Sv: Dagens Ord: Magmys

Beskrivning: När man lägger sin penis på en partners mage och väntar till penisen ejakulerar. Micheal Knight var både expert och grundare av magmys och han var otroligt känd för det. Micheal föredrar bara magmys och han utesluter allt annat typ av samlag. De brukar hållas magmys tävlingar i facebook gruppen magmysmedmicke och där kan man vinna 40 magmys.

Thumbs up Thumbs down

Man hade ju gärna deltagit i hans tävlingar när det begavs sig. Finfina vinster i form av tjocklad och diverse dvd-filmer. Allt för att få ”det vita att rulla ut”. Andra minnesvärda ögonblick var ”att krafsa lök”. *Mmm nostalgi-bajsar*

Tjillepitten

Mycket müsig och trefvlig herre. Själv undrar jag vad som hänt med den andre müsgubben Herkko?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Mmm.... Herr Siponen... Son till Nordkoreas ledare, fittornas armé osv. En man med visioner, vet ej om han lever? Lennart Bladh var ju även han en mysherre av rang. Tyvärr gick ur tiden alldeles för tidigt.

Tjillepitten

Jodå. Herkko lever. Tror tyvärr att han har fått lite mera omsorg i nya lägenheten där inget slarv med medicinering sker, samt lite allmänt stramare tyglar. Saknar min/vår ledare i kapmen att få vara naken på internet. Aivan/sad *suck*

Tycker samhället är lite väl hårda mot Kim Jong Uns grabb. Han hade ju många dildos i elden så att säga: Sexskolor, livvakt och drev ett antal olika klubbar. En sann entreprenör!

Tjillepitten

Mmhm. Så sant så sant. Finns inte plats för sådana i det hårda 2021.

Verkar inte bättre min spermobilburne vän. Men i stugorna och bögklubbarna är vi många som ”vill se det komma”. Finns ingen tid att hänga fittläpp över spilld säd.

Tjillepitten

Du verkar vara ett mycket vist pervo, min chaufförierande vän... Måste snart åka med dig! *flaffa*
Jag tar ju mig iofs. alltid plats, alternativt brukar folk lämna plats när jag kommer. Inga intill o.s.v.

Men bortsett från det... Har man några extra förmåner om man åker med dig/och/eller Östgötatrafiken som spermobilpervo?

Tihihi... Klart du min stjärtkåte vän får "the special treatment". Sitta framme hos föraren. "Samlag med föraren uppmuntras"... Kanske kan jag visa dig ur växelspaken fungerar osv...

Tjillepitten

Jaaa, växelspaken vill jag gärna dra i

Flaffa! Aivan/blum

Skaparen av Mortiscism.