Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Nu så!!! 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 238 239 240 241 242 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nu så!!! 
"Ro hit flaskan! Förhelvete!"
*KLUNK, KLUNK, KLUNK!*
"EUHEHEHE! NILS-POPPEEH!"
Preciiiiis så ja! 
På't igen!
Idag har jag laddat opp mä bira! Bland annat dessa två som jag snatt... Öh, införskaffade! 

Mmmmm... Finöööl! Och dom smakade? 
Original Sin är en av de vidrigare Stout-ölen jag druckit på ett tag. Blir ingen repris på den.
Founders-ölen var mycket godare! ...Smakade mörk kladdkaka. 
Dugges 15! stout är en av de bästa jag testat hittills som är över 10%.
Den är också den starkaste jag testat hittills. 15%! 
Flaffalicious! Du transpirerar mig att i morgon dag låta flaket med varma Arböga 10,2 vara och istället införskaffa några sådana och liknande. 
Såg nu... 59:90kr. för 33cl.!!!!!!!!!!!!
Eller jajustde... Du "köpte" dom jö... 
Dä ä bra Bleppis! 
Äsch! Den dyraste som jag har snatt... Öh, införskaffat är denna: https://www.systembolaget.se/produkt/ol … e-3532903/
(Något är skumt när EN öl kostar mer än en 35:a seglardricka!) 
Najs! Köper man ett sixpääck blir det ju... uuhm? *räkna* *failar* tjaa... många kronor och kapsyler.
Mmmm... Sugen!
Har dock inte fått svar på min ansökan än så jag vågar inte öppna den. Eller ska jag det? Hmmm...
(Man kan se Bleppis lite i flarran...)
Hoppas att den smakar som en spermobilfärd över bron!
JjjjjaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det gjorde den också!!! Brukar flyga c:a 120-145 meter med spermon just efter högbrodelen varje gång när jag drar till Öländet, dock beroende på min vb:s vikt...
*sccccch* Nu har jag... uuhm.. öppnat den! *supernervig*
"...Nämen titt hörrö! Dörren är fortfarande trasig sedan förra gången!"
*Klamp, knirr!*
"Men heeej Bleppis! Minns du mig? Jag har Agda med mig idag också sörrö! Nu blir det dask-tajm!" 
NÄÄJEEEEEEH...
JOOOEHH!
*Slafs, dask, plask, klägg!*
"Ja varsågod då, Agda!"
"Ja si di ska bli skoj dehär ja!"
*Ploff, klet, kladd, splaff!*
"Då var vi klara! På återseende, Bleppe-ponken! Jag tar med Klara-Lisa, 85 nästa gång också om du inte sköter dig! Hon har hela muffen full av gamla bildäck."

Äsch! Se det på den ljusa sidan! Om du bryter mot reglerna igen så får du gratis bildäck! 
Jaaaah! 
Just det. Råkade ju dricka en burk NG-alternativ härom natten utan ansökan. Hoppas att inget händer. 
Du Mortis... Hi-hi-hi-t-t-t-tade...d-d-det hääär!
https://youtu.be/YWQyYtexjnc
Tror det är bäst om du låser dörren hemma! Då är det nog lugnt...
Sitter å har fredagsmüs. Bärs å spermaflarn framför Åsa Krister and the return of the living dead. Hoppas kärringarna inte är modigare än systrarna och vågar ta sig till 316. 
*hrmpfh* "Kärringarna" som du uttrycker det är hos mig för planering och backup inför räden som kommer att ske mot rum 316 på ÖIA inom kort, vilken kommer att få Harmagedon att framstå som ett kafferep med Sobril-stinna apatiska sengångare i jämförelse!
Grrrrrr!!!
*Pfft!* 
Ojojoj lilla gummor, vad har ni planerat då? Har ni anlitat Spermobilvältaren? Skulle inte tro det! 
Sidor Föregående 1 … 238 239 240 241 242 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?