Sv: Fittkramps köp & säljmarknad
Jag blir genast andfådd och kåt! Detta borde pervot Bill Gay-tes nappa på!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad
Sidor Föregående 1 … 19 20 21 22 23 … 32 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag blir genast andfådd och kåt! Detta borde pervot Bill Gay-tes nappa på!
Ojojoj! Detta spel MÅSTE jag skaffa!

Har hört att man hamnar i Norrpöking vid level 3 och får köra många varv till gloryhålet vid rallybanan/gayskogen då. Om man fixar denna level har jag hört att man får köra ett par varv på självaste rallybanan samtidigt som passagerarna ombord har en BDSM-orgie. Åskådarna kring rallybanan har också en del saker för sig samtidigt som de hejar på, kön till gloryhålet sträcker sig dessutom hela vägen bort till Mässhallen! 
MMM-MMMMH... 
Stämmer bra det Mortis, finns även en bonusbana i form av det närbelägna reningsverket. Det är en bög-warpzone som ger dig tillgång till Fisteby herrgård (level 69) där Dom Pissingon dricks i ohemula mängder mellan fistningarna. För att ta sig hit måste man klara av level 3 och ha samlat in 12 bruna bajsblöjor, 25 bajskladdiga kondomer, 40st nersolkade runkpapper, kört ENDAST Scatbögar på varv 7 och rattrunkat sig genom alla 20 varven. Man får heller INTE träffas av de ondsinta vaniljo-bögskyttarna som lurar brevid rallybanan. Plockar man upp ett hetero av valfritt kön är det som i GTA: "WASTED" och man får börja om.
Jisses! Det lät inte så enkelt, men ack så utmanande!

Äsch då, för det härdade pervot faller det naturligt att ta sig genom spelet. Idogt runkande och vissa inslag av pervnimmelse gör attman klarar av spelet på så där 5-10 år. Trodde man att Tetris var ett bra och beroendeframkallade spel så är Bleppes spel 110 gånger bättre.
Håhå! 
...Undrar vad som händer om en kvinna går ombord? 
Då blir du "Busted" då en fet feminist med rosa hår kommer ombord. Precis som att man blir "Wasted" men å andra sidan får man lira om banan på Himpa-bögfältet igen.
Brunt och kladdigt Gaystation 5 med elektroshockande tandembuttplugkontroller utav extra mycket vibrerande sort med spelen "Sex-BDSM-gaygames C64-retrostyle" och "Street Fister 2", samt dubbla vb-hållare, obefintlig garanti och extraljus köpes för max femtioelva kapsyler.
Tyvärr. Bristen på gaychip och homoledare har lett till att Gaystation 5 är svårt att få tag i. Allt jag har för tillfället är ett kladdigt gammalt Gaycube som du kan få köpa billigt.

MMM-MMMMMH!!! TAGET!!! *flaffa flaffa flaffa* Vad kosta sig? 
Äsch... 7 kottar och 3 kapsyler?
Släng med en halva Tallis så får du med en stjärtvibrator till det som drivs av en gammal V12-motor. 
*langar*
Gaycube eller Gaystation... Jag håller mig till mitt Asperg 6969 och lirar godingar som detta. https://www.youtube.com/watch?v=7yDiQc0eHJc
Är det Runkstar© som ligger bakom dom upphetsande spelen, Bussis?
Bland annat. I många fall har Bill Gaytes och Fapple bidragit också.
Tänkte väl det...
Allt jag har för tillfället är ett kladdigt gammalt Gaycube
Du har inget Pervstation liggandes?
Nej, det flög i luften med en smäll. Jag som trodde att uran var ett bra drivmedel för en spelkonsol. 
Jajustdeja. Det gjorde det. Nu kommer jag ihåg. 
SÄLJES:
Två bögografbiljetter säljes till pervigaste budet!
Blev bjuden på vb-bastuafton med bastukorvdans och björkristerapi i Långviken just det datumet vilket jag då valde istället.
Hasse som jag skulle gått med hade inget emot detta då han istället kan besöka Hyland då.
Ååh! Homot! Och 293-401 som är ett så perfekt nerkissat säte! 
Mmmhm... *nickar glatt*
Äsch, har inget att betala med. 
Testar min pervopatiska förmåga:
"Biljetternaaaa... Geee biljetternaa till Mooortiiis."
*Viftar hypnotiskt med snorren.*
Hmmm... Mnjaaa... Är ju bara ett ord som fungerar. Eller va f... Jag sa väl inte det där högt?
Sidor Föregående 1 … 19 20 21 22 23 … 32 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad