15,151

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Sommar-fredagsmys i Nybro.

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag...

Skaparen av Mortiscism.

15,153

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen...

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi...

Skaparen av Mortiscism.

15,155

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi med avundsjuka blickar, pissar i...

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi med avundsjuka blickar, pissar i buskaget och smyger in på...

Skaparen av Mortiscism.

15,157

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi med avundsjuka blickar, pissar i buskaget och smyger in på kebaben där min slafsiga sädesavgång...

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi med avundsjuka blickar, pissar i buskaget och smyger in på kebaben där min slafsiga sädesavgång åter igen är ett faktum,...

Skaparen av Mortiscism.

15,159

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi med avundsjuka blickar, pissar i buskaget och smyger in på kebaben där min slafsiga sädesavgång åter igen är ett faktum, ljudet av slantar på gatan...

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi med avundsjuka blickar, pissar i buskaget och smyger in på kebaben där min slafsiga sädesavgång åter igen är ett faktum, ljudet av slantar på gatan och det sugande slafsandet i...

Skaparen av Mortiscism.

15,161

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi med avundsjuka blickar, pissar i buskaget och smyger in på kebaben där min slafsiga sädesavgång åter igen är ett faktum, ljudet av slantar på gatan och det sugande slafsandet i luften en erotisk stämning skapar,...

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi med avundsjuka blickar, pissar i buskaget och smyger in på kebaben där min slafsiga sädesavgång åter igen är ett faktum, ljudet av slantar på gatan och det sugande slafsandet i luften en erotisk stämning skapar, bort mot simhallen färden sedan...

Skaparen av Mortiscism.

15,163

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi med avundsjuka blickar, pissar i buskaget och smyger in på kebaben där min slafsiga sädesavgång åter igen är ett faktum, ljudet av slantar på gatan och det sugande slafsandet i luften en erotisk stämning skapar, bort mot simhallen färden sedan går när nu kuken står,...

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi med avundsjuka blickar, pissar i buskaget och smyger in på kebaben där min slafsiga sädesavgång åter igen är ett faktum, ljudet av slantar på gatan och det sugande slafsandet i luften en erotisk stämning skapar, bort mot simhallen färden sedan går när nu kuken står, bajsbad i barnpoolen utlovas där...

Skaparen av Mortiscism.

15,165

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi med avundsjuka blickar, pissar i buskaget och smyger in på kebaben där min slafsiga sädesavgång åter igen är ett faktum, ljudet av slantar på gatan och det sugande slafsandet i luften en erotisk stämning skapar, bort mot simhallen färden sedan går när nu kuken står, bajsbad i barnpoolen utlovas där så varmt och gott, sedan...

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan, se gafflarnas besticklåda nu fyllas med min säd innan jag vidare mot torget i spermobilen åker, inför åskådare som spatserar förbi med avundsjuka blickar, pissar i buskaget och smyger in på kebaben där min slafsiga sädesavgång åter igen är ett faktum, ljudet av slantar på gatan och det sugande slafsandet i luften en erotisk stämning skapar, bort mot simhallen färden sedan går när nu kuken står, bajsbad i barnpoolen utlovas där så varmt och gott, sedan bajs i bastun så flott.

NYYH!

Skaparen av Mortiscism.

15,167

Din thurrrrr!

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram...

Skaparen av Mortiscism.

15,169

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos...

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som...

Skaparen av Mortiscism.

15,171

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin...

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till...

Skaparen av Mortiscism.

15,173

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest...

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom...

Skaparen av Mortiscism.

15,175

På bögsemester.

Husvagnen skakar och gungar fram fullastad med glidslem och dildos på släp efter spermobilen som med sin spermaglans så fin i solens sken, stannar till på Circle Gay för korvfest som serveras med majonnäs genom avklippta förhudsringar så smegmiga och...