Tråd: Hjälp oss att sprida fittkrampen!
Hej alla glada stofiler
Snart har jag och Daniel (fittkramps stolta skapare) tänkt att och sätta oss ner och runka bulle. När vi är klara med det tänkte vi utveckla lite nya funktioner på fittkramp. Sålunda vill jag härmed utsträcka en inbjudan till samtliga onanister att skicka in förslag och idéer på vad ni vill att vi ska göra.
Bleppe har redan föreslagit att man ska kunna kolla alla ord som X har submittat in (där X då är ett användarnamn).
Detta kommer vi nog att fixa, dock kräver det ju även ett loginsystem, men det är lugna puckar.
Kanske en svensktopplista över de allra mest populära svordomarna (kräver ju ett röstsystem, men wtf)?
Kanske en onanist-topplista över de användare som submittat in flest godkända och hög-rankade ord?
Hehe, och jo, en sak till, en sida där vi postar små roliga fittkramp-anekdoter som vi får höra då och då. Som tex. om tjejen som bad sin mamma att slå upp vad ordet "bracka" betyder på google. Och då hittade fittkramp som första resultat, och trodde att bracka då betyder fittkramp.
Eller när jag fick Daniel att fråga en norsk tjej vi känner vad fitta heter på norska, och sen följdaktiligen om hon fått "skårekramp".
Kanske göra så att hängivna fittkrampare kan blogga om sina egna fittkrampserfarenheter? Fast om vi bygger denna funktionaliteten och ingen skriver nåt - då jävlar!
Jaja, kort sagt, som Onkel K hade uttryckt det - sjung ut, gubbjävel. Tala om för oss vad ditt hjärta saknar!