Sv: The neverending 5-ordsDIKT

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans för att få upp stämningen, lägger på en stenkaka med Thore i synk med Pervles en bajsutlösande magi skapar, alla knullar, fiser och rapar, spriten flödar likt smegman och diarrén från min kalasbyxa så len, kuken står, motorn går, heja heja heja. Alla gayar och...

Puss på pillesnoppen mina små älsklingar! https://www.blepp.se/f/1922.gif

14,452

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans för att få upp stämningen, lägger på en stenkaka med Thore i synk med Pervles en bajsutlösande magi skapar, alla knullar, fiser och rapar, spriten flödar likt smegman och diarrén från min kalasbyxa så len, kuken står, motorn går, heja heja heja. Alla gayar och hejar i folkpervoparkernas grönska och...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans för att få upp stämningen, lägger på en stenkaka med Thore i synk med Pervles en bajsutlösande magi skapar, alla knullar, fiser och rapar, spriten flödar likt smegman och diarrén från min kalasbyxa så len, kuken står, motorn går, heja heja heja. Alla gayar och hejar i folkpervoparkernas grönska och spyor, om snuten kommer hit...

Skaparen av Mortiscism.

14,454

I ungdomens dar.

Bajsfester och HÖMK nonstop, Thore på full volym, sprit och vilda kuksprut i Ellos skapar en gemytlig stämning innan utgång på bastuklubb så het, alla ungdomar samlas för att smeka skethöl och hemorrojd, klär sig i träskor och jeansjacka med könsord på, dansar rebellisk korvdans för att få upp stämningen, lägger på en stenkaka med Thore i synk med Pervles en bajsutlösande magi skapar, alla knullar, fiser och rapar, spriten flödar likt smegman och diarrén från min kalasbyxa så len, kuken står, motorn går, heja heja heja. Alla gayar och hejar i folkpervoparkernas grönska och spyor, om snuten kommer hit dom smisk på stjärten få.

NNNNNGYYYYYFGHHHH!!!

Spermasamlaren.

I min lya en runk...

Skaparen av Mortiscism.

14,456

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så...

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal...

Skaparen av Mortiscism.

14,458

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där...

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar...

Skaparen av Mortiscism.

14,460

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se...

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje...

Skaparen av Mortiscism.

14,462

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje timme, minut och sekund. Livets...

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje timme, minut och sekund. Livets cykel är en porrfilm, en...

Skaparen av Mortiscism.

14,464

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje timme, minut och sekund. Livets cykel är en porrfilm, en snorrfilm, en borrfilm. Ack ja...

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje timme, minut och sekund. Livets cykel är en porrfilm, en snorrfilm, en borrfilm. Ack ja, jag har döpt dem alla,...

Skaparen av Mortiscism.

14,466

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje timme, minut och sekund. Livets cykel är en porrfilm, en snorrfilm, en borrfilm. Ack ja, jag har döpt dem alla, likt en bajsutlösning i solnedgångens...

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje timme, minut och sekund. Livets cykel är en porrfilm, en snorrfilm, en borrfilm. Ack ja, jag har döpt dem alla, likt en bajsutlösning i solnedgångens sken skall jag masturbera i...

Skaparen av Mortiscism.

14,468

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje timme, minut och sekund. Livets cykel är en porrfilm, en snorrfilm, en borrfilm. Ack ja, jag har döpt dem alla, likt en bajsutlösning i solnedgångens sken skall jag masturbera i timmarna sena, lägger en sagge...

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje timme, minut och sekund. Livets cykel är en porrfilm, en snorrfilm, en borrfilm. Ack ja, jag har döpt dem alla, likt en bajsutlösning i solnedgångens sken skall jag masturbera i timmarna sena, lägger en sagge i femlitersburken som räcker veckan...

Skaparen av Mortiscism.

14,470

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje timme, minut och sekund. Livets cykel är en porrfilm, en snorrfilm, en borrfilm. Ack ja, jag har döpt dem alla, likt en bajsutlösning i solnedgångens sken skall jag masturbera i timmarna sena, lägger en sagge i femlitersburken som räcker veckan ut, tut tut tut, min...

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje timme, minut och sekund. Livets cykel är en porrfilm, en snorrfilm, en borrfilm. Ack ja, jag har döpt dem alla, likt en bajsutlösning i solnedgångens sken skall jag masturbera i timmarna sena, lägger en sagge i femlitersburken som räcker veckan ut, tut tut tut, min avkomma kommer med ett sprut,...

Skaparen av Mortiscism.

14,472

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje timme, minut och sekund. Livets cykel är en porrfilm, en snorrfilm, en borrfilm. Ack ja, jag har döpt dem alla, likt en bajsutlösning i solnedgångens sken skall jag masturbera i timmarna sena, lägger en sagge i femlitersburken som räcker veckan ut, tut tut tut, min avkomma kommer med ett sprut, sperman så livfull och stark,...

Spermasamlaren.

I min lya en runk får sällskap av dammråttorna så kladdiga, glasburkar fyllda med åratal av perversioner och flaff, där de kommande generationerna mina simmar och plaskar så pervigt, se mig skapa nytt liv varje timme, minut och sekund. Livets cykel är en porrfilm, en snorrfilm, en borrfilm. Ack ja, jag har döpt dem alla, likt en bajsutlösning i solnedgångens sken skall jag masturbera i timmarna sena, lägger en sagge i femlitersburken som räcker veckan ut, tut tut tut, min avkomma kommer med ett sprut, sperman så livfull och stark, ty spermasamlandet är mitt knark.

NYYYYHHH!

Skaparen av Mortiscism.

14,474

Spelafton hos Mortis.

Spermolotto, HÖMK och nybakade kladdkakor...

Spelafton hos Mortis.

Spermolotto, HÖMK och nybakade kladdkakor, seglardrickan är upphälld när Loket...

Skaparen av Mortiscism.