Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En vanlig vecka i Norrpöking.

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket,...

Skaparen av Mortiscism.

15,327

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket, en buss kör förbi med...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket, en buss kör förbi med svinfulla slan, en runkande spårvagnschaufför...

Skaparen av Mortiscism.

15,329

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket, en buss kör förbi med svinfulla slan, en runkande spårvagnschaufför också kör förbi, pervoglädjen nu...

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket, en buss kör förbi med svinfulla slan, en runkande spårvagnschaufför också kör förbi, pervoglädjen nu brakar loss när jag bortåt...

Skaparen av Mortiscism.

15,331

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket, en buss kör förbi med svinfulla slan, en runkande spårvagnschaufför också kör förbi, pervoglädjen nu brakar loss när jag bortåt Drottninggatan åker, letar efter pissoar...

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket, en buss kör förbi med svinfulla slan, en runkande spårvagnschaufför också kör förbi, pervoglädjen nu brakar loss när jag bortåt Drottninggatan åker, letar efter pissoar vid stationen att slagga i,...

Skaparen av Mortiscism.

15,333

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket, en buss kör förbi med svinfulla slan, en runkande spårvagnschaufför också kör förbi, pervoglädjen nu brakar loss när jag bortåt Drottninggatan åker, letar efter pissoar vid stationen att slagga i, blir ömt kissad på hela...

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket, en buss kör förbi med svinfulla slan, en runkande spårvagnschaufför också kör förbi, pervoglädjen nu brakar loss när jag bortåt Drottninggatan åker, letar efter pissoar vid stationen att slagga i, blir ömt kissad på hela akterändan vid perrongen när plötsligt...

Skaparen av Mortiscism.

15,335

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket, en buss kör förbi med svinfulla slan, en runkande spårvagnschaufför också kör förbi, pervoglädjen nu brakar loss när jag bortåt Drottninggatan åker, letar efter pissoar vid stationen att slagga i, blir ömt kissad på hela akterändan vid perrongen när plötsligt ett dumtåg glider in med...

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket, en buss kör förbi med svinfulla slan, en runkande spårvagnschaufför också kör förbi, pervoglädjen nu brakar loss när jag bortåt Drottninggatan åker, letar efter pissoar vid stationen att slagga i, blir ömt kissad på hela akterändan vid perrongen när plötsligt ett dumtåg glider in med kantiga hjul. "Avgång mot Kalmar"...

Skaparen av Mortiscism.

15,337

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket, en buss kör förbi med svinfulla slan, en runkande spårvagnschaufför också kör förbi, pervoglädjen nu brakar loss när jag bortåt Drottninggatan åker, letar efter pissoar vid stationen att slagga i, blir ömt kissad på hela akterändan vid perrongen när plötsligt ett dumtåg glider in med kantiga hjul. "Avgång mot Kalmar" den tjocka nakna konduktören tjoar...

Vaknar med kissåbajsig vuxenblöja i ett soprum i Hageby, haltar till scatparken där jag dagens första holk röker och suger gubbkuk för en liten slant, sladdar runt på rallybanan innan bastubesök på centralbadet där alla herrar på relaxavdelningen vistas utan stånd, alla mongobögar nu glatt i poolen plaskar när jag storpoolen fyller med svaveldoftande fyllebajs och tar mig mot Söder Tull där dom kladdigaste kissåbajsbögarna umgås på betaltoan eller biblioteket, en buss kör förbi med svinfulla slan, en runkande spårvagnschaufför också kör förbi, pervoglädjen nu brakar loss när jag bortåt Drottninggatan åker, letar efter pissoar vid stationen att slagga i, blir ömt kissad på hela akterändan vid perrongen när plötsligt ett dumtåg glider in med kantiga hjul. "Avgång mot Kalmar" den tjocka nakna konduktören tjoar, nu blir det åka av.

NYYH!

Skaparen av Mortiscism.

15,339

Pervotrottern.

Uti världen jag far med...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat,...

Skaparen av Mortiscism.

15,341

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och...

Skaparen av Mortiscism.

15,343

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag...

Skaparen av Mortiscism.

15,345

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten...

Skaparen av Mortiscism.

15,347

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter...

Skaparen av Mortiscism.

15,349

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar...

Skaparen av Mortiscism.