Ojojoj, först skulle jag se till så att alla får tillräckligt mycket seglardricka och rökdon, alternativt snurrepiller.
Beroende på vilken typ av tillställning som förväntas av gästerna så skulle jag nog ha ett gäng alternativ att välja på:
Om samtliga gäster tycker att det ska vara en våldsam rövfest för ett fullfjädrat rövgäng så skulle vi förmodligen beställa pizza från Bleppes Pizzeria... (Eh... Fast om Bleppe är med på festen så ska han ju inte tvingas behöva gå till jobbet och laga käk, om han inte har personal där såklart.) Om pizzerian är stängd så stormar vi första bästa sylta på fyllan och tar vad vi vill ha, för att därefter fly tillbaks till rum 316, de som inte har spermobiler får skjuts i Chevrospermen. Om ingen orkar gå ut så gör jag pizza istället av diverse saker jag kan hitta i soprummet.
Om samtliga gäster däremot har förväntat sig en proper tillställning där seglardrickan ska hällas upp och drickas ur glas, så får jag nog förbereda en fin trerättersmiddag:
Förrätt: Räkcocktail baserad på naturliga restprodukter från Mortimers nedre regioner.
Huvudrätt: Flamberad tumör med pungkrossad potatis och slidsås.
Efterrätt: Chokladmoussetårta á la Moser med vaniljgrädde och hudflarn.
Skaparen av Mortiscism.