Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Jorå! *Hick!* 
Hmm. Torsdagslördag idag ju... Om man skulle ta å fuska? Kommer ju inte få någon ansökan beviljad idag.
Lite diskret bara... (*Krack! Klunk!*)
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 241 242 243 244 245 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jorå! *Hick!* 
Hmm. Torsdagslördag idag ju... Om man skulle ta å fuska? Kommer ju inte få någon ansökan beviljad idag.
Lite diskret bara... (*Krack! Klunk!*)
*Hick!* Ganska lyckat... *Hick!* Hittills! 
*Boom!*
"MÅÅRTIS-BUBBEN! NU HAR DU MINSANN FUBBAT LITE GRANN!"
...Helvete. 
Hähä! Kladdis... 
Men snart är det dags på allvar! Bara 2:45 kvar nu. *pust pes*
Müs! ...På riktigt denna gång. 
Så ja! Då var man igång igen ja. Skönt att inte behöva oroa sig för tantbesök. Eller hur, kamrat Mortis? 

(Fast idag är det Krönvodka...)
Sen blir'e rejält kladdig korvdans i spermobilen framför min 20" Finlux från 1987 till "Åsa-Krister & Klabbarparn på The Blue Oyster Bar 2" och "Moser Does ÖIA", båda på grynig VHS, innan jag snurrar ner till Tjärhovet och köper snurrepiller, för att efter det bege mig i spermobilen till BLD här i Kalmar. *flaffa flaffa flaffa* (Till att börja lite med...)
Instämmer! Ser ju gött ut å blanda vodka med mätolja, korvbröd, mexikansk bajslikör och tjurmjölk från Cööp. 
Ja då har du ju en helkväll! "Åsa-Krister & Klabbarparn på The Blue Oyster Bar 2" har jag inte sett, men "Moser Does ÖIA" är en gammal favorit som Ostfralla var med i om jag minns rätt.
Mycket pra kombo... *sprutar*
Ti-hi! Jag fortsätter idag. Trots ingen ansökan.
Har även monterat säkerhetsdörr. Hur ska dom där dumma kärringarna kunna forcera den, liksom? 
Men Bleppe, det är lördag! Då får man ju supa! 
Själv tänkte jag dra hem till Frasse Flygarsle för att dricka tallis mä kuka och bärs. Sedan blir det en tur förbi Marieborg på väg hem, har övat på sångrösten förstår du. 
Jaså? Jaha-ja. Men då öppnar jag väl en flarra till då. 
Mmmm så mysigt. Tycker att din kompis Frasse Flygarsle borde joina oss här. Förresten... Bor han också på anstalt? Skulle även vilja supa ihop med er... öööhuu... oftare... 
Sen vill vi se en video från hemgången och sången, tack. Hähä!
...och du har mäjl...
Ja jo, har försökt övertyga Frasse Flygarsle att joina oss, han har t.o.m. gett mig ordförslag (se "stockvärdig"). Tyvärr så är han lite för vaniljo för att gå med, trots att vi har bögat en hel del genom tiderna. Vill gärna söupa till mä dig, Frasse å daniel någe gång. Tyvärr så har Frasse eget boende också och lär bli ännu mer hetero om han börjar föra bögliv nattetid. 
Hm. Glömde spela in hemgången!
Men du har ju filmen från förra gången. Spela den i 0,25 gångers hastighet så blir den mycket längre vet ja! 
Flaffa!
Åh, jisses. Snurrigt igår. 
Jajamensan! Det var det här också. Har visst varit uppe och lagat pitt-i-panna miss i nassen.
?
Själv så har jag tydligen ätit spermaflarn och fittkrampat efter hemgången ser jag. Det fanns också en uppdrucken Löwenbräu i flaskhållaren på cyke... Öh- spermobilen, vilket gav åkdonet en mycket atletiskt look.
Treefvligt! Ja det gäller att kontrollera vätskenivån när man cyklar och sjunger så man inte svimmar av på någon gräsmatta.
Kan resultera i en ömmande ringmuskel konstigt nog. (?)
Precis. Tycker att det dricks för dåligt bland ungdomar nu för tiden. Kanske att deltagarna i tour de runk kunde hjälpa till och börja med öl i flaskhållaren istället för sportdryck? Det borde inspirera kidsen till att börja hänga utanför systemet precis som förr!
"Och där gick Blixten Sixten Kukfixen i mål som segrare i årets tour de runk med flera kilometers försprång! Han vill främst av allt tacka sina medrunkare i loppet, men även sin huvudsponsor Norrlands Gul! Han påstår också att det inte hade blivit någon vinst utan denna dryck som han förtärde under loppet! Sicken hjälte!"
A'psis! Runt 1990-1999 var det Bra mycket mera fylleri på gator och torg när man gick ut för att afnjuta ett glas Château Latour a Pomerol med tillhörande ostbricka på en utav stadens gastronomiska bistro-liknande inrättningar och samtidigt diskutera Strindberg, Kafka och Sartre iförd sin bögbasker. Eller nu ljög jag... 
Menade:
När man suttit svettig och bakis hemma i Svamp-Stefans sunkiga lägenhet på Mellangatan 5A sedan klockan 13:32 och hinkat Norrlands Gul (Vid denna tid kostade en rödback NG a' 20st. 33cl i glas 201kr. Svamp-Stefan köpte alltid detta blev en gång skitförbannad på expediten som gav alkisen som stod före i kön (ja, det var så länge sedan att inte självbetjäningsbutiker fanns) rabatt 1-2kr på någon pava brännvin, men ville inte ge honom 1kr rabatt på hans back ng. Blev inget mer med det) och lyssnat på svensk punk sittandes i hörnsoffan gjord av fejkskinn och kollat på diverse porrvåfflor på hans då imponerade 44" men extremt tjocka tv, samt lirat lite Super Mario.
Sedan brukade det anlända fler och fler suspekta vänner/pervs som kunde ha med sig en del mysko dricka som det skulle bjudas på. En del körde typ 0,5-0,7g. efedrin (lagligt då) i en burk 33cl. cola efter att nästan ha svept ett helrör whisky eller vodka, och kunde således efter det fortsätta supa som faan!
Sedan skulle man ju åka buss in till stan. Och då tog vi alltid 20:15-bussen så vi kunde glida in på Oscars eller Rederiet medans dom hade "Happy Hour" och kunna komma in i vårat, redan för aftonen, "runda" skick innan dörr-Hitler dök upp 21:00 och hade ställt till problem redan då.
Till att börja med så beställdes ofta en 6:a redbull & vodka, men ju närmre klockan närmade sig 21:00 (eller om det var 22?) så beställdes både två och tre RBV samtidigt, vilka man bar i sin famn likt sitt barn, och det för att komma undan lite billigare. Men att man sedan spelade både Black Jack och Roulette och gick många gånger back dom pengar man "tjänat" på H.H. ska vi ju inte väga in i herr Bleppssons ekonomi, vilket ger typ plus/minus/noll ur ekonomisk synvinkel. Gaah!
Lyckades man inte bli utkastad så gick man från stället klockan 02:32 som stängde 02:00 efter att man fått sin jacka, för att sedan bege sig till gatuköket vid centralen för en fet XL-tallrik kebab-deluxe!
Efter det var det buss hem och eventuellt tjafs med knekten som åkte med bussen som hade synpunkter på ens berusningsgrad om man fick åka med eller inte.
Sedan *fap fap fap* zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...
För att inte prata om alla sinnessjuka midsommarresor man gjort! Kneippbyn på Gotland, Lundegård på Öland, Karlstorps Camping Halmstad...
Jisses! Det var ju mycket pervigare än många utekvällar man varit med om som liten swingpjatt. 
Däremot kommer jag (nästan) ihåg några nätter som hade kunnat sluta hos snutadrulen, då jag hade en väldigt spontan och ibland smått kriminell sida under en kort period. (Mådde väl "sådär" psykiskt på den tiden.)
...Som den där natten när jag söp hos några polare, blev packad, fick för mig att gå ut på krogen och missade bussen in till stan. Gick in i en festlokal där det var något bröllopsfirande och folk dansade i någon, för mig, okänd religiös dans. Blev såklart utslängd rätt så fort. Började promenera mot stan, men gick åt fel håll och hamnade i en annan stadsdel. Här tog även mitt helrör slut.
I panik "lånade" jag en cykel och lyckades trampa iväg i rätt riktning, och väl inne i stan gömde jag hojen. Nöjd traskade jag mot krogen, träffade en ensam snubbe som var på väg hem och övertalade honom att följa med på krogen. Väl där så ville en individ idka tremanna-samlag med oss på den fashionabla krogtoan, vilket faktiskt skedde. Eller ja, vi turades om. Så det räknas nog inte som ett riktigt tremanna-samlag, och en deltagare var ju inte en man (vad jag minns). Efter det söps det vidare till stängningsdags och jag trampade hem till polarna igen.
...Dock cyklade jag förbi lyan där en annan före detta polare bodde, fick psykbryt av åsynen av entrén och sabbade den. Skar upp ett finger lite grann också. Ett av flera mindre friska beslut man tog på den tiden.
Hos polarna berättade jag om mitt nattliga upptåg och skojade till det lite med mitt blödande finger:
"...HÖHÖH! FINGRADE EN BRUD MED MENS!"
*Visade upp fingret och började slicka av blodet förnöjt.*
Ena polaren skrattade, den andra spydde. 
Sedan däckade vi där och var skapligt bakis nästa dag. Tjejpolaren som även däckade där "lånade" därefter cykeln hem till sig. Så bra att den kom till pass för henne också.
Rähähä! Härligt! 
Blev rätt fuller och lite nostalgisk igår ser jag nu...
Onsdagsmüs vare'ja... 
Kom på att jag har ett fantastiskt foto på mig när jag totaldäckat i en solstol på Kneippbyn i stekande solsken som mina "vänner"
var snabbare på att ta än tanken på att bära in mig i skuggan. Med nyrakad skalle blev min hjässa som skalet till ett poröst kokt ägg efter att ha suttit i solen alldeles för länge. Fan er, haha!
Ska se om jag kan hitta det. Det var ju innan "dö didjital äjsch" så att säga, så det är i fysiskt format...
Btw: Glömde... Han kallades för "Svamp-Stefan" för att han så ofta intog psykedeliska svampar i form utav Psilocybe Cubensis, vilka Också var lagliga vid denna tidpunkt (inte bara efedrin) och som vi blev varse om utav ett program med Arselberg på TV3. Efter det beställdes det friskt från smartdrugstore.se eller vad dom hette, haha!
Onsdagsmüs vare'ja...
Kom på att jag har ett fantastiskt foto på mig när jag totaldäckat i en solstol på Kneippbyn i stekande solsken som mina "vänner"
var snabbare på att ta än tanken på att bära in mig i skuggan. Med nyrakad skalle blev min hjässa som skalet till ett poröst kokt ägg efter att ha suttit i solen alldeles för länge. Fan er, haha!
Ska se om jag kan hitta det. Det var ju innan "dö didjital äjsch" så att säga, så det är i fysiskt format...
Denna måste ses! 
Btw: Glömde... Han kallades för "Svamp-Stefan" för att han så ofta intog psykedeliska svampar i form utav Psilocybe Cubensis, vilka Också var lagliga vid denna tidpunkt (inte bara efedrin) och som vi blev varse om utav ett program med Arselberg på TV3. Efter det beställdes det friskt från smartdrugstore.se eller vad dom hette, haha!
Tack för tipset Arselberg! Lite Streisandeffekt på det hela alltså?
Påminner om det min lärare i gymnasiet berättade om. När han var liten så varnade hans lärare alla barn för "toppisar" en dag, och att man kunde bli hög av dessa. Senare samma rast så letade ALLA ungar efter toppisar på skolgården. 
Sidor Föregående 1 … 241 242 243 244 245 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?