Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

15,127

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr,...

Skaparen av Mortiscism.

15,129

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis...

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr,...

Skaparen av Mortiscism.

15,131

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr, går in, beställer fist n'...

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr, går in, beställer fist n' chips och spelar tjackvegas, vinner...

Skaparen av Mortiscism.

15,133

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr, går in, beställer fist n' chips och spelar tjackvegas, vinner en slant, köper en tant...

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr, går in, beställer fist n' chips och spelar tjackvegas, vinner en slant, köper en tant, pökar loss i ett buskage...

Skaparen av Mortiscism.

15,135

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr, går in, beställer fist n' chips och spelar tjackvegas, vinner en slant, köper en tant, pökar loss i ett buskage i Kärleksparken där gimpfyllona sitter...

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr, går in, beställer fist n' chips och spelar tjackvegas, vinner en slant, köper en tant, pökar loss i ett buskage i Kärleksparken där gimpfyllona sitter och super bland runkpappersarken, nu...

(Fint!)

Skaparen av Mortiscism.

15,137

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr, går in, beställer fist n' chips och spelar tjackvegas, vinner en slant, köper en tant, pökar loss i ett buskage i Kärleksparken där gimpfyllona sitter och super bland runkpappersarken, nu alla glada spårvagnschaufförer börjar runka...

(Ja.Såg verkligen mysigt ut)

ommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr, går in, beställer fist n' chips och spelar tjackvegas, vinner en slant, köper en tant, pökar loss i ett buskage i Kärleksparken där gimpfyllona sitter och super bland runkpappersarken, nu alla glada spårvagnschaufförer börjar runka så att vagnarna gungar, sprutar...

Skaparen av Mortiscism.

15,139

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr, går in, beställer fist n' chips och spelar tjackvegas, vinner en slant, köper en tant, pökar loss i ett buskage i Kärleksparken där gimpfyllona sitter och super bland runkpappersarken, nu alla glada spårvagnschaufförer börjar runka så att vagnarna gungar, sprutar på nunnor och snutar, flyr...

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr, går in, beställer fist n' chips och spelar tjackvegas, vinner en slant, köper en tant, pökar loss i ett buskage i Kärleksparken där gimpfyllona sitter och super bland runkpappersarken, nu alla glada spårvagnschaufförer börjar runka så att vagnarna gungar, sprutar på nunnor och snutar, flyr på natten till Marieborg där...

Skaparen av Mortiscism.

15,141

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr, går in, beställer fist n' chips och spelar tjackvegas, vinner en slant, köper en tant, pökar loss i ett buskage i Kärleksparken där gimpfyllona sitter och super bland runkpappersarken, nu alla glada spårvagnschaufförer börjar runka så att vagnarna gungar, sprutar på nunnor och snutar, flyr på natten till Marieborg där slantarna klirrar gott på asfaltens...

Sommar i Norrpöking.

Iförd endast tangatrosor jag nedför Drottninggatan glatt spatserar med pungen fastklibbad på låret, trånande blickar jag får, blir så kåt och dunkar könet mot plåt, in på Rose Garden jag traskar och från buffén jag lis och läkol taga, magen dansar mambo och tarmen töms på bordet, sedan mot nya kvarteren vid Västgötebacken jag flyr, tar en stor klunk seglis varpå vid Cromwell jag spyr, går in, beställer fist n' chips och spelar tjackvegas, vinner en slant, köper en tant, pökar loss i ett buskage i Kärleksparken där gimpfyllona sitter och super bland runkpappersarken, nu alla glada spårvagnschaufförer börjar runka så att vagnarna gungar, sprutar på nunnor och snutar, flyr på natten till Marieborg där slantarna klirrar gott på asfaltens yta i utbyte mot njutning.

NYYH!

Skaparen av Mortiscism.

15,143

Sommar-fredagsmys i Nybro.

I min tyska spermobil jag...

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med...

Skaparen av Mortiscism.

15,145

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur...

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax...

Skaparen av Mortiscism.

15,147

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg...

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli...

Skaparen av Mortiscism.

15,149

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin...

I min tyska spermobil jag brassar fram på Storgatan, med Eddie på max, samt hur snorren står, är det dax att knulla lax så säg, ramlar in på Restaurang Deli och runkar glatt på sushin som lagts fram till beskådan,...

Skaparen av Mortiscism.