Tråd: ÄR BLEPPE DÖD!?
https://www.barometern.se/kalmar/trafik … r-30fe4931
VAR ÄR DU BLEPPE!?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » ÄR BLEPPE DÖD!?
Du måste logga in eller registrera för att svara
https://www.barometern.se/kalmar/trafik … r-30fe4931
VAR ÄR DU BLEPPE!?
Åååh neeej!
Hejjeguuu'... Vad har hänt?!?!?

Äsch, blev förmodligen bara en brun fläck kvar av postbilen.
Mongostyrkan som uppstår hos en fulltankad Bleppe i en fulltankad spermobil är ungefär densamma som hos en Leopard 2a5.
Någon som sett eller hört av Bleppe efter detta? 
Börjar bli riktigt orolig här!
Dä går nog bra Blepp... Öh, Kopris.
https://www.barometern.se/kalmar/trafik … r-30fe4931
VAR ÄR DU BLEPPE!?
HÄR ÄÄR JAAAAG! 
Vad hände? "Postbil" skrev Mortis. Jag minns ingenting...
Jag mår iaf. bra. *flaffa flaffa flaffa*
Jag minns ingenting...
Låter som mig igår kväll då, det blev nämligen tallis och bärfis natten lång! Minns ingenting.
Det lät mysigt, pervokamrat Mortimer. Tallis måste testas!
Har jo... *ahum* suttit på PIVA hela helgen och då inte kunnat perva mig här. Försökte dock logga in här på datorn som stod inne på ssk-expeditionen. Slutade abrupt... 
Berättar mer i morgon då jag införskaffat 154, NG, NGD. Samt fått bilderna från helgen framkallade. Ska även uppdatera pizzerians hemsida... tror jag...
Nu blir'e Moserfilm och kladdkaka resten av kvällen!
Blepplepplepplepplepp...
Jorå! Tallis med kuka-cola e grejer dä!
Mm, låter som en pervig söndagskväll. 
Det var det...
Nu har jag ägnat dagen åt att uppdatera min pizzerias hemsida. (inte uppladdad ännu.. ) Tar gladeligen emot namnförslag på pizzor och dess ingredienser. Behöver just nu 64 stycken. 
Sen ska ju dessa provbakas och provsmakas innan dom hamnar på menyn. Här tummas det inte på kvalitén!
Då vill jag föreslå Spermo Negro:
Noshörningskött, khat, mangold och sand.
Tillagas i ugn på högsta möjliga värme i åtta timmar för en kolsvart look, toppas därefter med en riklig mängd vitlökssås.
Spermo Negro tillagd.
Le Petit Kizobayslowski
Vanliga pizzabotten, ingen tomatsås!
Nutella över hela
Små fickor gröps ur och i dessa hälls gyllengul olivolja (_OBS_ EXTRA VIRGIN _OBS)
Le Petit Kizobayslowski också tillagd.
Tack ska ni ha.
Alla "å, ä, ö" är ersatta med "?" när man loggar in på fittkramp.se/snusk0s/. Bajsigt. Någon som kan gå dit och torka upp?
Bra att du avslöjar vår superduperhemliga adress!!!1
Men det är fixat nu.
Jisses, är den hemlig? Dä var som fan. Vad får jag för straff? 
Fick du något straff, Mortis?
Nej, har inte fått något utdelat än.
...Men att glömma bort att besöka systembolaget och behöva vara nykter i lördags kanske var tillräckligt illa? 
Ja. Hua! 
Har du varit på glasbanken idag, Mortis-gubben min?
Har du varit på glasbanken idag, Mortis-gubben min?
Se "Hur ordnar du fredagsmys?"-tråden. 
Bleppe skrev:Har du varit på glasbanken idag, Mortis-gubben min?
Se "Hur ordnar du fredagsmys?"-tråden.
HURRAAAA!!!
Jag lever och har hälsan! *flaffa flaffa flaffa*
Nu har Bleppe legat däckad någonstans sedan förra året. Ingen som har sett honom?
Har ringt stadens pizzerior, Circle Gay, Rasta Kalmar, Långvikens bastu, PIVA och diverse häkten, men han var inte där. 
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » ÄR BLEPPE DÖD!?