Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
...SÅDÄR! NU JÄVLAR KÖR VI!

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 240 241 242 243 244 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
...SÅDÄR! NU JÄVLAR KÖR VI!

FLAFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Åh men hejje'guu' vilken chic fm-kombo du målar upp! Fick oral bu i vb:n p.g.a. denna visualisering.
Själv börjar jag lite smått med ett sixpääck!

Sune och Göte, båda 16 bast, satt ute.
Sune: "Jaha, då var det Valborg. Hörde att några i klassen skulle gå ut och dricka."
Göte: "Jo, jag hörde det. Vilka idioter. Man får ju inte ha fest när det är Corona."
Sune: "Nä precis. Fulla kommer dom att bli också. Vilken tur att vi inte dricker."
Göte: "...Eller röker. Eller snusar. Eller knarkar."
Sune: "...Eller har sex."
Göte: "Aa... Det börjar bli sent, klockan är snart åtta. Ska vi gå hem?"
Sune: "Det låter bra. Jag tänker titta på Veckans ord med Kristian Luuk hos mamma."
Göte: "Vad mysigt! Jag ska kika på en repris av Let's Dance och äta sallad med dipp!"
Sune: "Oj, så gott!"
Någonstans i fjärran hörs ett eko komma närmre och närmre.
"Häpp. Häpp. Häpp. Häpp. Häpp..."
Sune: "Men vad är det som låter?"
Göte: "Jag vet inte. Men det låter som att det är nära oss nu."
Ut ur buskaget kommer ett gäng vilda Åsa-Nisse hoppandes på ett tåg, alla med en varsin flaska seglis i byxlinningen.

Åsa-Nisse: "Men va gör ena ensamma gossar å har tråkit' en sån fin dag?! Tonåringar 'sa supa på Valborg! Traditioner ä 'te för å hållas! Hm-hm-hm! Håll fast gossarna, pöjkar, så häller vi i dom lite "dansvatten" så dä blir sprutt i lemmarna på 'rom vettja!"
Sune och Göte: "Nej, släpp oss! Vi är ju minderåriga! Hngg! Klunk, klunk, klunk, klunk!"
Sune och Göte kom inte hem förrän någon gång nästa dag med rejäla minnesluckor. Men de hade haft roligare än på länge.
Flaffa!
NU KÖR VI!!!

HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP!

*BU BU BU*
...På't igen!
HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP! HÄPP!
Mmmh. Bärs. Tallis. Kuka.
*Snurr.*
*avis*
Låter riktigt riktigt flaffalicious det! 
Själv blev jag intagen på PIVA igår som vanligt varannan helg.
Får bli till att ansöka om måndagsmys. *darrrrr*
Nöu börjar dä snörra te rejält om en säjjer dåh sa ja te dejj sa ja!
Nänöujävlar sa här sjöngas.
JA SUGER KUUK! FÖR HELA SLANTEN!
JA SUGER KUK, JA SUGER PUNG, JA SUGER ALLT!
JA SUGER KUUK! FÖR HELA SLANTEN!
JA SUGER KUK, JA SUGER PUNG, JA SUGER AAAALLT! 

*Vaknar i ett avloppsdike.*
Vojne, vojne, vad hände igår? Har lite värk i stjärtsingen, en salt smak i munnen och fickorna fulla med slantar. 
Åh du din lille lyxlirare där! Vad spännande! 
Går på gatan och möts av herrar som diskret tackar för senast, ler och blinkar med ena ögat. "Tackar för senast?" Har jag bjudit in dessa tjommar på middag? Har vi druckit seglardricka tillsammans? Minns ingenting. 
Du är helt enkelt en sån socialt kompetent herre som har lätt att skapa nya bekantskaper.
*nervös så in i vb:n till en början* 

(23st. 12:or Brown Russians senare...)
Raaajdirajdiraaaaj... *snurr* Nu schkiter jag fullschtändigt i att ansöka om... *hick* sån... sånt... sånt därnaaaa... ööh... tillschtånd! Hahahaa! Vad fan schka någr... ah.. *hick* ...ingar göra likschom? Nu blir'e Pervlesch på 183dB och... *buurp* ... Åsa-Krissschter å Klapparp'n fö' hela ssschlanten! Scccchkååål!!!
Jisses! 
Samtidigt i ett åkdon på väg mot Kalmar:

*Fniss.* 
...Vänta ett tag... Det är ju röd dag på torsdag, vilket innebär att man kan köra inofficiellt müs imorgon. 
*Knatter, knatter.*
Såhär får det bli i "Eventuell tilläggsinformation": Svea rikes vaniljheteros har utlyst röd dag denna kommande torsdag, vilket bör innebära inofficiellt fredagsmüs på onsdag för patient Mus. Patient Mus har uttryckt sin glädje inför müset genom galanta bajsutlösningar på WC med oväntat bra resultat och lovar att vara snäll.
Det där kommer du ju garanterat få beviljat. Står ju som skrivet i fekalieskrift.
Inget svar än, di ä dåliga på å svara från ÖIA. 
Får skriva en ytterligare "Eventuell tilläggsinformation" som kanske kan fungera likt ett mildare "hot"?:
Observera dessutom att Folknykterhetens dag även infaller denna torsdag. Om ÖIA's ledning vill se en städad och nykter dag på torsdag så är det inte mer än rätt att bevilja fredagsmüs denna onsdag för att undvika "missöden" som annars riskerar att uppstå. Patient Mus har uttryckt sitt missnöje över sannolikheten att inte få något müs och oroar sig över att kommande bajsutlösning kan bli enorm, samt att den varken kommer att ske på WC, i vuxenblöja eller på rum 316 om han inte får sin vilja igenom. Beslutet måste ske inom den närmsta timmen från ÖIA's ledning.
...Nu får di nog bråttom! 
*Ding!*
"POST! POST! POST! POST!"
...Hmm. "Mys beviljas." Det gick plötsligt fort! 
Tjohomo! Bög! Baaaajs!
Grattis, gubben. Då kan vi fm:a ihop kanske? 
Sidor Föregående 1 … 240 241 242 243 244 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?