Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Mmm... Vad magiskt det låter. *flaffa*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 228 229 230 231 232 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mmm... Vad magiskt det låter. *flaffa*
Borde ha svarat "Endast en krona, min herre!", klättrat upp för stupröret och in i lyan genom fönstret.
Ungefär som Rapunzel, fast bögigare. 
Herrejävlar. Nattens hemgång var skapligt vinglig ska du veta, Bleppis. Stod vid macken och raggade stryk med volvoslan, men ingen vågade göra något! 
Blev hemgång med sång, angående kuksugning för en slant som vanligt. 
Natti natt!
Seglardrickans makt.
Nej, har inget minne av att jag raggade stryk. Hemgång med sång blev det dock!
Låter bra. Ordning på't!
Yepp. En av planerna jag hade när jag var as-kalas i natt var att cykla-ÄH, *ÄHUM* åka med spermobilen förbi några volvoslan menar jag, samtidigt som jag skulle sjunga. Men tyvärr så var parkeringen (deras vanliga samlingsplats) tom denna natt. 
Hade kunnat bli episkt, definitivt något att sätta på CV:t. 
Kanske man redan har börjat bygga upp ett rykte i ett visst område? Folk kanske går runt och undrar: "Vem är den mystiske lille kuksugaren som dyker upp nattetid och sjunger om mycket billigt oralsex? Brukar sitta uppe på natten med plånboken och kuken redo." 
Ja ja jaaa!!! Filma också. *flaffa*
Bra idé! Låter som en fantastisk öppningsscen till en porrfilm! 
BLEPPLEPPLEPPLEPPLEPP!!!
Ååhåhåå! Visste inte att jag hade egna flarn. Ser smarriga ut!
*flaffa*
BLEPPLEPPLEPPLEPPLEPP!!!
Ååhåhåå! Visste inte att jag hade egna flarn. Ser smarriga ut!
*flaffa*
Jorå! Bara en i mängden av alla mystiska produkter som dyker upp i affärerna ibland. Funkar skitbra med kebabsås som dipp. Tycks dock som att företaget har bytt namn och logga några gånger. Blepp, Bleppes, Bleppe's, Bleppeés o.s.v. 

Mums!
*Fnys!* Tisdag. 
...Undrar om man kan göra en raketgrogg på seglardricka och bärfis?! Det måste testas! 
*Fnys!* Tisdag.
...Undrar om man kan göra en raketgrogg på seglardricka och bärfis?! Det måste testas!
JAAAAAA!!! Dricker seglis nu. Rajdiraaaj...
Din lilla fuskis! Fredagsmüs på en tisdag?! 
...Aja, du vet straffet. Stjärtknull med slak ölsnopp! 
*Pang, brak!*
*Ett dussin korpulenta onyktra herrar skyndar in hos Bleppe.*
Snart dags att snu... fuska igen. *fniss* 
Så ja! Nu är man igång. Badar bajsbad (med kondom) härligt snurrig på HÖMK. Och i bakgrunden rullar en Åsa-Krister... Aaah! Pervolivet är gott!
Låter skönt. Vilken ser du på? Är det "Åsa-Krister och Klabbarparn på tjyvjakt"?
Låter skönt. Vilken ser du på? Är det "Åsa-Krister och Klabbarparn på tjyvjakt"?
Jajamensan! Dajräcktårs katt 510 minuters-utgåvan! 
Nu är pizzerian uppdaterad. Men kuken! Alla å, ä och ö blir ju CP i hjärnbögen här för mig efter uppladdning. 
Najs! Då missar man definitivt inte alla närbilder på kön och stjärt i scenen när Åsa-Krister och Klabbis brottas nakna med en älg i ett träsk. 
Ser det! Ja, 37 till 100 är CP i hjärnbögen inklusive allt annat. 1 till 36 har dock alla bokstäver på plats vad jag kan se.
Nu blir det müs! Har lagt beställningen som du kan se.

Tack för beställningen. Bad Dragan att köra ut dom igår. 
Dom där flarnen har jag ägnat extra mycket kärlek åt!
Nu har jag haft terapiarbete hela förmiddagen och suttit och manuellt ändrat alla å, ä, ö och andra tecken till ASCII. *pust pes* Nu verkar det fungera. Tog dock en stund för sidan att uppdatera sig. Men men... Det är ju ÖIA, så då går det inte så fort.
HILFE! Bara 13 minuter till glasbanken stänger!!!
*PANG* *BOOM* *VRÅLGAS* *VANSINNESKÖRNING*
Jaa, flarnen är sketgoa! Synd att påsen tar slut så fort, trots att man är ensam.
Nu ser det ut att funka, tjohomo!
Hum? *Tittar på klockan.*
ÅH JISSES!
*Letar runt i rummet.*
NÄÄÄEEEJJJ! Systemet är stängt och jag har inget hemmaaa!

Får bli drickan som di säljer på bensinmacken då.
Sidor Föregående 1 … 228 229 230 231 232 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?