Sv: Dagens Ord: Sjärtkaka

Beskrivning: När man skiter på sig samtidigt som man sitter på en stol så bajset i brallorna plattar till sig. sedan ska man vänta i 3-4 veckor till bajset har torkat och det är dags att ätas.

Thumbs up Thumbs down

Minns att min körskolelärare var en riktig surfitta till gubbe när det var dags för mig att skaffa spermobilkort, så någon stjärtkaka fick han inte av mig efter att jag hade klarat uppkörningen! Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Då "kom" du enkelt undan Mortis... Jag fick mitt KK (kuk-kort) via det militära. Under stränga former "tvingades" jag att avge stjärtkakor. Mysiga minnen "kommer" tillbaka...

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Jag fick mitt KK (kuk-kort) via det militära.

Bland snuskburkar och fanrunkare kan tänkas? https://xam.nu/f/ronk.gif

Samma här. Fick lämna en massa mysiga stjärtkakor när jag skulle ta kort för tung spermobil med tungt vb-släp, PYKB (Perverst Yrkeskompetensbevis) och ADR (Alcoholic Driver Responsibilitycard).

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Just den biten med tunga pervofordon slapp jag, blev vanligt B-Bögkort innan jag fick uppleva SäPos (Särskole Polisens) spermakladdiga körbana. Var som en vanilj-hetero halkkörbana men med mer sperma och olika objekt i regel dildos man inte skulle köra på. Alkoholist-låset fanns inte på denna tid då inte ens min pervade Fanjuckare eller Pervrik kunnat blåst grönt. Hade en VB (ej VuxenBlöja) senare som inte helt sällan hade Kaptensmössan på sne och doftade fredagsmys trots att det kunde vara måndagmorgon.

Tjillepitten

Ååhå så glatt och mysigt det lät, min pervige vän! Aivan/biggrin

Själv var jag spermobil-ordonnans på P 18 Gotland på det glada nittiotalet. Kladdiga minnen... Mmmm...

När-Sperm på I1 UnderLivsGardet... Skyddspervo med ansvar för att ingen blev straight. Sent 1990-tal så VHS fanns i bruk ännu de timmar om nätterna man kompisrunkade i vaktrunk-båset.

Tjillepitten

*nostalgirunk* Och vapenfett var bra till mycket vill jag minnas.

Vapenfett 101... Så många gånger man stått och smort in pistongen med detta samtidigt som man drack Sprit 35, rävgiftet man skulle värma upp Snuskburken med. Bra bög reder sig själv, ett par rejäla klunkar så värmer spriten kroppfan. *Drömmer mig tillbaka.

Tjillepitten

Tycker vi alla här ska leka "Pervorepmånad"! Tjing för att gräva (i) latriner!!! Aivan/biggrin

20-manna tält men vi är minst 60 man i böghög... Blir ingen "resning" av kaminen utan annat som reser sig... Sann kroppsvärme, doft av mök och rejäla karlar...

Tjillepitten

Oooh, aaah, iiiiihi... https://xam.nu/f/wanker.gif N... nu... nu börjar det bli riktigt upphetsande!

Jisses, om man ändå hade fått tjänstgöra i det militära. Gruppknull i svettluktande tält, homoerotiska brottningsmatcher i leran, vaktrunkbås... *Suck.* Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Ja där skulle du ha trivts, kamrat Mortis! Aivan/smile

Och till skillnad från filmen Rep-homo så målar vi inte helikopter på en lastbil. Oh nej vi gruppkramas och genom en annan form av "helikoptern" tar vi oss över den sönderbögade bron...

Tjillepitten

Du har varit med förr. Det hör jag det.

Om jag är, utpervad på KSP-58 (Kuk SPruta) samt GRG (Grundligt Rövknullad Grottutforskare). Annars TGB11-20, Transsexuell Gegg Bajsandebil. Valfri storlek beroende på samkväm och "terrängen" som kall pene.. Sonderas...

Tjillepitten

https://xam.nu/f/shocked.gif Du... du... du är ju ett riktig livsfarligt (för vaniljos) 'Natural Born Pervo'!!!

"Mean Lean Fisting-machine", har skrivit "Born to fist" på hjälmen.

Tjillepitten

Respekt!

Jaha... Men ska vi ha PRM eller inte? Tänkte att vi kunde vara här omkring i trakterna mellan Västra Alsjö och Run(k)torp. Mycket skogsporr ska visst finnas gömd där också!