Sv: Dagens Ord: Porrattack

Beskrivning: Prank eller hämnd där man antingen lägger utklipp från porrtidningar hos intet ont anande offer i deras böcker, lådor, garderober och hyllor. En modern version är att ändra datorns startsida till valfri porrsajt.

Thumbs up Thumbs down

Nämen... Aivan/shout

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jisses, brukade din far utsätta dig för porrattacker? Aivan/shout

Skaparen av Mortiscism.

Ooh ja!

Hoppas att det inte var heteroporr. (Läskit' juh!) Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Nää! Det var det verkligen inte. Aivan/wink

*Pheew!*

Skaparen av Mortiscism.

8 Senaste redigerad av Alea-Iacta-Est (2021-09-23 19:16:32)

En polare till mig gav två av sina kusiner en rolig porrattack som prank när de fyllde år genom att ändra startsidan till nobrainpunktdk och det gick hus i helvete.

Snoppen sitter på kroppen och mår toppen!

Thumbs up Thumbs down

Mysigt! Aivan/smile

Mmm... Porrattack ja, året var runt 2010 då ”någon” hade lagt in en skärmsläckare med lösenord på pervonal-datorn lagom till att morgonskiftet skulle börja. Bilden föreställde möjligen en överviktig quinna som bajsade käckt i mun på någon utmärglad pöjk i 25 års åldern. Runt 10-11 på förmiddagen hade denna fina bild återställts med den fula Windowsloggan.

Tjillepitten

Såna vaniljoslan att återställa så där! Aivan/mad Borde vara standard med en bild på Bill G. som den 25-åriga pojken som beskrevs ovan i nya datorer som kör Windows. Typ 6-8 stycken bilder borde finnas i lite olika vinklar och ljussättning.

Alea-Iacta-Est skrev:

En polare till mig gav två av sina kusiner en rolig porrattack som prank när de fyllde år genom att ändra startsidan till nobrainpunktdk och det gick hus i helvete.

Standard! Aivan/smile
Några andra klassiker var ju meatspin, goatse och lemonparty, men ville man göra livet extra jobbigt för något vaniljo så föll valet som sagt på nobrain. Varför? Jo, för om man tryckte på X i hörnet på nobrain så dök istället en popup-ruta upp som sa nåt i stil med "You pressed X 1 time!" följt av  "You pressed X 2 times!" o.s.v, o.s.v... Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Haha! Klassiker!

De tre gubbarna i Nobrain-videon (bögtåget) liknade starkt George W Bush, Jultomten och en överviktig version av Tony Blair.

Thumbs up Thumbs down

Vilka trefliga minnen som väcker penis till liv igen! One man, one jar var även den en minnesvärd gråtmild men runkvänlig upplevelse. Borde vunnit ett par Perv-Oscar enligt mig.

Tjillepitten

Min första porrattack som jag råkade ut för var en GIF med Smurfan naken som suger av en annan smurf samtidigt som introt till James Browns I feel good när jag var 6-9 år. Jag som inte fattade vad sex och porr var för något sa något i stil med ”Titta, hon jojar med naveln!”

Thumbs up Thumbs down

Default/ap

Gjorde ju även en porrattack i "pappersform" (som tidigare nämnts i "Tråden för allmänt efterblifvna länktips") när jag var ett litet perv genom att lämna lite upphittad skogsporr i brevlådan som tillhörde områdets byfåne, som för övrigt bodde hos sin gamla mor ända upp i 50-årsåldern. Aivan/smile

(R.I.P. båda två! Aivan/sad )

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:
Alea-Iacta-Est skrev:

Standard! Aivan/smile
Några andra klassiker var ju meatspin, goatse och lemonparty, men ville man göra livet extra jobbigt för något vaniljo så föll valet som sagt på nobrain. Varför? Jo, för om man tryckte på X i hörnet på nobrain så dök istället en popup-ruta upp som sa nåt i stil med "You pressed X 1 time!" följt av  "You pressed X 2 times!" o.s.v, o.s.v... Aivan/biggrin

Hans moster blev inte särskilt glad över pranket och minst sagt avskydde honom i minst en vecka.

Thumbs up Thumbs down

Alea-Iacta-Est skrev:
Mortimer Mus skrev:
Alea-Iacta-Est skrev:

Standard! Aivan/smile

Hans moster blev inte särskilt glad över pranket och minst sagt avskydde honom i minst en vecka.

Dom sidorna Alea, dom sidorna.... *snyft* (punghonnör)

Finns en rolig skildring om hur en analog porrattack genomförs i Studentfesten på följande länk https://youtu.be/WTCQ1erzzt4 spola fram till runt 48 minuter in i filmen.

Thumbs up Thumbs down

Åh, så synd att porrattacken var extremt vaniljo och enbart bestod av bilder. Aivan/sad
Den unge herrn borde ha tagit med sig en hel lattjo-lajban-låda med den grövsta gay-midget-BDSM-scatporren som går att hitta, bajs i blandade bs-resultat, prostatamassörer, o.s.v. och spridit ut det i samtliga rum. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Mmm jaaah! Och lite ponyplay med stränga daddybears som skötare!

Tjillepitten

Åh, om man ändå hade fått såna underhållare på studentmottagningen när man gick ut sär-särgymnasiet. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:

Åh, så synd att porrattacken var extremt vaniljo och enbart bestod av bilder. Aivan/sad
Den unge herrn borde ha tagit med sig en hel lattjo-lajban-låda med den grövsta gay-midget-BDSM-scatporren som går att hitta, bajs i blandade bs-resultat, prostatamassörer, o.s.v. och spridit ut det i samtliga rum. Aivan/smile

Ja jag tyckte väl att dem var lite för snälla och fusk-PK med attacken.

Thumbs up Thumbs down