Sv: Dagens Ord: Markpolio

Beskrivning: Den mindre kända bakgrundssångaren som gjorde Markoolio så känd.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Markpolio

Lät müsigt! *flaffa*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Markpolio

Kan tänka mig Bussis ståendes där på F13 i extas år 2008, helt ensam och nerskiten, samtidigt som han spelade "Vi drar till fjällen, fist hela kvällen" på sin kassettradio och fantiserade om gruppvåldtäkter.

Istället så riskerade han att bli utslängd av svinförbannade väktare eller snutar när som helst, eftersom området inte var öppet för allmänheten och det skulle dröja 5 år till innan Bråvalla fistival blev av för första gången. Aivan/biggrin

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Markpolio

En helt korrekt anal-ys Mortis. Jag hade kollat in i min genomskinliga gagball och sett framtiden. Blev tyvärr inte bryskt nedbrottad av länsman som jag hoppats på, åtminstone inte den gången.

Tjillepitten

Sv: Dagens Ord: Markpolio

*flaffaliiiiiiiicious* *squirtle*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Markpolio

Åh, det hade kunnat bli en sådan erotisk brottningsmatch i lervällingen. Aivan/sad

Tog mig dit fem år senare för att volontärarb... Ööh, för att perva mig, men hela fistivalen kändes som lite av ett fiasko.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Markpolio

Mortimer Mus skrev:

Tog mig dit fem år senare för att volontärarb... Ööh, för att perva mig, men hela fistivalen kändes som lite av ett fiasko.

Jaså? Men några fördelar/förmåner måste ni väl ha fått?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Markpolio

Belöningen kom i form av alla nerspermade tält som efterlämnats lite lagom inspydda i den väldiga bruna ”leråker” som bildats efter fistivalen. För att inte tala om alla slattar som efterlämnats, ibland öl, ibland lite kiss i liken. Mycket trefligt samt att man fick träffa på en del exotiska personer som normalt sett brukar sälja ”guld” vid våra vägar.

Tjillepitten

Sv: Dagens Ord: Markpolio

Det lät mycket upphetsande det, Bussis. *flaffa flaffa flaffa*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Markpolio

Läste i en tråd på flashback att flera gäng hade satt upp tält som enbart fyllde funktionen som toalett. Ack, de lyckliga individer som jobbade med att sköta städningen av området när alla hade åkt hem. Själv jobbade jag vid scenen i hopp om att få träffa Thore Skogman, Loket, eller kanske möjligtvis Hasse-Homo, men icke. Aivan/hmm

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.