Tråd: Dagens Ord: Våldgästning

Beskrivning: Ett ord som har sitt ursprung från medeltiden då bönder innan upplysnings tiden upplevt passerande människor tagit bosättning i böndernas djurgårdar där dessa vandrare har brutit sig in på gårdarna under natten och våldtagit grisar, kossor och hästar om inte tillåtit sig själva utsättas för hästkuk med vilje. Denna våldgästare ansågs tillföra en mycket positiv stämning, speciellt efter en dålig skörd då han gav djuren ett ljus i deras slaviska förhållanden till liv så dessa djur fick mer kraft att växa sig större och därmed en bättre slakt.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Våldgästning

Kom på en lysande affärsidé! Vad tror ni om att skapa en svensk variant av japansk Kobe Biff? (Waygu).
Men istället för att massera kräken och ge dom öl för att bli ännu mera möra och goda så råknullar man dom och sprutar dom fulla med sin marinerande sperma?

Oerkelljunga Longdick, Spermland Cattle, Swedish White (Jmf. Belgian Blue) eller något i den stilen kan den heta. Tror det kan bli en succé, framför allt i Japan som är bukkake-landet No1. och svenskt spermakött skulle garanterat slå! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Känner att du är en mångmiljonaffärside på spåret!

Thumbs up Thumbs down

Rabiesgrävling skrev:

Känner att du är en mångmiljonaffärside på spåret!

Ja, det sa den bensinluktande farbrorn som låg under en bänk på torget också. Så om nu två pålitliga hedersknyfflar säger så, så Måste det ju vara en bra idé. Vart vänder jag mig nu för att gå vidare med detta? Behöver låna pengar till att börja med...

Har hör att Almi har öppet sinne för banbrytande affärsideer. Dom tänkte öppna en underavdelning kallat Spermi... det berättade  Centerledaren Annie Lööf  för mig i går under ett partiledarmöte med Pervopartiet. Vi pratade om att slå ihop partierna,..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Vad bra. Då söker jag upp dom via fitta.se. Det låter sannerligen intressant om man kunde bilda en ny koalitionsregering.

Du tjänar på att bevisa din utsaga först Bleppe .Om du kan visa vetenskapligt att din ,hähum ,något
udda metod fungerar så är Almipengarna så gott som dina

Thumbs up Thumbs down

Harkel: Inga problem. Ska skicka en riktigt mör och drypande 2-kiloskotlett till dig sen när det är dags, min vän. Vart skickar jag den förresten?

Tyvärr har jag redan ätit en större Kobe,burp !
Visa det istället på den bensinluktande farbrorn.Om han reser sig med ett glädjetjut o drar iväg i full galopp ,så borde Lex Bleppe vara bevisad

Thumbs up Thumbs down

Aha. Okej då. Jag irrar nog iväg ner mot torget senare i natt då jag blivit än mera snurrig, och då kan jag ju ge honom en sådan, vilken jag förvarar på lämplig plats i blöjan.

En sann vardagshjälte - Bleppe har talat!

Thumbs up Thumbs down

Äsch då *viftar till lite bögigt med handleden och tittar bort lite rödlätt* Aivan/wink