja till mig?

Du Bleppe, är det inte dags att ta på läderkepsen igen, nu när du blivit moderator? Tror att bilden skulle ha en hårdhomomongoerotiskt avskräckande effekt på spammare.

Förresten, om onsdag är lill-lördag borde tisdag vara lill-fredag? Jo, så måste det vara! Firar lill-fredagsmys med en flaska California White, får se om någon glädje infinner sig.

Thumbs up Thumbs down

Det har du banne mig rätt i! Ska genast ändra på detta. Och idag är det lill-fredag ja. Aivan/smile

Kanske såg på föregående sida vad jag fotade på glasbanken häromsistens?

http://i44.tinypic.com/10xef47.jpg

Tyvärr inte cp-brännvin, men åtminstone vanligt cp-vin.

haha.. kopplade inte först, men fan vad bra med cp-vin. Rosé är ju bögigt och bra också. Får se om jag kan smyga iväg från behandlingshemmet på fredag och köpa en BiB.

Thumbs up Thumbs down

Tjohoo! Det tycker jag du ska göra. Säg att Bleppe tvingade dig om det skulle bli problem. Aivan/wink

Alkis: Blev det någon BiB idag då?

Börjat mitt fm med att ligga och kissa i sängen sedan klockan 07:23. Mmm, varmt och gott.

Skulle egentligen börjat på ett nytt jobb idag. Men ringde dom och sa som det var. Att det var dags för fredagsmys med sängkissning bland annat. Det verkar vara en bra arbetsgivare eftersom han sa att jag kunde stanna hemma och behövde inte komma på måndag. Riktigt najs att börja på tisdagar. Alltid långhelg liksom. Aivan/smile

Vilka fina arbetgivare, så toleranta och förstående. Ledningen sitter säkert och läser dagarna i ända på fittkram.

Fredagsmyset har börjat här också. Jag har mina Jehovas Vittnen med mig i dag. vi har bildat gruppen "vi som inte kommer med bland dom 144000personer  vid Armageddon".  Vi har läst i det finstilta i gamla testamentet och kommit fram till att från och med person 144001 så finns andra changsen. Det är ett reservrymdskepp som kommer och hämtar utvalda analfistare, bajsbögar och kisslesbianer. Vi ska öva i kväll i ett trum som vi inrett som vi tror rymdskepper ser ut. Det blir en fist-brits, batonghörnan. Vaselinstationen och framför allt ska vi skunga  analfistarjesus lovsång. Allt för att träna oss inför den sista resan.

Thumbs up Thumbs down

Jag avundas ditt fredagsmys som vanligt, Ostis.

asch är man fittkrampsmästare så måste man ju försöka hålla stilen men jag ligger ju i lä jämfört med herr moderator.

Thumbs up Thumbs down

Nämen, ääsch... Aivan/wink Men vem vet... Jag kanske klampar i fekalieklaveret, skämmer ut Fittkramp och måste då avgå som moderator.

Är det ens teoretiskt möjligt?

Thumbs up Thumbs down