Här är någe spektakulärt som hände under torsdagen:
Efter att ha landat och på något sätt blivit insläppt i Storbritannien blev det en tripp till den mysiga nedsupna lyan med mögeldoft jag skulle bo i. Bottenvåningen bestod av en krog, så det blev dags för käk å alkohol. Det ätbara på menyn visade sig bestå av hemmagjorda pizzor, bland annat fanns något som hette "Svit änd spajsi". Eftersom mitt rum liknade en svit och "spajsi" lät som "bajsi" så blev det ett enkelt val, sköljde dessutom ner detta med mängder av NGD-alternativ.
Jag vaknade svettig mitt i natten av att magen skakade, antog att det var dags för pizzans "bajsi" att göra sitt. Jag visade sig ha rätt. Denna gång var det inte tal om några knallfisar som ekade mellan väggarna, dessa hade ersatts av artillerikanoner som avfyrades i hastig takt så att det skakade. Ut kom kaskader av bs-7:or. Många bs-7:or. När artilleriet började dundra som mest så trodde jag att antipervostyrkan skulle slå in dörren när som helst, men icke. När det hela var över så liknade platsen Nagasaki 9/8 -45, fast brunare. Mängden låter jag vara okänd, men det kändes som att jag precis hade fött en fullbemannad oljerigg och gjort något som folk kommer att skriva om i både pressen och historieböckerna framöver.
Skaparen av Mortiscism.