Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
...Som den där gången jag tvingades fira nyktert fredagsmys hemma hos ett kristet vaniljopar i deras radhus. Huga!
Riiiispäääckt! 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 65 66 67 68 69 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
...Som den där gången jag tvingades fira nyktert fredagsmys hemma hos ett kristet vaniljopar i deras radhus. Huga!
Riiiispäääckt! 
Sådär! Nu har jag listat alla, ack så viktiga, fittkramp-dagar efter att ha tittat igenom hela ordlistan! 
Viktiga dagar med fasta datum:
16 januari - Runkbullens dag.
14 februari - Alla Stjärtars Dag (länk saknas dock).
14 april - Runkmackans dag.
1 juni - Knullafton.
14 september - Oxfile- och avsugningsdagen.
31 oktober - Hallopervoween (även kallat "Pervoween").
Viktiga dagar med skiftande datum:
Sommarsolståndet (inträffar 21 juni kl 05:31 detta år).
Vintersolståndet (inträffar 21 december kl 16:58 detta år).
Övriga dagar:
Bögporrens dag (går att fira som alternativ för de högtider som kristna människor firar runtom i världen).
Skiiiitbra Mortis! Riktigt bra jobbat! Trycker genast upp 14st. kalendrar med dessa datum väl utmärkta och tejpar upp här hemma.
Gött!
Lägg gärna in "Alla Stjärtars Dag" i ordlistan. Skulle kunna göra det själv, men är lite osäker på hur firandet går till eftersom jag alltid vaknar upp dagen efter med ont i stjärtsingen bland en hög tomburkar å snurrepiller. 
Tips på några spännande gloryholes i Kalmar?
Jadå. Visst finns det sådana här. 
Testa att knacka med ett mynt på Unionsmonumentet mellan 22:15-00:07 så får du se vad som händer. ![]()
Ölandsgatan 25-30 är också ett säkert kort. Kom bara ihåg att bära en kladdig Ellos-katalog under ena armen så löser det sig.
Lycka till.
Åh, tack så mycket! 
Då ska jag bara skaffa mig en Ellos-katalog och ett mynt.
Ja en slant borde du ju iaf. ha. 
Sant. Fick ju smaka redigt med kebabsås förra helgen. *Skrammel, skrammel.*
Tjoho(mo)!
Svag, mellan, stark eller vitlök?
Svag, mellan, stark, vitlök, brun, hård, lös, trögflytande... Ja "lite" blandat kan man säga!

Jag vill bilda en käck orkester som lirar råkk n' roll. Hur gör jag och vilket instrument ska jag spela?
/B.
Hej!
Jo, först å främst måste du bestämma dig för vilken stajl av råkk n' roll du vill lira. Kanske du vill spela något renodlat i samma stil som Pervles? Eller kanske någonting mer åt runk n' roll-hållet, typ som det legendariska bandet Krister Klisterkuk och Stringtomtarna? Eller är det modern drum n bajz som gäller?
När du väl har bestämt dig så är det dags att välja instrument. Jag vill föreslå att du väljer något av följande alternativ: Rövhål, kazoo, stomipåse, turboflöjt, oralutlösning, svängbädd eller bongopung. Du ska hålla dig borta från instrument såsom slidöppning och tampongtrumpet, då dessa instrument är ansedda som oacceptabla inom genren.
Efter att ha övat upp dina skills på ditt instrument så är det dags att leta bandmedlemmar. Detta gör du enklast genom att besöka ÖIA, PIVA eller en rättspsykiatrisk vårdanstalt. Leta efter individer som listats som femfemmor, obotligt perversa och våldsamma. En bra idé är att erbjuda medlemmarna förskott i form av seglardricka, snurrepiller och SHÖMK för att lättare få dessa individer ombord.
Därefter är det bara att ge sig ut i världen och turnera, uppträd på barer, ålderdomshem, gaybarer, begravningar... You name it! Varva sedan konserterna med att spela in skivor i Säffle eller kanske i Skara. Därefter är det bara att ge sig ut igen. Lycka till!
ÅåhåååHÅÅÅÅ, herr Mus!!!
Du äro en sann perversitationskälla till karl du! Jag tror jag kör på vuxenblöjetrumma! Har ju bra sving i högerarmen utav någon outgrundlig anledning och kan således svinga blöjan bra hårt mot den stora trumman likt japanernas Odaiko. 
Där ser man! 
Själv så blev jag ganska vass på att lira svängbädd under karriären med Greve Grisfitta och Lord Lupusanus, men har nu börjat inse att turboflöjt kanske är någonting för mig. Bögspökena tycks hålla sig borta när jag övar nattetid dessutom. 
Dä va la ena svängige bete di dära. Uuuuuhuuu...
Hej fittkrampare!
Nu närmar sig sommaren, vilket innebär nattliga cykeltu... *ÄHUM-HOST!* nattliga spermobilturer hem från Frasse Flygarsle. Alltså kommer jag nu ta mig hemåt efter kopiösa mängder seglardricka somliga lördagsnätter för egen maskin.
Förra året kunde vi se en tydlig trend av att sjunga Nils Poppes "Den lilla kuksugaren" offentligt under dessa vingliga åkturer hem, oftast i Marieborgstrakten, men även i andra områden om det tycktes röra sig folk där som andades och hade puls. Detta medförde stor succé. Bland annat utanför studentbostäderna i Marieborg där en herre öppnade sitt fönster och frågade hur mycket slantar han skulle betala för att kunna motta handlingen som erbjuds i sången, fast på riktigt.
I andra exempel kan vi ta människor som befunnit sig ensamma ute i mörkret och plötsligt fått höra sången eka från ingenstans. Förvirringen som uppstår hos ett vaniljhetero när detta händer är oslagbart, individen kan plötsligt tro att denne befinner sig i en drömlik tillvaro och kanske får uppleva sin första psykedeliska upplevelse någonsin. Mycket användbart att ha med sig i framtiden, vare sig om man åker båt, är på arbetsintervju, hälsar på svärföräldrarna eller påtar i trädgården.
Min fråga är: Bör en repris av förra sommaren ske? Eller bör man erbjuda folket en annan, minst lika pervig sång? Kom i så fall med förslag så att jag kan printa in texten och melodin i hjärnbarken, så att den kan släppas lös på lördagsnätterna i sommar.
Du skall gifvetvis fortsätta med denna trefvliga aktivitet, Mortis. Sanna mina ord! Skaffa dig även en megafon som du tejpar fast en mikrofon framför som i sin tur är kopplad till en rejäl Marshall stack.
Förslag:
Eddie Meduza - Kuken står.
https://youtu.be/yjHdDJGVGoU (bra cykeltakt)
Vrävarna - Han é homo.
https://youtu.be/-1IV4GgFWas
Rövsvett - Nu är det fest.
https://youtu.be/obvgTVM_GzU
Nämen, där är ju en bild från i somras! 
Hmm, helt okej förslag hittills, men inget som slår Den lille kuksugaren än så länge.
(Hade dock blivit extra provocerande att cykla runt och peka på folk samtidigt som man sjunger "Han é homo, han gillar suga kuk!" *Pekar genast därefter på kompisen bredvid.* Han é homo, han gillar suga kuk!" O.s.v. ...Då gäller det att vara snabb därifrån!)
Marshallstack och mikrofoner har jag redan. Blir tungt att cykl-öh... åka spermobil med sången dundrandes. 
Vore skoj att göra detta i Tyskland förresten, då texten låter mycket pervig om man kör genom google translate!
"Nils Poppish! Das kleine schwanzlutscher! Donnerstag einundzwanzig null-null! Im fernseher drei!"
"Ich lutsche schwanz, für ganze münze! Ich lutsche schwanz, ich lutsche nüsse, ich lutsche alles!"
Hurra så pervigt det blev på det tyska språket!
*flaffa*
Vore käckt i kombo med en Hitler-gayläderoutfit. 
Tittade in på evenemang på orkelljungaidiotanstalt och insåg att vi inte har "Flanellskjortans Dag" inlagt bland alla fittkramp-dagar och att det inte ens finns registrerat som ord! 
(För att inte tala om "Gaysaunans Dag" som enligt tradition firas under samma dag.)
Sidor Föregående 1 … 65 66 67 68 69 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt